Luni, 28 Aprilie 2025
RO EN

KLINGSPOR: Costurile cu materia prima genereaza noi scumpiri ale produselor

Klingspor Romania este un furnizor de unelte si accesorii pentru slefuire, taiere, frezare si lustruire, ale carui rezultate financiare s-au inscris pe un trend crescator chiar si in perioada pandemiei Covid-19. Portofoliul firmei include o gama foarte variata de solutii utilizate in sectorul constructiilor, grupate in trei categorii principale - si anume discuri diamantate si de taiere, respectiv accesorii abrazive pentru slefuire. In ultima perioada, oferta a fost completata prin lansarea unor produse care nu au mai existat in portofoliul Klingspor, iar acest lucru va contribui, cel mai probabil, la cresterea cifrei de afaceri si, implicit, la consolidarea pozitiei competitive. In cele ce urmeaza, Cristian Dinu, director general, Klingspor Romania, se refera la aspecte importante ale pietei de profil.
 
- Ce performante financiare ati consemnat in acest al doilea an in care economia, in general si sectorul constructiilor, in special sunt afectate de criza sanitara?
- Dupa primele sase luni ale lui 2021, comparativ cu perioada similara a exercitiului financiar precedent, societatea noastra a inregistrat o crestere de peste 10% a vanzarilor. Preconizam ca pana la sfarsitul anului in curs vom asista la o atenuare a ritmului de crestere, influentata inclusiv de scumpirile generate de cresterea costurilor cu materia prima si cu transportul. Datele curente arata ca, in continuare, cele mai vandute produse sunt discurile de debitare, cu toate ca segmentul avand o evolutie foarte dinamica este cel al solutiilor abrazive pe suport (foi de slefuire, coli de slefuire), respectiv al discurilor diamantate. 
 
- Cum ati reactionat la provocarile generate de criza sanitara?
- Pandemia Covid-19 ne-a obligat sa acceleram digitalizarea anumitor procese interne, cum ar fi procesarea comenzilor, automatizarea incasarilor si livrarea de module de training in format digital, iar efectele pozitive sunt deja vizibile. Trebuie mentionat faptul ca inovatia a fost si este definitorie pentru compania Klingspor. Drept urmare, in fiecare an lansam zeci de produse noi. In 2021, de pilda, oferim partenerilor o gama cu totul noua, reprezentata de perii de sarma. In mod sigur, si in anul urmator vom lansa game si produse noi, cu scopul de a furniza clientilor nostri solutii complete. 
 
- Care sunt principalele repere ale strategiei de dezvoltare a firmei?
- Inca lucram la proiectul de extindere a depozitului din Pantelimon. Ne-am lovit de cateva obstacole legislative pe care speram sa le depasim in cel mai scurt timp posibil. In perioada urmatoare, avem ca obiectiv major marirea echipei Klinspor Romania, cu toate ca acest demers nu va fi deloc simplu, avand in vedere deficitul actual de forta de munca specializata.
 
- Ce alte probleme afecteaza, in prezent, operatiunile Klingspor?
- Dupa cum mentionam anterior, preturile la materia prima si transportul de la furnizorii nostri din Asia au generat costuri neprevazute si am fost nevoiti sa marim preturile atat in martie, cat si in iulie a.c. Deocamdata nu preconizam o a treia scumpire in 2021, dar in mod sigur vom vedea un impact asupra vanzarilor in urmatoarea perioada, deoarece clientii vor fi mai reticenti in a investi in crearea de stocuri.
 

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA