Miercuri, 17 Decembrie 2025
RO EN

Opinii despre piata de spume poliuretanice - GeocelPro

Silviu Ghinea, director general al GeocelPro: "Pe parcursul lui 2008 s-a mentinut tendinta de crestere accelerata a domeniului tamplariei termoizolante, primele efecte ale recesiunii economice aparand in ultimele luni ale anului trecut. Se poate afirma ca majoritatea companiilor a avut de suferit fie prin scaderea volumelor de marfa comercializata, fie prin micsorarea marjei de profit, datorita presiunii puse pe nivelul pretului de vanzare.
In ceea ce ne priveste, desi vanzarile catre clientii existenti s-au diminuat, am putut remedia problema respectiva prin atragerea de noi beneficiari. Evolutia cifra de afaceri din 2009 o privim cu un optimism moderat, mai ales ca, in primul semestru din 2009, am inregistrat o usoara scadere fata de perioada similara din 2008. Astfel, la nivelul lui 2009, ne-am propus o mentinere sau chiar o posibila depasire a nivelului cifrei de afaceri a anului precedent, astfel incat sa ne indeplinim obiectivul principal, concretizat prin consolidarea cotei de piata. Dificultatea majora pe care am intampinat-o in ultima perioada este reprezentata de recuperarea cu intarziere a creantelor de la diversi colaboratori, situatie cauzata de blocajul generalizat din industria constructiilor, precum si de neseriozitatea anumitor clienti. De asemenea, am remarcat o tendinta acuta de restrangere a pietei de constructii, multe proiecte fiind stopate, amanate sau chiar abandonate, ceea ce ne-a determinat sa regandim strategia companiei pentru urmatorii doi ani. Actualmente, in gama de produse oferite sunt inclusi etansantii siliconici, cei poliuretanici, universali, diverse accesorii etc. In pofida situatiei economice, consultanta tehnica reprezinta, in continuare, un aspect important al activitatii noastre si avem in vedere dezvoltarea acestui domeniu. Firmele din bransa pot adopta diferite procedee de combatere a efectelor recesiunii, precum: gestionarea drastica a resurselor financiare si scaderea cheltuielilor acolo unde este posibil, renegocierea contractelor cu prestatorii de servicii si a preturilor de achizitie de la furnizorii de materiale, selectarea riguroasa a clientilor si limitarea pe cat posibil a intarzierilor cu privire la recuperarea creantelor, optimizarea utilizarii resurselor umane etc.".

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA