Sâmbătă, 26 Iulie 2025
RO EN

GARTNER: Urmeaza schimbari masive de paradigma in domeniul marketingului

In cadrul unui simpozion virtual care a avut loc in primele trei zile ale lunii decembrie a.c., expertii Gartner au conturat principalele previziuni de marketing pentru anul 2021, ce releva modul in care strategiile de revigorare postpandemice vor ridica provocari pentru specialistii de profil, in sensul redefinirii si restabilirii relatiilor cu clientii, in deplina concordanta cu nou normalitate digitala. Practic, niciodata pana in prezent nu s-a manifestat atat de acut o nevoie de viziune, inovatie si transformare, cei implicati in operatiunile specifice fiind nevoiti sa reinventeze modul de relationare folosind canale online si offline, pentru a crea experiente bogate si imersive. Provocarile sociale  majore, combinate cu problemele generate de pandemia Covid-19, au redefinit practic nevoile clientilor, mai ales in ceea ce priveste modul in care acestia cauta, achizitioneaza si consuma produse si servicii. Toate cele mentionate anterior vor reseta practic functiile marketingului, impunand pentru cei implicati in domeniu intelegerea schimbarii si adaptarea rapida la noul context. Se estimeaza, de exemplu, ca pana in 2024 peste 30% dintre corporatii vor avea ca prioritate a top-managementului modelarea continutului serviciilor la cel generat de utilizatori. Platformele de social-media si cele comerciale care sunt dependente de continutul creat de clienti din cauza nevoii de crestere a vanzarilor se confrunta deja cu o serie de probleme, cum ar fi recenziile frauduloase, oferte false si distribuiri eronate. Efectul imediat este reprezentat de proliferarea serviciilor de moderare, care in perioada urmatoare vor consemna un succes urias de piata si vor duce la cresterea calitatii comertului online. O alta observatie pertinenta a celor de la Gartner este aceea ca in urmatorii doi ani circa o treime din bugetele de publicitate destinare comunicatiilor de criza vor fi folosite pentru a contracara mesajele negative ale propriilor angajati (rapoarte recente indica un fenomen anormal, conform caruia 36% din personalul companiilor fac publice postari nefavorabile companiilor angajatoare). In fine, este de asteptat ca pana in 2023, un sfert dintre organizatiile active pe plan international vor realiza un mix intre activitatile de marketing, vanzari si experienta clientilor (CX), cu atat mai mult cu cat in prezent peste 75% dintre liderii departamentelor de marketing raporteaza incapacitatea de adaptare rapida la schimbarile ce survin in planul cererii. Pentru informatii suplimentare, click aici

Din aceeasi categorie

25 Iul 07:00 | WURTH: Optimism moderat, dupa un semestru in care climatul de afaceri isi revine
22 Iul 07:00 | HORNBACH: Beneficiarii raman precauti privind initierea de proiectele mari in 2025
16 Iul 12:41 | Vindem-ieftin.ro: Romania risca un nou exod al fortei de munca din constructii
16 Iul 07:40 | Peikko Romania investeste in tehnologii noi si extinderea productiei locale
14 Iul 17:35 | BRAND Romania deschide o fabrica de componente metalice pentru izolatii la Ploiesti
14 Iul 17:57 | BASF a inceput operarea uzinei de reciclare pentru baterii din Schwarzheide
11 Iul 07:19 | CIROM: Importurile de ciment non-UE, avantajate de lipsa normelor privind emisiile
08 Iul 07:00 | KINGFISHER: Inceput bun al anului fiscal si prognoze optimiste pe termen scurt
30 Iun 07:52 | Regulamentul UE revizuit pentru comercializarea produselor pentru constructii
30 Iun 07:00 | WIENERBERGER: Rezultate solide in trimestrul intai datorate inovarii si rezilientei
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA