
Lucian Balaceanu, reprezentant al departamentului de logistica in cadrul Iridex Group Plastic: „Cel mai bine vandut produs din oferta noastra este reprezentat de aditivul plastifiant Conplast P211, fabricat de peste 10 ani si pentru care am reusit sa dezvoltam parteneriate de durata cu societati din Bucuresti, Constanta si judetul Valcea. Portofoliul propriu de beneficiari este alcatuit din producatori de betoane si alte firme din domeniul constructiilor. Pe segmentul aditivilor, am consemnat in 2009 vanzari mai mici decat in 2008 (de aproximativ 0,8 milioane de euro), scadere care a continuat si in 2010. Pentru 2011 prognozele noastre sunt optimist-rezervate si ne asteptam la o usoara crestere, pana la nivelul atins in 2009. Chiar si in intervalul de criza economica, investitiile proprii nu au lipsit si au vizat, in mod special, imbunatatirea si extinderea gamei de produse, pentru sustinerea noilor tendinte de pe piata betonului. De asemenea, implementam in continuare o strategie de dezvoltare a gamei sortimentale, astfel incat sa putem raspunde oricarui tip de cerinte. Speram ca, odata cu stabilizarea mediului economic, sa reinceapa efectuarea de investitii in infrastructura, iar «piata neagra» a betonului, ce pune constant presiune asupra preturilor, sa se diminueze odata cu revenirea in atentie a componentei calitatii, in detrimentul pretului”.