Marți, 29 Iulie 2025
RO EN

M&M Product: Crestere de 18% a cifrei de afaceri din 2021, la 7,5 milioane de euro

Pentru M&M Product/SmartWrap, producator si distribuitor de ambalaje flexibile inteligente, 2021 a fost anul rezilientei, al adaptarii la noile conditii din piata. Cu resurse si eforturi foarte mari, SmartWrap a obtinut rezultate bune in anul care s-a incheiat: modernizarea platformei de productie, finalizarea procesului de rebranding, mentinerea profitabilitatii si cresterea cifrei de afaceri sunt doar cateva dintre realizarile companiei.
Anul trecut a debutat cu o investitie de 350.000 Euro in modernizarea halei de productie de la Rasnov si 150.000 Euro in sisteme informatice, salariile angajatilor noi in productie si in divizia de vanzari key account precum si in finalizarea procesului de relansare strategica, inceput in 2020 - lansarea noului site.
Provocarile din piata s-au intensificat odata cu cresterea tot mai mare a preturilor la materii prime (de la 800 Euro/tona la 2.200 Euro), costuri mari de transport si intarzieri la livrare, care au generat deficit de marfa. Toate acestea au fost dublate de presiunea preturilor care s-au schimbat foarte des, provocarea cea mai mare fiind ofertarea zilnica catre clienti.
”Dupa un an extrem de dificil, suntem bucurosi ca am incheiat cu rezultate bune: veniturile au crescut cu peste 1 milion de euro, am mentinut profitabilitatea, asta in conditiile cresterii cheltuielilor fixe cu modernizarea platformei de productie si noi angajati, a dublarii preturilor la materii prime si crizei disponibilitatii produselor; ne-am concentrat mai mult pe valoarea adaugata prin cresterea ponderii in business a produselor HP (High Performance) - de la 35% in 2019, am atins 51% in 2021, obiectivul nostru strategic pe termen lung. Cel mai mult ne bucura ca nu am fost nevoiti sa restructuram personalul. Intram optimisti in 2022 si ne propunem sa crestem echipa de vanzari, sa lansam concepte si produse noi in piata si sa implementam un model de business mai dinamic, orientat spre dezvoltarea portofoliului de clienti. Deja incepem anul cu o noutate pentru clientii nostri - 6 pachete Smart pe care le vom implementa pentru atragerea de clienti noi si fidelizarea celor loiali”, Melinda Muresan, fondator si Director General M&M Product/SmartWrap.
Compania a incheiat anul 2021 cu o cifra de afaceri de peste 7,5 milioane euro, o crestere 18% fata de 2020.

Din aceeasi categorie

25 Iul 07:00 | WURTH: Optimism moderat, dupa un semestru in care climatul de afaceri isi revine
22 Iul 07:00 | HORNBACH: Beneficiarii raman precauti privind initierea de proiectele mari in 2025
16 Iul 12:41 | Vindem-ieftin.ro: Romania risca un nou exod al fortei de munca din constructii
16 Iul 07:40 | Peikko Romania investeste in tehnologii noi si extinderea productiei locale
14 Iul 17:35 | BRAND Romania deschide o fabrica de componente metalice pentru izolatii la Ploiesti
14 Iul 17:57 | BASF a inceput operarea uzinei de reciclare pentru baterii din Schwarzheide
11 Iul 07:19 | CIROM: Importurile de ciment non-UE, avantajate de lipsa normelor privind emisiile
08 Iul 07:00 | KINGFISHER: Inceput bun al anului fiscal si prognoze optimiste pe termen scurt
30 Iun 07:52 | Regulamentul UE revizuit pentru comercializarea produselor pentru constructii
30 Iun 07:00 | WIENERBERGER: Rezultate solide in trimestrul intai datorate inovarii si rezilientei
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA