Joi, 11 Septembrie 2025
RO EN

KINGFISHER implementeaza masuri pentru revenirea pe un trend ascendent

Grupul britanic Kingfischer, care controleaza reteaua de DIY din Romania - Brico Depot, a raportat pentru trimestrul al treilea din 2019 o cifra de afaceri de 3 miliarde GBP, cu 3,2% mai mica fata de cea aferenta perioadei similare a anului precedent. Pe piata din Marea Britanie si Irlanda, vanzarile au cumulat 1,29 miliarde GBP (+0,4%), insa in Franta au scazut cu 6%, pana la 1,04 miliarde GBP. De asemenea, subsidiara din Romania a consemnat un declin de 2,3%, incasarile ajungand la 68 milioane GBP. Scaderea in termeni comparabili (LFL) la nivel de grup a fost de 3,7%, reflectand impactul unor factori perturbatori, dintre care se remarca schimbarile operationale in curs care au loc in Franta (la reteaua Castorama), precum si scaderea cererii pe pietele principale unde Kingfisher, prin marcile sale, deruleaza operatiuni comerciale. Noua conducere executiva a grupului a remarcat, cu ocazia comunicarii datelor oficiale, ca mai sunt multe lucruri de facut pentru a imbunatati rezultatele. Nivelurile dezamagitoare din perioada analizata au fost generate inclusiv de lipsa unui echilibru intre obtinerea beneficiilor la nivel de grup si apropierea de pietele locale. In prezent, se remarca deficiente date de complexitatea organizationala, care se concretizeaza prin ambitia de a face prea multe lucruri in acelasi timp si a derula in paralel initiative de scara mare. Toate acestea cumulate au dus la scaderea vanzarilor si au distras atentia de la focalizarea asupra clientului, peste cele doua elemente suprapunandu-se, in mod nefericit, diminuarea cererii. Obiectivul actualei conduceri a Kingfisher este de a solutiona toate problemele operationale, in special pe cele din domeniul IT si ale retelei de distributie din Franta, concomitent reorientarea strategica, ce va presupune renuntarea la anumite initiative si focalizarea pe stabilizarea performantelor financiare si comerciale. In paralel, planul de dezvoltare pe termen lung prevede simplificarea modelului de afaceri, adoptarea digitalizarii si repozitionarea firmei pe un trend ascendent. In ceea ce priveste Romania, rezultatele comparabile (LFL) indica totusi un avans de 6,1%, care a fost asigurat de rezultatele bune ale retelei de bricolaj functionale la nivel national. In 2018, subsidiara locala a realizat vanzari de 864,8 milioane de lei, cu peste 37% mai mare fata de nivelul din anul fiscal precedent. Grupul activeaza in tara noastra printr-o retea de centre de bricolaj formata din 34 de magazine, amplasate in 25 de orase din tara.

Din aceeasi categorie

01 Sep 07:00 | HOLCIM consemneaza o dinamica imbunatatita a incasarilor din trimestrul al doilea
01 Sep 07:00 | SAINT-GOBAIN raporteaza vanzari de aproape 24 miliarde euro in semestrul intai
29 Aug 07:00 | EGGER se dapteaza si obtine rezultate in stagnare pentru exercitiul financiar 2024/2025
28 Aug 07:00 | COVESTRO: Oferta excesiva de produse pe piete relevante duce la scaderea preturilor
26 Aug 07:00 | HEIDELBERG: Vanzari de 5,6 miliarde euro in trimestrul al doilea si reduceri de costuri
22 Aug 07:00 | BASF mentine vanzarile in comparatie secventiala in al doilea trimestru din anul curent
13 Aug 07:00 | SSAB anunta ca operatiunile in Europa sunt vizibil afectate de ”razboiul tarifelor”
07 Aug 07:00 | SFS obtine rezultate bune in primul semestru si eficientizeaza structura organizationala
31 Iul 07:35 | Mineralele critice si deblocarea lantului valoric prin investitii si inovare
31 Iul 07:27 | Reglementarile din constructii, o necesitate pentru calitatea lucrarilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA