Costin Lupu, director general vanzari si marketing al companiei Protruck: "Divizia noastra de utilaje pentru constructii (Protruck Echipamente Constructii) estimeaza pentru
anul curent o
crestere cu 10% a veniturilor comparativ cu trendul pietei. Incepand cu ultimul semestru al anului precedent, sector
ul specific a fost vizibil afectat de criza financiara, in special datorita conditiilor extrem de restrictive de accesare a finantarilor. In plus, acest context nefavorabil s-a manifestat intr-un moment in care activitatea este mai redusa (referindu-ne la sezonul rece).
Chiar si in conditiile mai putin avantajoase resimtite la sfarsitul anului, cifra de afaceri realizata pe segmentul de utilaje pentru constructii a fost, in 2008, de 17,6 milioane de euro (+33% fata de 2007). In ceea ce priveste vanzarile companiei pe game
de utilaje, buldoexcavatorul a fost tipul de utilaj cel mai bine comercializat in 2008, cu o pondere de 72,8% in totalul vanzarilor. Acesta este rezultatul multifunctionalitatii si complexitatii in care poate fi utilizat devansand
, astfel
, alte echipamente specializate. Apreciem mentinerea pozitiei de lider in vanzari a buldoexcavatorului si
pentru anul in curs. Livrarile pe zone geografice releva faptul ca Bucuresti, si
- in special
- zona de sud a tarii, concentreaza cea mai mare pondere
din vanzarile de utilaje
ale companiei noastre (67,2% din total)".