Sâmbătă, 13 Septembrie 2025
RO EN

HORNBACH evolueaza in linie cu prognozele comunicate la inceputul anului

In primul trimestru al anului in curs, vanzarile grupului german Hornbach s-au consolidat cu 2,7%, ajungand la 1,22 miliarde euro, desi profitul operational a inregistrat o ajustare negativa de 14,8% si a cumulat doar 78,9 milioane euro. In pofida unui sezon de primavara destul de slab, marcat de conditiile meteorologice, compania a reusit sa obtina performante de care managementul sau se declara multumit. Evolutia curenta confirma, de altfel, previziunile de la inceputul anului, care preconizau obtinerea unor marje mai mici in raport cu nivelul record al perioadei de referinta. La nivelul Hornbach Baumarkt, reprezentand cel mai important sector operational al grupului, livrarile au totalizat 1,16 miliarde euro (+2,8%). Avansul a fost asigurat, printre altele, de inaugurarea a doua noi centre de bricolaj si gradinarie in Olanda si Elvetia. Astfel, la data de 31 mai a.c., numarul unitatilor din cadrul diviziei analizate a atins 157 de magazine, dintre care 97 in Germania. Livrarile nete din tara-mama au insumat 612,7 milioane de euro, situandu-se la o cota similara celei din anul precedent. O situatie diferita s-a constatat in alte regiuni din Europa, de exemplu la nivelul a opt state comunitare activitatea DIY sporind semnifictiv si ducand cresterea generala la 6,3% (549,4 millioane de euro). Aceasta a determinat majorarea cotei exporturilor in totalul operatiunilor Hornbach Baumarkt de la 45,7% la 47,3%. Consiliul de administratie al companiei reconfirma prognozele pentru intregul an, pentru care se asteapta ca indicatorul EBIT sa se situeze in jurul valorii de 165,6 milioane de euro, cat se raporta pentru exercitiul financiar precedent. Pe plan local, grupul raporteaza vanzari medii de peste 140 milioane de euro, detinand sase magazine la nivelul intregii tari (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu). Un eveniment important care a avut loc recent a fost inaugurarea operatiunilor online, prin care grupul german intentioneaza sa-si consolideze pozitia competitiva pe care o are in Romania.

Din aceeasi categorie

01 Sep 07:00 | HOLCIM consemneaza o dinamica imbunatatita a incasarilor din trimestrul al doilea
01 Sep 07:00 | SAINT-GOBAIN raporteaza vanzari de aproape 24 miliarde euro in semestrul intai
29 Aug 07:00 | EGGER se dapteaza si obtine rezultate in stagnare pentru exercitiul financiar 2024/2025
28 Aug 07:00 | COVESTRO: Oferta excesiva de produse pe piete relevante duce la scaderea preturilor
26 Aug 07:00 | HEIDELBERG: Vanzari de 5,6 miliarde euro in trimestrul al doilea si reduceri de costuri
22 Aug 07:00 | BASF mentine vanzarile in comparatie secventiala in al doilea trimestru din anul curent
13 Aug 07:00 | SSAB anunta ca operatiunile in Europa sunt vizibil afectate de ”razboiul tarifelor”
07 Aug 07:00 | SFS obtine rezultate bune in primul semestru si eficientizeaza structura organizationala
31 Iul 07:35 | Mineralele critice si deblocarea lantului valoric prin investitii si inovare
31 Iul 07:27 | Reglementarile din constructii, o necesitate pentru calitatea lucrarilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA