
La nivel international, grupul Knauf a incheiat anul 2016 cu vanzari totale de 6,5 miliarde euro, ocupand o pozitie de lider pe piata globala a produselor utilizate in compartimentari si izolatii. Compania detine 150 de fabrici si birouri de vanzari in 86 de tari, precum si circa 27.500 de angajati in Europa, America de Nord si de Sud, Asia, Africa si Australia.
La nivelul diviziei de gips-carton, grupul german a anuntat recent ca va investi 50 milioane USD in constructia unei noi fabrici in Filipine, pentru a demara productia locala din anul 2018. Unitatea va avea o capacitate anuala de 16 milioane de metri patrati de placi din gips-carton si va angaja aproximativ 100 de persoane.
"Ghipsul ca material de constructie a fost utilizat cu succes de peste 5.000 de ani si, in ceea ce priveste afacerea noastra, suntem convinsi ca acest lucru nu se va schimba. In ceea ce priveste materialele de izolare, problema eficientei energetice va persista pe termen lung, in ciuda costului actual al energiei, si suntem bine pregatiti pentru aceasta. Acum este vorba de crearea conditiilor pentru urmatorii 50 sau 60 de ani de dezvoltare reusita, asigurandu-ne ca personalul nostru are calificarile corecte. Multe companii pot avea o strategie similara, dar nu au aceiasi angajati, motiv pentru care vom continua sa investim in forta de munca", a declarat Manfred Grundke, CEO al grupului Knauf, intr-un interviu publicat cu prilejul lansarii celui de-al treilea raport privind sustenabilitatea si guvernarea corporativa al companiei germane.