Luni, 09 Iunie 2025
RO EN

Delta Studio: Gama Dalet a obtinut o crestere de 42% a vanzarilor in primele 9 luni

Dalet, brand romanesc de obiecte sanitare si mobilier de baie aflat in portofoliul Delta Studio si destinat segmentului smart luxury, a inregistrat o cifra de afaceri de 2,8 milioane de euro in primele noua luni din 2020, in crestere cu 42% fata de aceeasi perioada din 2019, cand vanzarile au ajuns la 1,6 milioane de euro.
„Pe baza rezultatelor inregistrate in primele noua luni, care au venit pe fondul unei cresteri a lucrarilor de constructii si amenajari din segmentul rezidential, pentru intregul an 2020, estimam o crestere de 50% a cifrei de afaceri fata de 2019”, a declarat Dragos Bonea, proprietar al furnizorului de amenajari interioare Delta Studio, din portofoliul caruia face parte brandul Dalet. „Pentru 2021 mizam pe o crestere similara, chiar daca piata va fi afectata, cel putin in primul semestru, de pandemia de COVID-19. Datorita competitivitatii produselor Dalet, consideram ca vom putea castiga o cota insemnata de piata pe segmentul vizat, asa cum am reusit si in 2020.”
Impactul pandemiei asupra fabricarii si vanzarilor produselor din gama Dalet a fost unul minor, datorita cererii ridicate venite din segmentul rezidential si respectarii termenelor de livrare. In toata aceasta perioada compania a monitorizat atent productia din perspectiva calitativa si cantitativa, in vederea mentinerii celui mai bun raport calitate si design versus pret.
Investitiile totale in dezvoltarea brandului Dalet au atins nivelul de 2,5 milioane de euro si au fost demarate acum patru ani, pornind de la experienta Delta Studio in a identifica tendintele moderne in designul de interior. Aceasta suma include investitia de 0,5 milioane de euro in dezvoltarea unor capacitati proprii de productie pentru fabricarea mobilierului de baie (Terramob - Piatra Neamt), precum si finantarea stocului de materiale si produse finite. In prezent, gama Dalet include un numar de 650 de produse.
Planurile Dalet pentru urmatorii trei ani prevad continuarea investitiilor intr-un ritm de aproximativ un milion de euro pe an, urmarind diversificarea gamei si cresterea capacitatii de productie.
Obiectivul brandului Dalet este dezvoltarea unei game de produse care sa ofere design si calitate la standarde inalte, la un pret accesibil segmentului mediu din piata romaneasca. Cu un design realizat impreuna cu arhitectii din cadrul Delta Studio si prin alte parteneriate cu designeri si arhitecti romani, produsele din gama Dalet sunt cu 30%-50% mai ieftine comparativ cu brandurile internationale consacrate, in conditii de fiabilitate si termene de garantie similare, disponibile pe stoc si cu livrare imediata.

Din aceeasi categorie

06 Iun 07:58 | KADRA: Investitii in modernizarea productiei si digitalizarea proceselor interne
26 Mai 10:52 | ASFOR: Industria lemnului are o contributie anuala de 3,5% la PIB
21 Mai 07:00 | SSAB: Livrarile de oteluri de inalta rezistenta si produse premium sunt la cote inalte
16 Mai 11:49 | Costurile constructiilor continua sa creasca: urmeaza presiunea cursului valutar
15 Mai 13:15 | Holcim investeste 5 milioane euro intr-o linie de productie nisip de calcar in Turda
15 Mai 12:48 | ROCA Industry raporteaza venituri de 133,8 milioane lei in primul trimestru
14 Mai 10:14 | SIPEX a realizat o cifra de afaceri de 66,5 milioane lei, in trimestrul intai
13 Mai 12:29 | TERAPLAST: Crestere de 41% a cifrei de afaceri consolidate, in primul trimestru
13 Mai 07:00 | HOLCIM anunta vanzari stabilizate la 5,5 miliarde CHF pentru trimestrul intai 2025
09 Mai 07:00 | DOW are ca obiective flexibilitatea financiara si competitivitatea pe termen lung
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA