Miercuri, 30 Aprilie 2025
RO EN

DELTA STUDIO estimeaza o crestere de 20% a afacerilor

Paul Scarlat (35 de ani)
Functia/Firma: director de comunicare, Delta Studio;
Experienta profesionala: asistent universitar, redactor, specialist in comunicare.
 
Compania Delta Studio, importator si distribuitor de placi ceramice, obiecte sanitare, mobilier personalizat si alte elemente de amenajare in Romania, s-a mentinut anul trecut in topul furnizorilor specializati, inregistrand o cifra de afaceri de aproximativ 12 milioane de euro. Pentru 2013, conducerea firmei mizeaza pe continuarea tendintei crescatoare a vanzarilor, ce ar determina o majorare cu 20% a incasarilor fata de nivelul din 2012. Societatea livreaza produse fabricate de furnizori internationali de top, printre care se regasesc Doca, Roca (Spania), VitrA, Porcelanosa (Spania), Catalano (Italia), Karelia, Geberit, Franke (Elvetia), Kuma Romania, Marazzi (Italia) etc. Planurile pentru anul in curs includ extinderea portofoliului de furnizori atat pentru segmentul premium, cat si in cazul celui economic.
 
- Ce prevede strategia de dezvoltare a companiei stabilita pentru anul 2013?
- Activitatea de importator necesita o implicare neintrerupta in procesul de selectie a furnizorilor, motiv pentru care ne propunem si in acest an verificarea calitatii ofertei si incheierea de contracte cu noi producatori. In ceea ce priveste gamele economice, am realizat o oferta competitiva de produse, accesibile la preturi si colectii exclusive si am elaborat, impreuna cu arhitectii cu care colaboram, concepte complete moderne ce includ aceste produse. Avem in vedere extinderea acestui program la nivel national, precum si catre alti distribuitori ce doresc sa se asocieze. Investitiile in extinderea activitatii in perioada imediat urmatoare vor fi directionate catre productia de mobilier de baie modern si pentru configurarea unor solutii pentru bucatarii, deoarece exista o cerere importanta pentru aceste categorii de produse.
- In ce zona a tarii sunt concentrate activitatile de livrare?
- Oferta companiei include o gama diversa de produse, disponibile intr-un singur loc, ce asigura posibilitatea unei amenajari complete. Din punct de vedere geografic, municipiul Bucuresti continua sa reprezinte "motorul" pietei de amenajari, peste 50% din cifra nationala de afaceri a companiei datorandu-se cererii din Capitala. Comenzi importante au provenit si din alte regiuni ale tarii, precum cele din jurul marilor orase industriale (Iasi, Ploiesti, Brasov etc.), zone in care dezvoltatorii de cladiri au inceput sa initieze diverse proiecte.
- Cum caracterizati piata locala a amenajarilor?
- Putem spune ca segmentul de piata specific amenajarilor s-a stabilizat anul trecut la nivelul din 2011, datorita unei usoare dezmortiri a investitiilor in domeniul imobiliar. Astfel, din punct de vedere valoric, consideram ca piata locala de placi ceramice s-a situat la  circa 120 milioane de euro. Anul 2012 a insemnat o regandire personala a conditiilor de finantare, o adaptare la mediul dificil de creditare, precum si identificarea unor solutii pentru a nu mai fi amanate proiectele de amenajari sau renovari. Cu siguranta, au crescut gradul de informare a cumparatorului si capacitatea acestuia de a alege solutia optima intre calitate si pret. Remarcam un trend pozitiv in acest sens, care poate fi pus pe seama crizei pe care o traversam in prezent. Aceasta maturizare a clientilor implica, totodata, sporirea gradului de expertiza si calitate a vanzatorului. La nivelul companiei, intelegem aceasta tendinta si directionam investitiile in principal catre segmentul premium al pietei.
- Care sunt perspectivele de dezvoltare a pietei specifice in urmatorii ani?
- Desi nu pot fi abordate separat, exista doua niveluri de dezvoltare a pietei amenajarilor: unul general, ce determina o evolutie dupa principiul valorii adaugate a spatiului si altul specific, ce vizeaza dezvoltarea diferitelor sectoare conform primului nivel. Valoarea adaugata a spatiului presupune ca solutiile de amenajare sa sporeasca valoarea acestuia si include pretul materialelor si al lucrarilor de realizare. Astfel, am implementat un proiect in cadrul productiei de mobilier, prin colaborarea cu unii dintre cei mai renumiti arhitecti din Romania si realizam mobilier la comanda, pe baza proiectelor acestora.
 

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA