Sâmbătă, 13 Septembrie 2025
RO EN

DURAZIV: O afacere ce a ajuns la 112 milioane de lei dupa 14 ani de activitate

Cu o experienta de 14 ani pe piata romaneasca de adezivi si mortare, lacuri si vopsele, societatea Duraziv continua sa investeasca in dezvoltarea de noi produse, care sa sustina activitatea proprie si a partenerilor. In 2017, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 112 milioane de lei, in timp ce, in acest an, isi propune sa se dezvolte in acelasi ritm cu dinamica pietei de profil. “Programul de reabilitare termica absoarbe cantitati importante de produse decorative pentru fatada, iar daca acest program continua la nivelul Capitalei si se extinde inclusiv in tara, producatorii de vopsele vor avea de castigat. Din pacate, insa, acest sector este dependent de implicarea statului, ale carui investitii sunt caracterizate de neconsecventa. In acelasi timp, piata de lacuri si vopsele ramane extrem de sensibila inclusiv la fluctuatiile programelor de finantare pentru achizitionarea unei locuinte, aflate tot in apanajul statului. In 2017, proiectele de reabilitare termica a fondului locativ au fost reduse semnificativ in comparatie cu anii anteriori, iar blocarea fondurilor pentru aceste investitii si sistarea programului Prima Casa pot avea un impact puternic asupra pietei de vopsele din anii urmatori. Din estimarile noastre, in 2017 piata de profil a stagnat sau a avut o crestere foarte mica fata de precedentele 12 luni din punct de vedere valoric”, a declarat Manuela Martin, director de marketing al Duraziv. Managerul Duraziv este de parere ca tendinta care va marca piata de profil in viitor este ca marile companii sa isi deschida linii de productie in Romania sau sa se orienteze spre achizitia unor afaceri locale, ceea ce va determina o scadere a marjei importurilor de lacuri si vopsele. “Majorarea pretului la rasina - ingredientul de baza in fabricarea unei vopsele - are impactul cel mai mare asupra pretului vopselei, iar o crestere de doua cifre nu are cum sa nu aiba impact asupra pretul final al produsului. Daca mai luam in calcul si sporirea de peste 50% la pretul de achizitie al bioxidului de titan (pigmentul ce albeste vopselele), este de asteptat ca preturile sa creasca in 2018. In plus, se prevede ca povara costurilor cu utilitatile si cu salariile sa-i determine pe producatori sa creasca si mai mult pretul produselor”, a incheiat Manuela Martin. Informatii suplimentare, la www.duraziv.ro 

Din aceeasi categorie

01 Sep 07:00 | HOLCIM consemneaza o dinamica imbunatatita a incasarilor din trimestrul al doilea
01 Sep 07:00 | SAINT-GOBAIN raporteaza vanzari de aproape 24 miliarde euro in semestrul intai
29 Aug 07:00 | EGGER se dapteaza si obtine rezultate in stagnare pentru exercitiul financiar 2024/2025
28 Aug 07:00 | COVESTRO: Oferta excesiva de produse pe piete relevante duce la scaderea preturilor
26 Aug 07:00 | HEIDELBERG: Vanzari de 5,6 miliarde euro in trimestrul al doilea si reduceri de costuri
22 Aug 07:00 | BASF mentine vanzarile in comparatie secventiala in al doilea trimestru din anul curent
13 Aug 07:00 | SSAB anunta ca operatiunile in Europa sunt vizibil afectate de ”razboiul tarifelor”
07 Aug 07:00 | SFS obtine rezultate bune in primul semestru si eficientizeaza structura organizationala
31 Iul 07:35 | Mineralele critice si deblocarea lantului valoric prin investitii si inovare
31 Iul 07:27 | Reglementarile din constructii, o necesitate pentru calitatea lucrarilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA