Miercuri, 30 Aprilie 2025
RO EN

PARTENER PROMPT: Compania vizeaza vanzari de 10 milioane de lei

Compania Partener Prompt, dn Slatioara (judetul Olt), este implicata in realizarea de tamplarie din aluminiu si in executia lucrarilor de placare cu materiale compozite (contributia acestui segment se situeaza la aproximativ 40% din total), fabricand inclusiv ansambluri din PVC (35%) si geam termoizolant. Toate sortimentele sunt certificate cu marcajul CE, care a fost obtinut prin intermediul furnizorilor de sisteme, Alumil si Gealan, respectiv prin metoda de tip cascada. In continuare, directorul general al firmei ofera mai multe detalii referitoare la evolutia economica.
 
Constantin Bastanga, director general al Partener Prompt: „Preocuparea noastra preponderenta vizeaza asigurarea unor caracteristici calitative optime pentru toate sortimentele proprii, ceea ce ne-a adus beneficii deosebite (respectiv un numar foarte mare de lucrari) chiar in perioada de criza economica. Astfel, pe segmentul de aluminiu, cel mai des utilizata este seria Alumil 9650 cu bariera termica, iar la pereti cortina se folosesc reperele structurale si standard. Pentru PVC, seria prelucrata preponderent este Gealan S 3000 cu 5 camere, feroneria utilizata fiind cea de sistem sau G-U. Pentru realizarea de geam termoizolant dispunem de o capacitate de productie de 400 de unitati pe zi, pe care o exploatam la nivel maxim. In primul trimestru al anului 2011 intentionam sa deschidem o noua fabrica de geam termoizolant, investitie pe care o avem in vedere de mai multa vreme, dar abia acum am avut posibilitatea sa o definitivam. Parcursul pozitiv al activitatii din acest an ne-a determinat sa facem si angajari - chiar daca pe piata se remarca o lipsa acuta de personal calificat - iar in prezent, dispunem de aproximativ 100 de lucratori. Numarul mare de proiecte importante pentru care furnizam produse specifice atat din mediul privat, cat si din cel de stat, ne determina sa estimam o majorare semnificativa a cifrei de afaceri de la 6,6 milioane de lei in 2009, pana la nivelul de aproximativ 10 milioane de lei in acest an. Piata pe care activam se orienteaza din punct de vedere al cererii catre produse performante, iar firmele din domeniu, care au reusit sa depaseasca aceasta perioada dificila, vor avea o evolutie si mai buna incepand cu 2011”.

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA