Miercuri, 17 Decembrie 2025
RO EN

CORA CONTINENTAL: Firma promoveaza un nou sistem de franciza

Din punct de vedere al rezultatelor financiare, compania Cora Continental a inregistrat in 2009 o scadere a cifrei de afaceri in domeniul tamplariei PVC cu aproximativ 25%, fata de anul anterior. "Obiectivele societatii au fost reprezentate de stabilizarea relatiilor cu furnizorii consacrati, redefinirea profilului de client in noile conditii generate de criza economica, promovarea unui tip de produs care sa vizeze optiunile actuale ale beneficiarilor, punerea bazelor unor colaborari antreprenoriale care sa garanteze un volum satisfacator de lucrari etc. In ultima perioada, am constatat o scadere a interesului pentru produsele din clasa premium si o majorare a cererii de sortimente economice. De asemenea, s-a intensificat promovarea in zona rurala, dat fiind faptul ca segmentul urban a fost afectat mai mult de criza.  Cel mai mare handicap pe care il are piata locala, in general, consta in lipsa unui arbitraj comercial corect, ce permite aparitia unor fenomene de neplata a facturilor, de neincredere in parteneri si de blocaj. O alta mare dificultate a fost aceea a inaspririi conditiilor de creditare atat pentru companii, cat si pentru clientii acestora. Am mai mentiona, totodata, implicarea deficitara a patronatelor in organizarea pietei de profil, netinandu-se cont de principiile si normele europene care intra in vigoare in acest an. Lipsa unui parteneriat cu Inspectoratul de Stat in Constructii ramane, in continuare, o problema acuta, reprezentand un deziderat al producatorilor seriosi de tamplarie. Pentru anul 2010, ne asteptam la o scadere in ansamblu a livrarilor de tamplarie si anticipam o reorganizare din temelii a pietei. Obiectivul nostru pe termen scurt/mediu este acela ca, printr-un mix de promovare si marketing cu un buget redus, sa ne mentinem notorietatea castigata in randul clientilor. In ceea ce priveste distributia, vom dezvolta un sistem de colaborare de tip franciza cu firme ce detin expertiza in domeniul montajului si vanzarii de ferestre PVC, la nivel national. Astfel, ne propunem sa producem 400 ferestre pe zi, disponibile in orice zona in Romania. In plus, vizam inceperea livrarilor pentru pietele statelor din spatiul economic european, in acest sens realizand o platforma online in patru limbi de circulatie mondiala", a declarat Anghel Gherghita, director general al societatii. Informatii suplimentare, la www.fereastracora.ro

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA