Joi, 01 Mai 2025
RO EN

KINGFISHER: GoodHome, concept axat pe digitalizare si orientare spre client

Centrul Olympia, din Londra, a gazduit, la data de 16 mai a.c., evenimentul de lansare a conceptului GoodHome, dezvoltat de grupul Kingfisher - detinator al mai multor retele de bricolaj din Europa, printre care si Brico Depot - Romania. Cu aceasta ocazie, Veronique Laury, CEO al companiei a afirmat ca „adesea, imbunatatirea locuintei poate fi complicata si stresanta … De aceea, vrem sa transformam complet activitatea respectiva. Am identificat aceasta oportunitate in urma cu trei ani si am regandit fiecare proces al modului nostru de operare. Am inceput sa punem bazele unei experiente noi si inovatoare pentru clienti. GoodHome este urmatoarea etapa din acest proces de transformare, reprezentand momentul in care transformarea devine concreta pentru clienti. Brandul este noua noastra propunere, care urmeaza sa fie implementata la nivel international, ce se bazeaza pe intelegerea profunda a clientilor. Reprezinta toate schimbarile pe care le-am facut – solutii simple, sustenabile, unice si inovatoare, rezistente in timp si accesibile. GoodHome se asociaza in mod optim cu tot ceea ce facem pentru ca renovarea locuintei sa fie accesibila tuturor: o noua oferta de produse, noi servicii, noi concepte de magazine, centrul nostru de training si noua fundatie caritabila”. Primul astfel de magazin a fost deschis in Marea Britanie la Wallington, langa Croydon, iar din luna mai a.c., produsele si serviciile GoodHome vor fi disponibile online in magazinele B&Q, Castorama si Brico Depôt din Marea Britanie, Franta, Polonia si Romania. De altfel, in ultimii trei ani, compania a unificat procesul de aprovizionare, a dezvoltat noi game de produse/servicii si a investit in imbunatatirea experientelor digitale de tip „multi-canal”. Prin intermediul GoodHome, aceste inovatii devin acum vizibile clientilor pentru prima data. Intentia declarata este aceea de a revolutiona piata respectiva prin oferta de solutii superioare din punct de vedere al designului si calitatii, la preturi accesibile. Conceptul este axat pe simplificarea experientei clientilor, prin organizarea magazinelor in asa fel incat ca fie evidentiate dintre cele mai frecvente 11 proiecte de renovare si reamenajare. De asemenea, o atentie majora este indreptata spre digitalizare, cu aceeasi ocazie expertii Kingfisher prezentand facilitatile de tip „click-and-collect”, precum si centrele de comenzi „express” (complet adaptate la tehnologiile informatice actuale). Pentru consilierea legata de proiecte, magazinele vor asigura un suport complex de informatii, pus la dispozitie de angajatii care vor fi specializati in cadrul academiei GoodHome. In ceea ce priveste produsele promovate, acestea sunt dezvoltate pe baza principiilor de dezvoltare durabila, in mod concret fiind pus accentul, de exemplu, pe consumul redus de apa menajera sau de energie (in cazul sculelor electrice) sau pe livrarea unor sisteme de finisaj cu aditivi care prezinta proprietati de purificare a aerului.

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA