
Analiza structurala a livrarilor indica faptul ca majoritatea echipamentelor s-a furnizat catre producatori din Germania, in pondere sensibil egala cu a celor realizate in celelalte state ale lumii (mai putin tarile UE, unde vanzarile au totalizat 182 milioane de euro). In ceea ce priveste profitabilitatea, singurele pierderi, in valoare de 21,7 milioane de euro au fost generate de activitatile pe pietele din afara UE. Declinul este si mai evident, daca se ia in considerare faptul ca, dintr-un total al comenzilor in valoare de 1,14 miliarde euro, peste 566 milioane de euro au reprezentat anulari. Managementul concernului semnaleaza, totusi, faptul ca trimestrul al treilea a fost cel mai bun din punct de vedere al comenzilor, de la inceputul crizei. De asemenea, din punct de vedere al eficientei economice, sunt semnalate imbunatatiri nete, datorate - in principal - masurilor de scadere a costurilor si ajustare a capacitatilor de productie. In situatia in care recesiunea se prelungeste si in 2010, este posibil ca valoarea cifrei de afaceri sa se diminueze cu inca 40%, iar compania sa inregistreze noi pierderi. Informatii suplimentare, la www.homag-group.com