Luni, 05 Mai 2025
RO EN

HORNBACH: Consolidare pe piata de bricolaj si crestere cu peste 16% a afacerilor

Vanzarile realizate de grupul german Hornbach in perioada martie - mai 2014 au crescut cu 16% fata de aceeasi perioada din 2013, depasind un miliard de euro. In Romania, holdingul detine trei magazine in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul in Brasov si altul in Timisoara (cu o suprafata totala de 77.500 mp), ce au raportat la finele lui 2013 afaceri totale de 100,4 milioane de euro, in crestere cu 9,5% fata de nivelul anului anterior. Operatiunile locale sunt gestionate prin intermediul Hornbach-Baumarkt AG (ce gestioneaza activitatea a 143 de unitati de vanzare din noua tari ale Europei), divizia raportand o crestere cu 16,4% a incasarilor, pana la 976,7 milioane de euro. In perioada analizata, in portofoliul Hornbach-Baumarkt AG au intrat doua magazine noi, deschise la Lübeck (Germania) si Praga (Cehia). Profitul raportat de grup in acelasi interval s-a majorat considerabil, pana la 87,3 milioane de euro. "In martie 2014, magazinele noastre au inregistrat o adevarata explozie a cererii in domeniul constructiilor si gradinaritului. Nu am reusit numai sa compensam scaderea profitului inregistrata in primul trimestru al anului trecut, din cauza iernii grele, ci chiar am reusit sa asiguram o crestere considerabila a rezultatului net", a declarat Roland Pelka, directorul financiar al Hornbach, cu ocazia prezentarii situatiilor financiare trimestriale.
Din punct de vedere regional, in primul trimestru al anului financiar 2014-2015, magazinele Hornbach din Germania au inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 20%, pana la 574,5 milioane de euro, datorita primaverii calde si a unei conjuncturi favorabile. Unul dintre factorii care au dus la aceasta evolutie pozitiva a concernului, aflat pe locul trei ca marime in acest sector pe piata germana, a fost consolidarea pietei de constructii si gradinarit, in urma inchiderii magazinelor Praktiker si Max Bahr, aflate in insolventa. Pe plan international, vanzarile din cele opt tari (fara Germania) au crescut cu 11,7%, atingand 402,1 milioane de euro.
In ceea ce priveste societatea Hornbach Baustoff Union GmbH (HBU), divizia business-to-business a concernului german, aceasta a raportat o crestere de 10,1% a cifrei de afaceri in intervalul analizat, pana la 58 milioane de euro. La finele lunii mai 2014, HBU detinea 25 de magazine de materiale de constructii in zona de sud-vest a Germaniei si alte doua in Franta (provincia Lorena).
 

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA