Joi, 24 Aprilie 2025
RO EN

Lindab & White Image: Parteneriat pentru automatizarea muncii si proceselor

White Image, lider in solutii de automatizare si optimizare a proceselor de afaceri, si Lindab, companie de top in industria materialelor de constructii, anunta dezvoltarea unui nou parteneriat strategic pentru digitalizarea si automatizarea muncii si a proceselor de vanzare. Prin aceasta colaborare, cele doua companii isi propun sa revolutioneze modul in care industria constructiilor gestioneaza procesele de vanzare si munca.
Totodata, integrarea tehnologiei inovatoare si a solutiilor digitale avansate va duce la cresterea vanzarilor si a eficientei angajatilor din constructii, prin automatizarea si simplificarea unor produse complexe intr-o prezentare prietenoasa. 
“Suntem bucurosi sa consolidam parteneriatul nostru cu Lindab si sa acceleram un proces de digitalizare si de automatizare a operatiunilor in activitatea zilnica a companiei. Prin aceasta colaborare am reusit sa reducem munca manuala prin generarea automatizata de prezentari de oferte pentru produsele prezentate clientilor Lindab. Initial, angajatii Lindab mergeau la intalnire cu un excel stufos, greu de parcurs si de inteles. Acum, ofertele sunt generate sub forma unor pagini web, care contin toate informatiile necesare, dar si prezentari video ale componentelor din oferta. Toate acestea sunt personalizate si se adreseaza direct nevoilor fiecarui client in parte. In plus, noua abordare nu doar reduce semnificativ munca manuala, dar permite si identificarea si gestionarea datelor despre potentialii clienti si intentiile lor de achizitie. Toate interactiunile cu oferta sunt monitorizate si raportate in timp real, pentru o imbunatatire a procesului de vanzare”, explica Andrei Georgescu, co-fondator White Image.
White Image a dezvoltat un mecanism care sa includa specificatii conform procedurilor actuale, prin integrarea cu un CRM, fara insa sa afecteze fluxul actual de creare tehnica a ofertei. Prin integrarea acestei solutii, Lindab a inlocuit prezentarile de oferta simple in prezentari interactive, care contin toate elementele tehnice detaliate vizual cu fotografii, video, componente, culori, descriere si beneficii.
“Prin implementarea acestui mecanism inovator, Lindab reuseste sa ofere clientilor sai o experienta de achizitionare mai clara, mai detaliata si mai usor de inteles, care ajuta la consolidarea pozitiei sale in piata si la imbunatatirea relatiei cu clientii sai. In plus, sistemul custom creat permite gestionarea ofertelor la nivelul fiecarui reprezentant de vanzari, precum si a statusului in procesul de vanzare. Toate aceste date sunt agregate la nivelul managerilor si care astfel pot monitoriza usor rezultatele echipei, dar si ale fiecarui reprezentant de vanzari in parte - numarul de oferte trimise, interactiunea agentului cu clientul si numarul de oferte inchise”, adauga Andrei Georgescu, co-fondator White Image.
"Colaborarea cu White Image reprezinta un pas esential in procesul nostru de digitalizare avansata. Ne dorim sa imbunatatim din punct de vedere cantitativ si calitativ interactiunile cu clientii de acoperisuri, astfel incat sa le oferim experiente placute si sa aleaga Lindab. Intr-o lume in care totul este la un click distanta, romanii interesti sa achizitioneze un acoperis, lasa cereri de oferta la Lindab si primesc rapid oferta digitala, customizata pe nevoile lor. Oferta este usor de intocmit de fiecare reprezentant de vanzari Lindab, contine toate informatiile relevante si are termen de valabilitate limitat”, spune Andrei Sulyok, director general Lindab.

Din aceeasi categorie

24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
28 Mar 15:42 | Investitiile din PNRR creeaza premisele unui an foarte bun pe piata constructiilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA