Sâmbătă, 13 Decembrie 2025
RO EN

GARTNER: Urmeaza schimbari masive de paradigma in domeniul marketingului

In cadrul unui simpozion virtual care a avut loc in primele trei zile ale lunii decembrie a.c., expertii Gartner au conturat principalele previziuni de marketing pentru anul 2021, ce releva modul in care strategiile de revigorare postpandemice vor ridica provocari pentru specialistii de profil, in sensul redefinirii si restabilirii relatiilor cu clientii, in deplina concordanta cu nou normalitate digitala. Practic, niciodata pana in prezent nu s-a manifestat atat de acut o nevoie de viziune, inovatie si transformare, cei implicati in operatiunile specifice fiind nevoiti sa reinventeze modul de relationare folosind canale online si offline, pentru a crea experiente bogate si imersive. Provocarile sociale  majore, combinate cu problemele generate de pandemia Covid-19, au redefinit practic nevoile clientilor, mai ales in ceea ce priveste modul in care acestia cauta, achizitioneaza si consuma produse si servicii. Toate cele mentionate anterior vor reseta practic functiile marketingului, impunand pentru cei implicati in domeniu intelegerea schimbarii si adaptarea rapida la noul context. Se estimeaza, de exemplu, ca pana in 2024 peste 30% dintre corporatii vor avea ca prioritate a top-managementului modelarea continutului serviciilor la cel generat de utilizatori. Platformele de social-media si cele comerciale care sunt dependente de continutul creat de clienti din cauza nevoii de crestere a vanzarilor se confrunta deja cu o serie de probleme, cum ar fi recenziile frauduloase, oferte false si distribuiri eronate. Efectul imediat este reprezentat de proliferarea serviciilor de moderare, care in perioada urmatoare vor consemna un succes urias de piata si vor duce la cresterea calitatii comertului online. O alta observatie pertinenta a celor de la Gartner este aceea ca in urmatorii doi ani circa o treime din bugetele de publicitate destinare comunicatiilor de criza vor fi folosite pentru a contracara mesajele negative ale propriilor angajati (rapoarte recente indica un fenomen anormal, conform caruia 36% din personalul companiilor fac publice postari nefavorabile companiilor angajatoare). In fine, este de asteptat ca pana in 2023, un sfert dintre organizatiile active pe plan international vor realiza un mix intre activitatile de marketing, vanzari si experienta clientilor (CX), cu atat mai mult cu cat in prezent peste 75% dintre liderii departamentelor de marketing raporteaza incapacitatea de adaptare rapida la schimbarile ce survin in planul cererii. Pentru informatii suplimentare, click aici

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA