Miercuri, 17 Decembrie 2025
RO EN

KINGFISHER: Crestere de 16,6% a vanzarilor din Romania, in trimestrul al treilea

In  trimestrul al treilea al anului fiscal 2020/2021, corespunzator perioadei august-octombrie 2020, retailerul britanic de materiale de constructii Kingfisher a inregistrat o crestere de 10,6% a vanzarilor in termeni comparabili din Romania, ajungand la 73 milioane de lire sterline GBP. Grupul detine in Romania reteaua Brico Dépôt, cu 35 de magazine. Potrivit datelor companiei, rezultate obtinute in tara noastra reflecta o cerere buna pentru majoritatea categoriilor de produse, in special cele dedicate zonei outdoor.
"In ciuda unei perioade pline de provocari, angajamentul constant al tuturor colegilor nostri si buna colaborare cu furnizorii au fost factori cheie pentru ca magazinele noastre sa ramana deschise, oferind clientilor produse esentiale pentru siguranta si confortul locuintei. Pe viitor, desi magazinele fizice reprezinta in continuare un pilon de business semnificativ pentru noi, ne propunem, de asemenea, sa acceleram procesele de digitalizare, venind astfel in intampinarea interesului in crestere din partea clientilor nostri pentru cumparaturi online", a declarat Adela Smeu, CEO la Brico Dépôt Romania.
 
La nivel de grup, in intervalul analizat, Kingfisher a realizat vanzari totale de 3,5 miliarde lire sterline (GBP), in crestere cu 17,6% fata de perioada corespunzatoare din 2019. Vanzarile in termeni comparabili (like-for-like) au inregistrat un avans de 17,4%, mai arata datele oficiale.
Compania a raportat performante considerabile pentru toate segmentele de retail,cu o crestere a traficului si a valorii medii a cumparaturilor, precum si o majorare de 153% a vanzarilor online, care au ajuns la 17% din totalul vanzarilor raportate de grup. In comparatie, in trimestrul al treilea al anului fiscal 2019/2020, procentul comertului online era de 8%.
Structural, vanzarile pe segmentul Click & Collect au crescut cu 216%, reprezentand 77% din vanzarile online ale grupului (fata de 61% in T3 2019/2020).
In trimestrul 4 din actualul exercitiu financiar, pana la data de 14 noiembrie 2020, vanzarile in termeni comparabili ale Kingfisher au avut o crestere de 12,6%, reflectand in mare masura impactul masurilor de izolare impuse recent de autoritati.
In prezent, toate magazinele Kingfisher sunt deschise, dar in continuare prioritatea declarata a companiei este sa raspunda nevoilor esentiale ale clientilor in conditii sigure si sa asigure sanatatea si siguranta angajatilor.
"In cel de-al treilea trimestru al anului am obtinut o crestere puternica a vanzarilor pe toate segmentele, cu un nivel mai ridicat al traficului din magazine si a valorii medii a cumparaturilor. Aceasta performanta a fost sustinuta de o cerere puternica pe piata, intrucat consumatorii au petrecut mai mult timp acasa si s-au concentrat pe imbunatatirea locuintei. (...) Totodata, in aceasta perioada am continuat sa oferim sprijin comunitatior noastre. Am creat locuri de munca in magazine; am facut donatii organizatiilor caritabile partenere si autoritatilor sanitare; la inceputul acestei luni am rambursat 23 milioane GBP acordate in prima jumatate a anului in cadrul programului guvernamental britanic. Desi nivelul de incertitudine in ceea ce priveste Covid-19 ramane considerabil, avem incredere in capacitatea noastra de a ne desfasura activitatea in conditii sigure, de a raspunde nevoilor clientilor, de a avea grija de colegii nostri si de a ne proteja afacerea", a declarat Thierry Garnier, Director Executiv in cadrul Kingfisher.
Grupul britanic detine aproximativ 1.350 de magazine in 8 tari din Europa. Principalele branduri sub care opereaza Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtas, sustinute de o echipa de 74.000 de angajati. 

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA