Joi, 01 Mai 2025
RO EN

HEIDELBERGCEMENT va atenua impactul inflatiei cu 500 milioane euro in 2022

Producatorul german de materiale de constructii HeidelbergCement a raportat o crestere de 9% a veniturilor nete comparabile (like-for-like) din primele noua luni ale acestui an. Rezultatele celui de-al treilea trimestru au fost marcate de raportarea la un nivel redus al veniturilor realizat in perioada corespunzatoare din 2020 (afectata grav de lockdown), dar si de inflatia semnificativa a preturilor la energie, potrivit datelor grupului.
"HeidelbergCement a obtinut un rezultat bun in primele noua luni din 2021. Conditiile generale din trimestrul al treilea au fost provocatoare, mai ales din cauza majorarilor semnificative de preturi ale costurilor cu energia, din ultimele luni. Ramanem optimisti pentru ultimul trimestru al anului si ne confirmam prognoza de crestere pentru inregul 2021. Privim catre 2022 cu incredere. Masurile globale ce vor fi luate la nivelul infrastructurilor vor contribui gradual la cresterea businessului incepand de anul viitor. Avantul constructiilor rezidentiale private ramane, de asemenea, ridicat. Pentru a valorifica un potential suplimentar in cadrul grupului si, in special, pentru a compensa cresterile semnificative ale costurilor cu energia, am lansat un nou program de excelenta in afaceri cu scopul de a atenua inflatia costurilor cu cel putin 500 de milioane de euro pana la sfarsitul anului 2022", a declarat dr. Dominik von Achten, Presedintele Consiliului de Administratie al HeidelbergCement.
Pentru primele noua luni ale anului in curs, rezultatele HeidelbergCement indica o crestere nominala de 6,5% fata de perioada corespunzatoare din 2020, afacerile ajungand la 14 miliarde euro. Vanzarile de ciment si clincher s-au majorat cu 6,2% la 95,7 milioane de tone (+6,6% excluzand efectele actiunilor de consolidare). Toate regiunile din cadrul grupulu au contribuit la cresterea volumelor de vanzari, rezultate exceptionale fiind inregistrate in vestul si sudul Europei, dar si in regiunea Asia-Pacific. Vanzarile de agregate au crescut cu 4,7% comparativ cu ianuarie - septembrie 2020, ajungand la 231,3 milioane de tone. Cresteri au fost raportate in toate regiunile, vestul si sudul Europei consemnand cele mai bune rezultate si in acest caz. In ceea ce priveste vanzarile de betoane, acestea au sporit cu 3,6% in primele noua luni, pana la 35,7 milioane de metri cubi. Cu exceptia regiunii Asia-Pacific, unde livrarile s-au situat usor sub nivelul din 2020, volumele au crescut in toate celelalte regiuni. Vanzarile de asfalt s-au majorat cu 1,5%, la 8,2 milioane de tone, in intervalul analizat.

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA