Joi, 11 Septembrie 2025
RO EN

GARTNER: Urmeaza schimbari masive de paradigma in domeniul marketingului

In cadrul unui simpozion virtual care a avut loc in primele trei zile ale lunii decembrie a.c., expertii Gartner au conturat principalele previziuni de marketing pentru anul 2021, ce releva modul in care strategiile de revigorare postpandemice vor ridica provocari pentru specialistii de profil, in sensul redefinirii si restabilirii relatiilor cu clientii, in deplina concordanta cu nou normalitate digitala. Practic, niciodata pana in prezent nu s-a manifestat atat de acut o nevoie de viziune, inovatie si transformare, cei implicati in operatiunile specifice fiind nevoiti sa reinventeze modul de relationare folosind canale online si offline, pentru a crea experiente bogate si imersive. Provocarile sociale  majore, combinate cu problemele generate de pandemia Covid-19, au redefinit practic nevoile clientilor, mai ales in ceea ce priveste modul in care acestia cauta, achizitioneaza si consuma produse si servicii. Toate cele mentionate anterior vor reseta practic functiile marketingului, impunand pentru cei implicati in domeniu intelegerea schimbarii si adaptarea rapida la noul context. Se estimeaza, de exemplu, ca pana in 2024 peste 30% dintre corporatii vor avea ca prioritate a top-managementului modelarea continutului serviciilor la cel generat de utilizatori. Platformele de social-media si cele comerciale care sunt dependente de continutul creat de clienti din cauza nevoii de crestere a vanzarilor se confrunta deja cu o serie de probleme, cum ar fi recenziile frauduloase, oferte false si distribuiri eronate. Efectul imediat este reprezentat de proliferarea serviciilor de moderare, care in perioada urmatoare vor consemna un succes urias de piata si vor duce la cresterea calitatii comertului online. O alta observatie pertinenta a celor de la Gartner este aceea ca in urmatorii doi ani circa o treime din bugetele de publicitate destinare comunicatiilor de criza vor fi folosite pentru a contracara mesajele negative ale propriilor angajati (rapoarte recente indica un fenomen anormal, conform caruia 36% din personalul companiilor fac publice postari nefavorabile companiilor angajatoare). In fine, este de asteptat ca pana in 2023, un sfert dintre organizatiile active pe plan international vor realiza un mix intre activitatile de marketing, vanzari si experienta clientilor (CX), cu atat mai mult cu cat in prezent peste 75% dintre liderii departamentelor de marketing raporteaza incapacitatea de adaptare rapida la schimbarile ce survin in planul cererii. Pentru informatii suplimentare, click aici

Din aceeasi categorie

01 Sep 07:00 | HOLCIM consemneaza o dinamica imbunatatita a incasarilor din trimestrul al doilea
01 Sep 07:00 | SAINT-GOBAIN raporteaza vanzari de aproape 24 miliarde euro in semestrul intai
29 Aug 07:00 | EGGER se dapteaza si obtine rezultate in stagnare pentru exercitiul financiar 2024/2025
28 Aug 07:00 | COVESTRO: Oferta excesiva de produse pe piete relevante duce la scaderea preturilor
26 Aug 07:00 | HEIDELBERG: Vanzari de 5,6 miliarde euro in trimestrul al doilea si reduceri de costuri
22 Aug 07:00 | BASF mentine vanzarile in comparatie secventiala in al doilea trimestru din anul curent
13 Aug 07:00 | SSAB anunta ca operatiunile in Europa sunt vizibil afectate de ”razboiul tarifelor”
07 Aug 07:00 | SFS obtine rezultate bune in primul semestru si eficientizeaza structura organizationala
31 Iul 07:35 | Mineralele critice si deblocarea lantului valoric prin investitii si inovare
31 Iul 07:27 | Reglementarile din constructii, o necesitate pentru calitatea lucrarilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA