Duminică, 02 Noiembrie 2025
RO EN

LAFARGEHOLCIM: Scadere cantitativa de 4,7% a vanzarilor de ciment din Romania

Vanzarile de ciment inregistrate de grupul franco-elvetian LafargeHolcim in Romania in intervalul ianuarie-septembrie 2016 au scazut, cantitativ, cu 4,7%, o parte a pierderilor fiind recuperate datorita cresterii cu 1,4% a preturilor de comercializare a produselor, in intervalul respectiv, potrivit datelor incluse in cel mai recent raport financiar al companiei. "Romania si Polonia au cunoscut conditii mai dure in trimestrul al treilea din 2016, care au afectat negativ vanzarile. Afacerile din ambele tari au fost afectate de noi amanari ale proiectelor de infrastructura, dar si ale celor finantate din fonduri europene", se arata in documentul citat. Pentru intregul an 2016, conducerea LafargeHolcim estimeaza ca piata cimentului din Romania se va contracta cu o cota cuprinsa intre -3% si -1%.
Livrarile cantitative de agregate din tara noastra s-au redus, la randul lor, cu 12,4%, in contextul unor majorari medii de pret de 6,8%
La nivel de grup, vanzarile companiei au scazut cu 7,5% in primele noua luni din 2016, pana la 20,37 miliarde euro, in timp ce, la o baza de raportare trimestriala, cifra de afaceri din perioada iulie-septembrie 2016 s-a diminuat cu 10,1%, ajungand la 7 miliarde euro.
Pentru intregul an 2016, managementul grupului LafargeHolcim estimeaza o crestere de 1%-3% a vanzarilor fata de nivelul din 2015.
 
Tehnologia Airium, menita sa revolutioneze piata izolatiilor
In luna noiembrie 2016, compania a lansat noul produs denumit Airium, o tehnologie inovatoare pentru industria izolatiilor. Dezvoltarea si patentarea noului produs au avut loc la centrul global de cercetare si dezvoltare detinut de LafargeHolcim in Lyon (Franta). Airium este o spuma izolatoare ce poate imbunatati performantele energetice ale cladirilor, de la pardoseala la plafon. Produsul este mineral, deci mai sanatos, asigura maximum de rezistenta la foc, este 100% reciclabil si foarte usor de folosit.
"Intre 30% si 40% din consumul global de energie se utilizeaza pentru incalzirea si conditionarea aerului din cladiri si tintim piata de izolatii termice cu aceasta noua solutie. Primele tari unde vom lansa produsul sunt Austria, Franta si Maroc", se arata intr-un comunicat al companiei.
 

Din aceeasi categorie

30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
08 Oct 07:00 | ARBONIA reuseste sa isi imbunatateasca marjele intr-un prim semestru dificil din 2025
03 Oct 11:03 | CE analizeaza, la cererea Romaniei, limitarea importurilor de ciment din afara UE
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA