Vineri, 19 Decembrie 2025
RO EN

Opinii despre piata de usi industriale - Alfa Cluj

Ovidiu-Ioan Chis, director executiv al firmei Alfa Cluj : "In opinia noastra, pe piata interna de usi industriale se comercializeaza circa 5.000 de ansambluri/an, ponderea fiind detinuta de livrarile de usi sectionale, preferate ca urmare a raportului optim dintre fiabilitate si pret, precum si montajului, utilizarii si intretinerii facile. Referitor la compania Alfa Cluj, in ceea ce priveste activitatea de livrare a usilor industriale, ultimii doi ani au marcat un trend constant, efectele crizei economice fiind resimtite in primele 6 luni ale lui 2009. In conditiile date, pana la sfarsitul anului in curs, ne asteptam la o scadere de 40% a cifrei de afaceri (la 4,4 milioane de euro), fata de rezultatele financiare din 2008, de 6,6 milioane de euro. In comparatie cu intervalul precedent, procentul de finalizare a ofertelor transmise este mult mai scazut, in pofida faptului ca incercam sa identificam solutia optima intre calitate, pret si caracteristicile tehnice, pentru fiecare dintre variantele propuse beneficiarului. Componenta cea mai importanta in cadrul strategiei proprii de management consta in accentuarea atentiei acordate clientilor, in sensul intelegerii problemelor cu care se confrunta acestia si al cresterii operativitatii in ceea ce priveste rezolvarea eventualelor defectiuni tehnice. In acest sens, am infiintat o companie proprie de montaj/service - ca urmare a unei investitii de aproximativ 0,3 milioane de euro - ce va asigura instalarea produselor promovate de Alfa Cluj, specialistii nostri asigurand inclusiv operatiuni de service la standarde inalte de calitate. O alta directie de dezvoltare pe care o consideram importanta este reprezentata de consolidarea pozitiei pe pietele externe, prin alocarea unor fonduri de circa 0,6 milioane de euro in dezvoltarea subsidiarelor din Ucraina si Bulgaria. Din cauza contextului actual, toate companile din domeniu si-au revizuit planurile pentru acest an, reconfigurandu-si prioritatile, investitiile si vanzarile, astfel incat sa se adapteze la situatia pietei. Dintre masurile pe care le-am adoptat in vederea contracararii efectelor recesiunii, pot fi mentionate: eficientizarea activitatii, diversificarea gamei de produse/servicii, imbunatatirea comunicarii in cadrul grupului de companii din care facem parte etc.".

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 11:23 | West Beton a produs si a livrat peste 200.000 de metri cubi de beton in 2025
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA