Luni, 05 Mai 2025
RO EN

LAFARGEHOLCIM: Scadere cantitativa de 4,7% a vanzarilor de ciment din Romania

Vanzarile de ciment inregistrate de grupul franco-elvetian LafargeHolcim in Romania in intervalul ianuarie-septembrie 2016 au scazut, cantitativ, cu 4,7%, o parte a pierderilor fiind recuperate datorita cresterii cu 1,4% a preturilor de comercializare a produselor, in intervalul respectiv, potrivit datelor incluse in cel mai recent raport financiar al companiei. "Romania si Polonia au cunoscut conditii mai dure in trimestrul al treilea din 2016, care au afectat negativ vanzarile. Afacerile din ambele tari au fost afectate de noi amanari ale proiectelor de infrastructura, dar si ale celor finantate din fonduri europene", se arata in documentul citat. Pentru intregul an 2016, conducerea LafargeHolcim estimeaza ca piata cimentului din Romania se va contracta cu o cota cuprinsa intre -3% si -1%.
Livrarile cantitative de agregate din tara noastra s-au redus, la randul lor, cu 12,4%, in contextul unor majorari medii de pret de 6,8%
La nivel de grup, vanzarile companiei au scazut cu 7,5% in primele noua luni din 2016, pana la 20,37 miliarde euro, in timp ce, la o baza de raportare trimestriala, cifra de afaceri din perioada iulie-septembrie 2016 s-a diminuat cu 10,1%, ajungand la 7 miliarde euro.
Pentru intregul an 2016, managementul grupului LafargeHolcim estimeaza o crestere de 1%-3% a vanzarilor fata de nivelul din 2015.
 
Tehnologia Airium, menita sa revolutioneze piata izolatiilor
In luna noiembrie 2016, compania a lansat noul produs denumit Airium, o tehnologie inovatoare pentru industria izolatiilor. Dezvoltarea si patentarea noului produs au avut loc la centrul global de cercetare si dezvoltare detinut de LafargeHolcim in Lyon (Franta). Airium este o spuma izolatoare ce poate imbunatati performantele energetice ale cladirilor, de la pardoseala la plafon. Produsul este mineral, deci mai sanatos, asigura maximum de rezistenta la foc, este 100% reciclabil si foarte usor de folosit.
"Intre 30% si 40% din consumul global de energie se utilizeaza pentru incalzirea si conditionarea aerului din cladiri si tintim piata de izolatii termice cu aceasta noua solutie. Primele tari unde vom lansa produsul sunt Austria, Franta si Maroc", se arata intr-un comunicat al companiei.
 

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA