Luni, 28 Iulie 2025
RO EN

DYO BALKAN vizeaza dublarea numarului de clienti

Piata autohtona de lacuri si vopsele decorative ar putea continua sa se deprecieze si in 2011, insa diminuarea se va pondera fata de anii anteriori, contractia fiind estimata de reprezentantii firmelor din domeniu la maximum 10%. Astfel, valoarea segmentului specific va ajunge la 190 milioane de euro, dupa ce anul trecut indicatorul respectiv s-a redus pana la circa 210 milioane de euro (dupa o diminuare de 20% fata de nivelul din 2009). Cei mai optimisti manageri prevad cel mult o stagnare a sectorului de lacuri si vopsele.
 
Bogdan Panescu, director de vanzari al firmei Dyo Balkan: "Piata interna de vopsele decorative a scazut cu aproximativ 25% in 2010, cu o pondere mai mica in lanturile de magazine tip Do-It-Yourself (aproximativ 15%), insa a avut un impact negativ major in cadrul firmelor de constructii si retail-ului traditional. Cu toate acestea, vanzarile firmei noastre au inregistrat o crestere cantitativa, in special datorita livrarilor de tencuieli decorative si deschiderii a doua centre regionale de distributie in Cluj-Napoca si Iasi. Livrari importante am consemnat in Bucuresti si zona de sud a tarii. Cele mai solicitate produse din portofoliu au fost Dyomarine, Parketex si Dyoplaster (tencuiala decorativa). Pentru 2011, principalul nostru obiectiv este reprezentat de dublarea numarului de clienti, mentinerea preturilor la nivelul anului 2010 si creearea unei noi imagini (cu elemente de ambalare noi si cu o vizibilitate sporita a marcii, prin activitati de tip «outdoor»). Strategia pentru dezvoltarea companiei in intervalul urmator vizeaza lansarea de produse inovatoare (portofoliul din Turcia al firmei Dyo fiind de cel putin trei ori mai mare decat cel din Romania), cresterea fortei de vanzari, identificarea unor distribuitori strategici si asigurarea unei contributii mai importante la cifra de afaceri a celor doua centre de distributie. Dintre dificultatile intampinate, pot fi amintite: sporirea costurilor necesare desfasurarii unei activitati comerciale si lipsa fondurilor (atat ale populatiei, cat si pentru investitii). O alta problema este aceea ca piata a fost invadata de produse «low-cost», cu o calitate necorespunzatoare. Principalele atuuri care ne diferentiaza de celelalte firme competitoare sunt reprezentate de experienta celor 55 de ani de activitate a grupului pe segmentul de vopsele si de pozitia de lider in domeniu pe o piata a constructiilor mult mai matura, respectiv cea din Turcia".

Din aceeasi categorie

25 Iul 07:00 | WURTH: Optimism moderat, dupa un semestru in care climatul de afaceri isi revine
22 Iul 07:00 | HORNBACH: Beneficiarii raman precauti privind initierea de proiectele mari in 2025
16 Iul 12:41 | Vindem-ieftin.ro: Romania risca un nou exod al fortei de munca din constructii
16 Iul 07:40 | Peikko Romania investeste in tehnologii noi si extinderea productiei locale
14 Iul 17:35 | BRAND Romania deschide o fabrica de componente metalice pentru izolatii la Ploiesti
14 Iul 17:57 | BASF a inceput operarea uzinei de reciclare pentru baterii din Schwarzheide
11 Iul 07:19 | CIROM: Importurile de ciment non-UE, avantajate de lipsa normelor privind emisiile
08 Iul 07:00 | KINGFISHER: Inceput bun al anului fiscal si prognoze optimiste pe termen scurt
30 Iun 07:52 | Regulamentul UE revizuit pentru comercializarea produselor pentru constructii
30 Iun 07:00 | WIENERBERGER: Rezultate solide in trimestrul intai datorate inovarii si rezilientei
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA