Marți, 29 Aprilie 2025
RO EN

MAMBricolaj tinteste obtinerea unei cifre de afaceri de 70 milioane lei in acest an

MAMBricolaj, magazin de bricolaj cu un concept unic destinat atat producatorilor de mobila, persoanelor ce au ca hobby bricolajul cat si publicului larg, tinteste o cifra de afaceri de 70,6 milioane lei pentru 2021, in crestere cu peste 70% fata de anul 2020, pe fondul extinderii accelerate a retelei de magazine. Principalele orase vizate sunt Bucuresti, Brasov si Iasi. Pentru a finanta cresterea afacerii, compania intentioneaza sa efectueze o operatiune de majorare de capital social prin aport in numerar in 2021.
„Cu sprijinul investitorilor, ne dorim sa acceleram planurile de dezvoltare ale companiei prin majorarea de capital social cu aport in numerar aprobata in cadrul adunarii anuale si prin capitalizarea profiturilor anterioare. In urmatoarele luni, avem in vedere cresterea vizibilitatii brand-ului MAMBricolaj prin desfasurarea de diferite activitati, inclusiv prin promovarea si extinderea proiectului Scoala de Mobila. Credem ca 2021 va fi un alt an important in ceea ce priveste cresterea MAMBricolaj si le multumim actionarilor pentru sprijinul acordat planurilor noastre de dezvoltare,” a declarat Cristian Gavan, fondator MAMBricolaj.
In data de 22 aprilie 2021, actionarii MAMBricolaj au aprobat doua operatiuni de majorare a capitalului social, una cu actiuni gratuite si una cu aport in numerar. Prima operatiune efectuata va fi capitalizarea profiturilor in vederea distribuirii de actiuni gratuite catre actionari. Prin urmare, actionarii vor primi 4 actiuni gratuite pentru fiecare actiune detinuta. Pentru a beneficia de actiuni gratuite, actionarii trebuie sa detina actiuni MAM la data de 23 august 2021.
In ceea ce priveste majorarea cu aport in numerar, actionarii care au detinut in data de 12 mai 2021 actiuni MAM, au primit in data de 17 mai drepturi de preferinta MAMR01 prin intermediul carora vor putea participa la operatiunea de majorare de capital. Drepturile vor fi tranzactionabile dupa depunerea si aprobarea prospectului de majorare de capital de catre ASF.
Majorarea capitalului social are ca obiectiv finantarea investitiilor planificate de companie. MAMBricolaj analizeaza oportunitatea de a investi in locatii din Bucuresti, Brasov si Iasi, zone in care exista o piata in crestere de clienti interesati de produse de bricolaj. Modelul de business MAMBricolaj este unic, fiind situat la granita dintre bricolajul in mobila si fabricarea de mobila, permitand si publicului larg neavizat sa participe la constructia propriei mobile, intr-un mod similar procurarii de mobila la comanda, dar urmarind un raport calitate/pret mai atractiv.
In functie de nevoia de capital in urmatoarele luni, compania analizeaza distribuirea aditionala pe parcursul anului 2021 a profitului nerepartizat din anii 2018 si 2019, in cuantum total de 2,1 milioane de lei. Distribuirea profitului ramas ar fi realizata sub forma de dividende in numerar sau sub forma de actiuni gratuite. Propunerea in acest sens va fi facuta de actionarul majoritar in a doua jumatate a acestui an.
Rezultatele din primele trei luni ale anului 2021 reflecta tendinta pozitiva a sectorului de bricolaj. In primul trimestru al anului, MAMBricolaj a inregistrat o crestere a vanzarilor in cadrul retelei de magazine de peste 45%, comparativ cu aceeasi perioadă a anului 2020. Cresterea este datorată atat unui numar mai mare de clienti cat si cresterii numarului de tranzactii, cu peste 28% fată de primul trimestru al anului 2020. Valoarea bonului mediu per tranzactie a crescut, de asemenea, cu peste 13% fată de anul precedent.
In martie 2021, MAMBricolaj a deschis un nou magazin in Bucuresti, pe strada Prelungirea Ghencea in urma unei investitii de 1,65 milioane de euro. In prezent, compania opereaza trei unitati in Bucuresti, in sectoarele 2, 4 si 6.
MAMBricolaj este o companie listata pe piata AeRO a Bursei de Valori Bucuresti incepand cu ianuarie 2021. Compania are o capitalizare de piata de aproape 100 milioane de lei. In data de 17 mai 2021, actiunile MAM erau tranzactionate la pretul de 56,5 lei per actiune, o crestere cu 85% a pretului per actiune fata de prima zi de tranzactionare.

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA