Miercuri, 30 Aprilie 2025
RO EN

LafargeHolcim isi schimba identitatea in Holcim si reconfirma angajamentul Net-Zero

Holcim, cel mai mare producator de materiale de constructii de pe piata locala, lanseaza astazi, la nivel global, noua sa identitate si reconfirma angajamentul „Net-Zero”, asumat la nivel international, in toamna anului trecut, prin care urmareste accelerarea tranzitiei catre un viitor neutru din perspectiva emisiilor de CO2.
„Este un moment deosebit de important pentru compania noastra, ce marcheaza transformarea pe care o facem pentru a deveni lideri in furnizarea de solutii de constructii inovatoare si durabile. Lumea este in continua schimbare, populatia creste, iar urbanizarea si schimbarile climatice reprezinta o provocare. Avem un rol important de jucat in accelerarea decarbonizarii si in imbunatatirea calitatii vietii tuturor oamenilor. Noua identitate reprezinta un semnal dat tuturor ca suntem pe deplin implicati in construirea unei lumi mai bune pentru oameni si pentru planeta”, a declarat Jan Janisch, CEO-ul grupului Holcim.
Totodata, grupul Holcim lanseaza o noua pagina de Instagram, @HolcimByDesign, care prezinta modul in care isi aduce aportul la transformarea oraselor si infrastructurii din intreaga lume. Pagina va include interviuri cu arhitecti, constructori si dezvoltatori renumiti, care contribuie la construirea oraselor viitorului.
Grupul Holcim reuneste unele dintre cele mai de succes companii din industria constructiilor, printre care: ACC, Aggregate Industries, Ambuja Cements, Firestone Building Products, Geocycle, Holcim si Lafarge. Toate aceste companii isi vor pastra numele si identitatea de brand pe pietele in care activeaza.
Pe plan local, compania ramane fidela noului model de business ECONCEPT, lansat in primavara acestui an. Acest nou model de afaceri are la baza o gama integrata de produse si solutii ECO, prin care compania isi propune sa accelereze tranzitia catre constructiile verzi.
Printre noutatile anuntate ca parte a ECONCEPT se numara: ECOPlanet – cimentul verde, ECOPact – prima gama de betoane verzi din industrie, cu emisii de CO2 reduse cu 30%, Eticheta Verde – primul sistem de auto-evaluare transparenta a performantelor climatice a produselor Holcim fabricate in Romania, ce indica procentul cu care sunt reduse emisiile de CO2 fata de valoarea de referinta la nivel UE.
Odata cu lansarea ECONCEPT, compania si-a setat noi obiective de sustenabilitate, in linie cu angajamentul „Net-Zero”, asumat la nivel global. Aceste obiective au la baza trei piloni de actiune: reducerea de CO2, recuperarea prin economia circulara si inovarea la nivel de solutii si produse ale companiei. Actiunile se concretizeaza prin scaderea constanta a amprentei de CO2 a produselor, inlocuirea treptata a combustibililor fosili cu alte resurse reciclabile, precum si prin dezvoltarea si digitalizarea continua a produselor si solutiilor.

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA