Miercuri, 30 Aprilie 2025
RO EN

DURAZIV: O afacere ce a ajuns la 112 milioane de lei dupa 14 ani de activitate

Cu o experienta de 14 ani pe piata romaneasca de adezivi si mortare, lacuri si vopsele, societatea Duraziv continua sa investeasca in dezvoltarea de noi produse, care sa sustina activitatea proprie si a partenerilor. In 2017, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 112 milioane de lei, in timp ce, in acest an, isi propune sa se dezvolte in acelasi ritm cu dinamica pietei de profil. “Programul de reabilitare termica absoarbe cantitati importante de produse decorative pentru fatada, iar daca acest program continua la nivelul Capitalei si se extinde inclusiv in tara, producatorii de vopsele vor avea de castigat. Din pacate, insa, acest sector este dependent de implicarea statului, ale carui investitii sunt caracterizate de neconsecventa. In acelasi timp, piata de lacuri si vopsele ramane extrem de sensibila inclusiv la fluctuatiile programelor de finantare pentru achizitionarea unei locuinte, aflate tot in apanajul statului. In 2017, proiectele de reabilitare termica a fondului locativ au fost reduse semnificativ in comparatie cu anii anteriori, iar blocarea fondurilor pentru aceste investitii si sistarea programului Prima Casa pot avea un impact puternic asupra pietei de vopsele din anii urmatori. Din estimarile noastre, in 2017 piata de profil a stagnat sau a avut o crestere foarte mica fata de precedentele 12 luni din punct de vedere valoric”, a declarat Manuela Martin, director de marketing al Duraziv. Managerul Duraziv este de parere ca tendinta care va marca piata de profil in viitor este ca marile companii sa isi deschida linii de productie in Romania sau sa se orienteze spre achizitia unor afaceri locale, ceea ce va determina o scadere a marjei importurilor de lacuri si vopsele. “Majorarea pretului la rasina - ingredientul de baza in fabricarea unei vopsele - are impactul cel mai mare asupra pretului vopselei, iar o crestere de doua cifre nu are cum sa nu aiba impact asupra pretul final al produsului. Daca mai luam in calcul si sporirea de peste 50% la pretul de achizitie al bioxidului de titan (pigmentul ce albeste vopselele), este de asteptat ca preturile sa creasca in 2018. In plus, se prevede ca povara costurilor cu utilitatile si cu salariile sa-i determine pe producatori sa creasca si mai mult pretul produselor”, a incheiat Manuela Martin. Informatii suplimentare, la www.duraziv.ro 

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA