Duminică, 04 Mai 2025
RO EN

DEDEMAN si-a propus o crestere cu 8% a vanzarilor, in 2015

Reteaua de magazine de bricolaj Dedeman, liderul pietei de profil din Romania, a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri de 767 milioane de euro, in crestere cu 26% fata de nivelul precedentelor 12 luni. Pentru 2015, conducerea companiei si-a propus o majorare cu 8% a vanzarilor, caz in care incasarile totale se vor apropia de 830 milioane de euro. Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori romani, dezvoltata in peste doua decenii de activitate. In prezent, reteaua a ajuns la 40 de magazine (cu o suprafata totala de vanzare de 410.000 mp), doua centre logistice si un parc auto propriu. De asemenea, portofoliul companiei include peste 45.000 de produse, care acopera 11 domenii, in timp ce numarul angajatilor retelei a ajuns la 7.500 de persoane, cu o medie de 200 pentru fiecare centru comercial.
Interviu cu Dragos Paval (48 de ani), presedinte si actionar majoritar al companiei Dedeman.
 
- Care sunt principalii factori ce au generat cresterea din 2014?
- Principalii factori care au contribuit la cresterea cu 26% a cifrei de afaceri au fost reprezentati de maturizarea magazinelor inaugurate in anii precedenti, precum si de integrarea pe piata a celor patru centre de vanzare inaugurate in 2014, la Selimbar (judetul Sibiu), Deva, Bucuresti (in cartierul Colentina) si Targu Jiu. Totodata, cred ca au inceput sa devina vizibile rezultatele eforturilor de combatere a evaziunii fiscale din zona materialelor de constructii.
 
- Ce buget de investitii ati planificat pentru anul in curs si in ce scop vor fi utilizate fondurile?
- Pentru anul 2015 am planificat investitii de peste 60 milioane de euro, suma urmand a fi alocata preponderent pentru extinderea retelei. Ne dorim ca anul acesta sa deschidem cel putin patru magazine, prima inaugurare din acest an urmand a fi magazinul de pe Bulevardul Theodor Pallady, din Bucuresti. Strategia de extindere a companiei vizeaza acoperirea integrala a tarii, cu un numar de 50 de magazine pana la finele anului 2016.
 
- Cum caracterizati piata locala de bricolaj si schimbarile care au avut loc in ultima perioada?
- Piata de bricolaj din Romania este prea mica pentru a oferi substrat unui numar foarte mare de companii de profil, iar acest fapt a generat, in mare parte, exit-urile si tranzactiile de anul trecut. Mediul din domeniu este foarte competitiv, cu o tendinta de crestere care se va manifesta si anul acesta, cand vom observa din plin efectele schimbarilor din 2014. Piata autohtona de bricolaj este, inca, departe de a fi consolidata, iar acest proces, care este de lunga durata, va presupune si alte modificari sau restructurari importante in viitor.
 
- In ce fel credeti ca se va dezvolta piata constructiilor in perioada urmatoare?
- Suntem de parere ca, in continuare, accentul pe piata de constructii din Romania va fi pus pe lucrarile de renovare, amenajare si mici investitii, in defavoarea marilor proiecte imobiliare incepute de la zero.
 

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA