Miercuri, 17 Decembrie 2025
RO EN

HEIDELBERGCEMENT va atenua impactul inflatiei cu 500 milioane euro in 2022

Producatorul german de materiale de constructii HeidelbergCement a raportat o crestere de 9% a veniturilor nete comparabile (like-for-like) din primele noua luni ale acestui an. Rezultatele celui de-al treilea trimestru au fost marcate de raportarea la un nivel redus al veniturilor realizat in perioada corespunzatoare din 2020 (afectata grav de lockdown), dar si de inflatia semnificativa a preturilor la energie, potrivit datelor grupului.
"HeidelbergCement a obtinut un rezultat bun in primele noua luni din 2021. Conditiile generale din trimestrul al treilea au fost provocatoare, mai ales din cauza majorarilor semnificative de preturi ale costurilor cu energia, din ultimele luni. Ramanem optimisti pentru ultimul trimestru al anului si ne confirmam prognoza de crestere pentru inregul 2021. Privim catre 2022 cu incredere. Masurile globale ce vor fi luate la nivelul infrastructurilor vor contribui gradual la cresterea businessului incepand de anul viitor. Avantul constructiilor rezidentiale private ramane, de asemenea, ridicat. Pentru a valorifica un potential suplimentar in cadrul grupului si, in special, pentru a compensa cresterile semnificative ale costurilor cu energia, am lansat un nou program de excelenta in afaceri cu scopul de a atenua inflatia costurilor cu cel putin 500 de milioane de euro pana la sfarsitul anului 2022", a declarat dr. Dominik von Achten, Presedintele Consiliului de Administratie al HeidelbergCement.
Pentru primele noua luni ale anului in curs, rezultatele HeidelbergCement indica o crestere nominala de 6,5% fata de perioada corespunzatoare din 2020, afacerile ajungand la 14 miliarde euro. Vanzarile de ciment si clincher s-au majorat cu 6,2% la 95,7 milioane de tone (+6,6% excluzand efectele actiunilor de consolidare). Toate regiunile din cadrul grupulu au contribuit la cresterea volumelor de vanzari, rezultate exceptionale fiind inregistrate in vestul si sudul Europei, dar si in regiunea Asia-Pacific. Vanzarile de agregate au crescut cu 4,7% comparativ cu ianuarie - septembrie 2020, ajungand la 231,3 milioane de tone. Cresteri au fost raportate in toate regiunile, vestul si sudul Europei consemnand cele mai bune rezultate si in acest caz. In ceea ce priveste vanzarile de betoane, acestea au sporit cu 3,6% in primele noua luni, pana la 35,7 milioane de metri cubi. Cu exceptia regiunii Asia-Pacific, unde livrarile s-au situat usor sub nivelul din 2020, volumele au crescut in toate celelalte regiuni. Vanzarile de asfalt s-au majorat cu 1,5%, la 8,2 milioane de tone, in intervalul analizat.

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA