Joi, 11 Septembrie 2025
RO EN

HORNBACH: Vanzari in crestere la cele 50 de marci proprii comercializate local

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, inregistreaza, de la un an la altul, o crestere tot mai mare a vanzarilor de articole sub marca proprie, acest lucru fiind determinat de increderea pe care o au clientii in produsele dezvoltate de catre grupul german.
"Pentru a completa sortimentul existent sau pentru a ne diferentia de concurenta pe un anumit segment, am dezvoltat, de-a lungul timpului, mai multe game de produse, disponibile exclusiv in reteaua de magazine Hornbach. Astfel, observam o crestere constanta a vanzarilor pentru produsele sub marca proprie", a declarat Mugurel-Horia Rusu, director general al Hornbach Romania.
Potrivit afirmatiilor sale, produsele marca proprie reprezinta garantia calitatii pe care Hornbach o ofera clientilor. In plus, in functie de denumirea, de spatiul de expunere si de calitatea produsului, acestea se intiparesc in mintea clientilor.
"Un avantaj insemnat este faptul ca aceste produse beneficiaza de un dublu control al calitatii, primul venind din partea firmei producatoare, ca apoi totul sa fie verificat si de catre reprezentantii Hornbach", a mai spus reprezentantul companiei.
Mugurel-Horia Rusu a subliniat, de asemenea, ca pe piata locala exista o afinitate pentru produsele de origine germana, calitatea acestora fiind un etalon respectat de catre clienti. Acestia opteaza pentru marca proprie Hornbach avand incredere in produsele de calitate germana, dar si in valorile transmise de catre magazinele Hornbach in toti anii de prezenta pe piata locala. De asemenea, angajatii Hornbach cunosc foarte bine marcile proprii si calitatile acestora, astfel incat consilierea clientilor de catre acestia a fost mereu un punct forte pe acest segment.
"In cazul marcilor proprii, Hornbach actioneaza ca un producator: cream specificatiile si ulterior verificam calitatea produselor. Majoritatea articolelor marca proprie sunt fabricate in Germania, dar o parte dintre acestea, precum Soluna (jaluzele), Aron (ferestre), Akkit (sistem de aplicare a gresiei) si Precit (panouri sandwich), sunt produse local", a mai spus reprezentantul companiei.
In ceea ce priveste gamele de produse unde marcile proprii conduc in vanzari, acestea sunt plantele de interior (FloraSelf), gratarele de gradina (Tennecker), hrana pentru animale (Mr. Beef), vopselurile si lacurile (Hornbach, StyleColor, StyleColor Selection), jaluzelele (Soluna), perdelele si draperiile (Solevita).
O preferinta a clientilor romani pentru marca retailerului german se regaseste la categoria de vopseluri. Dintre marcile proprii, se remarca Hornbach Meister Polar - vopsea lavabila de calitate, fara conservanti, mata, sau Hornbach StyleColor - gama de vopsea gata colorata, cu efecte creative. Pe segmentul de jaluzele, rulouri sau galerii, se opteaza tot mai des pentru marca proprie Soluna.
Si ferestrele pentru locuinta marca Aron, fabricate in Romania, sunt tot mai alese de clienti deoarece pun accent pe o fiabilitate si inovatii tehnice, alaturi de un design atractiv. Nu in ultimul rand, pe segmentul de baterii, marca Avital este in topul vanzarilor datorita unui raport optim intre calitate si pret, dar si a designului atractiv.
In total, in magazinele Hornbach din Romania exista 50 de marci proprii.
***
Grupul Hornbach detine, in acest moment, 161 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit si magazine online, in 9 tari din Europa. In Romania, reteaua include 7 magazine (Bucuresti - Berceni, Militari, Balotesti, Brasov, Timisoara, Sibiu si Oradea). 

Din aceeasi categorie

01 Sep 07:00 | HOLCIM consemneaza o dinamica imbunatatita a incasarilor din trimestrul al doilea
01 Sep 07:00 | SAINT-GOBAIN raporteaza vanzari de aproape 24 miliarde euro in semestrul intai
29 Aug 07:00 | EGGER se dapteaza si obtine rezultate in stagnare pentru exercitiul financiar 2024/2025
28 Aug 07:00 | COVESTRO: Oferta excesiva de produse pe piete relevante duce la scaderea preturilor
26 Aug 07:00 | HEIDELBERG: Vanzari de 5,6 miliarde euro in trimestrul al doilea si reduceri de costuri
22 Aug 07:00 | BASF mentine vanzarile in comparatie secventiala in al doilea trimestru din anul curent
13 Aug 07:00 | SSAB anunta ca operatiunile in Europa sunt vizibil afectate de ”razboiul tarifelor”
07 Aug 07:00 | SFS obtine rezultate bune in primul semestru si eficientizeaza structura organizationala
31 Iul 07:35 | Mineralele critice si deblocarea lantului valoric prin investitii si inovare
31 Iul 07:27 | Reglementarile din constructii, o necesitate pentru calitatea lucrarilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA