Luni, 09 Iunie 2025
RO EN

HORNBACH: Vanzari de 1,8 miliarde euro, in primul trimestru din anul fiscal curent

Grupul Hornbach a raportat rezultate solide pentru primul trimestru al anului fiscal 2024 - 205 (1 martie 2024 - 31 mai 2024). Vanzarile nete consolidate au crescut cu 1,8%, ajungand la 1,8 miliarde euro, in conditiile in care vremea buna din lunile martie si aprilie a compensat partial efectele continue, generate de prudenta clientilor in ceea ce priveste categoriile de bunuri de mare valoare si a caror achizitie este asimilata cheltuielilor discretionare. Veniturile operationale EBIT ajustat au crescut semnificativ fata de anul precedent (+33,8%), pana la 146,4 milioane de euro, ca urmare a unei marje brute imbunatatite si a disciplinei in materie de costuri. In ceea ce priveste operatiunile celui mai mare subgrup operational, Hornbach Baumarkt AG, vanzarile nete au crescut cu 2,6% la 1,7 miliarde euro, in Germania acestea cumuland 831,2 milioane de euro (+2,8%), iar pe plan extern 880,1 milioane euro (+2,4%). Incasarile online (inclusiv Click & Collect) au reprezentat 12,4% din vanzarile totale ale grupului, dar s-au diminuat cu 4% fata de anul precedent, atingand 212,6 milioane de euro. Pentru intregul exercitiu financiar in curs expertii Hornbach continua sa se astepte la vanzari situate usor peste nivelul din anul precedent (cand acestea au totalizat 6,161 miliarde euro), precum si la un EBIT ajustat superior valorii de 254,2 milioane euro. Conducerea grupului a afirmat ca vremea mai calda din Europa continentala din primavara lui 2024, precum si angajamentul puternic al personalului au avut un impact pozitiv asupra asupra vanzarilor, mai ales pe segmentul produselor de gradinarit. Conform previziunilor, castigurile s-au imbunatatit semnificativ in comparatie cu perioada de referinta, afectata de vremea rece si ploioasa. In viitor, este de asteptat un impact pozitiv asupra activitatii, pe masura ce inflatia si ratele dobanzilor continua sa scada, iar sentimentul consumatorilor se relaxeaza. Imbunatatirea conditiilor macroeconomice nu se traduce inca printr-o crestere a cheltuielilor, in special in ceea ce priveste proiectele importante pe termen lung. La nivel national, Hornbach detine in prezent noua magazine, care sunt amplasate in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), Brasov, Timisoara, Sibiu, Oradea, Constanta si Cluj-Napoca.

Din aceeasi categorie

06 Iun 07:58 | KADRA: Investitii in modernizarea productiei si digitalizarea proceselor interne
26 Mai 10:52 | ASFOR: Industria lemnului are o contributie anuala de 3,5% la PIB
21 Mai 07:00 | SSAB: Livrarile de oteluri de inalta rezistenta si produse premium sunt la cote inalte
16 Mai 11:49 | Costurile constructiilor continua sa creasca: urmeaza presiunea cursului valutar
15 Mai 13:15 | Holcim investeste 5 milioane euro intr-o linie de productie nisip de calcar in Turda
15 Mai 12:48 | ROCA Industry raporteaza venituri de 133,8 milioane lei in primul trimestru
14 Mai 10:14 | SIPEX a realizat o cifra de afaceri de 66,5 milioane lei, in trimestrul intai
13 Mai 12:29 | TERAPLAST: Crestere de 41% a cifrei de afaceri consolidate, in primul trimestru
13 Mai 07:00 | HOLCIM anunta vanzari stabilizate la 5,5 miliarde CHF pentru trimestrul intai 2025
09 Mai 07:00 | DOW are ca obiective flexibilitatea financiara si competitivitatea pe termen lung
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA