Duminică, 14 Septembrie 2025
RO EN

GLULAM SA: Evolutie medie anuala de 9% a afacerilor in urmatorii trei ani

Glulam SA, primul producator autohton de grinzi din lemn lamelat incleiat si panouri termoizolante cu fete nemetalice, si-a propus o crestere cu 12% pentru acest an, dupa ce in 2012 a realizat o cifra de afaceri de doua milioane de euro. Societatea este prezenta pe piata locala din anul 2004, deruland activitati in domeniul productiei si comercializarii grinzilor si structurilor din glulam si a panourilor termoizolante tip sandwich. Unitatea de productie functioneaza in comuna Ulmi (judetul Dambovita), acopera o suprafata utila de peste 5.500 mp si o are o capacitate lunara de procesare de 350 mc de glulam si de 2.500 mp de panouri termoizolante. Glulam SA reprezinta o companie si un concept unitar care inglobeaza servicii de consultanta, proiectare, fabricatie, livrare si montaj. Printre proiectele de referinta realizate se numara Bazinul de polo Steaua - Bucuresti, Acoperisul Iulius Mall - Cluj Napoca, Bazinul de inot olimpic - Brasov, Divertiland - Chiajna, Hala de depozitare a ingrasamintelor chimice - Giurgiu, Manejul si Sala de festivitati Panicel - Rasnov etc.
Interviu cu Adrian Puica, director de vanzari al Glulam SA.
 
- Care sunt principalele tendinte pe piata de panouri termoizolante?
- In ansamblu, putem spune ca volumele rulate in Romania incep sa se compare cu cele ale tarilor occidentale, existand premisele unei cresteri moderate pentru anii urmatori, datorita faptului ca aceste produse castiga in mod constant teren in detrimentul solutiilor asa-zis clasice. Un alt motor al dezvoltarii potentiale este dat de preocuparea producatorilor autohtoni pentru diversificarea gamelor sortimentale ofertate. Consider ca ar fi gresit sa confundam reculul initial si stagnarea relativa inregistrata in ultimii patru ani, a carei cauza o constituie recesiunea economica, cu o saturare a pietei.
 
- Estimati valoarea pietei panourilor termoizolante si precizati pozitia firmei in domeniu.
- Intr-o piata estimata la 80 milioane de euro si care absoarbe anual aproximativ 4,5 milioane mp de panouri termoizolante, preponderent cu fete metalice si aplicatii in constructii industriale, noi concuram pe un culoar paralel, promovand materiale componente diferite si vizand in special domeniul constructiilor civile. Anul 2012 ne-a adus o crestere de 7% a cererii de panouri termoizolante cu fete nemetalice fata de anul anterior, sustinuta preponderent de lucrarile in care am fost implicati direct incepand de la faza de conceptie, continuand cu cea de executie si finalizand cu cea de punere in opera.
 
- Precizati regiunea in care s-au inregistrat cele mai multe vanzari.
- Un procent mare din lucrarile executate este concentrat in zona capitalei si in centrul tarii, regiuni din care primim cele mai multe solicitari de oferte. In primele sase luni ale anului in curs, aceste comenzi au inregistrat, numeric, o crestere de peste 70%, sustinuta in mare parte de interesul beneficiarilor pentru dezvoltarea proiectelor rezidentiale individuale pe solutii constructive de tipul celor propuse de compania noastra.
 
- Ce obiective aveti stabilite pe termen scurt si mediu?
- In prezent, urmarim sa onoram un procent cat mai mare de lucrari rezidentiale, fara a ne abate atentia de la proiectele finantate din fonduri europene. O provocare pe termen scurt o constituie, pentru noi, cresterea cifrei de afaceri in privinta careia ne pastram un optimism moderat. Echipa de management a companiei are ca obiectiv financiar o evolutie medie anuala de 9% in urmatorii trei ani, perioada care consideram ca va marca finalul recesiunii economice si definirea unei noi normalitati. Ulterior, vom pregati un plan de dezvoltare mai ambitios.
 

Din aceeasi categorie

01 Sep 07:00 | HOLCIM consemneaza o dinamica imbunatatita a incasarilor din trimestrul al doilea
01 Sep 07:00 | SAINT-GOBAIN raporteaza vanzari de aproape 24 miliarde euro in semestrul intai
29 Aug 07:00 | EGGER se dapteaza si obtine rezultate in stagnare pentru exercitiul financiar 2024/2025
28 Aug 07:00 | COVESTRO: Oferta excesiva de produse pe piete relevante duce la scaderea preturilor
26 Aug 07:00 | HEIDELBERG: Vanzari de 5,6 miliarde euro in trimestrul al doilea si reduceri de costuri
22 Aug 07:00 | BASF mentine vanzarile in comparatie secventiala in al doilea trimestru din anul curent
13 Aug 07:00 | SSAB anunta ca operatiunile in Europa sunt vizibil afectate de ”razboiul tarifelor”
07 Aug 07:00 | SFS obtine rezultate bune in primul semestru si eficientizeaza structura organizationala
31 Iul 07:35 | Mineralele critice si deblocarea lantului valoric prin investitii si inovare
31 Iul 07:27 | Reglementarile din constructii, o necesitate pentru calitatea lucrarilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA