Marți, 13 Mai 2025
RO EN

CORA CONTINENTAL: Firma promoveaza un nou sistem de franciza

Din punct de vedere al rezultatelor financiare, compania Cora Continental a inregistrat in 2009 o scadere a cifrei de afaceri in domeniul tamplariei PVC cu aproximativ 25%, fata de anul anterior. "Obiectivele societatii au fost reprezentate de stabilizarea relatiilor cu furnizorii consacrati, redefinirea profilului de client in noile conditii generate de criza economica, promovarea unui tip de produs care sa vizeze optiunile actuale ale beneficiarilor, punerea bazelor unor colaborari antreprenoriale care sa garanteze un volum satisfacator de lucrari etc. In ultima perioada, am constatat o scadere a interesului pentru produsele din clasa premium si o majorare a cererii de sortimente economice. De asemenea, s-a intensificat promovarea in zona rurala, dat fiind faptul ca segmentul urban a fost afectat mai mult de criza.  Cel mai mare handicap pe care il are piata locala, in general, consta in lipsa unui arbitraj comercial corect, ce permite aparitia unor fenomene de neplata a facturilor, de neincredere in parteneri si de blocaj. O alta mare dificultate a fost aceea a inaspririi conditiilor de creditare atat pentru companii, cat si pentru clientii acestora. Am mai mentiona, totodata, implicarea deficitara a patronatelor in organizarea pietei de profil, netinandu-se cont de principiile si normele europene care intra in vigoare in acest an. Lipsa unui parteneriat cu Inspectoratul de Stat in Constructii ramane, in continuare, o problema acuta, reprezentand un deziderat al producatorilor seriosi de tamplarie. Pentru anul 2010, ne asteptam la o scadere in ansamblu a livrarilor de tamplarie si anticipam o reorganizare din temelii a pietei. Obiectivul nostru pe termen scurt/mediu este acela ca, printr-un mix de promovare si marketing cu un buget redus, sa ne mentinem notorietatea castigata in randul clientilor. In ceea ce priveste distributia, vom dezvolta un sistem de colaborare de tip franciza cu firme ce detin expertiza in domeniul montajului si vanzarii de ferestre PVC, la nivel national. Astfel, ne propunem sa producem 400 ferestre pe zi, disponibile in orice zona in Romania. In plus, vizam inceperea livrarilor pentru pietele statelor din spatiul economic european, in acest sens realizand o platforma online in patru limbi de circulatie mondiala", a declarat Anghel Gherghita, director general al societatii. Informatii suplimentare, la www.fereastracora.ro

Din aceeasi categorie

13 Mai 07:00 | HOLCIM anunta vanzari stabilizate la 5,5 miliarde CHF pentru trimestrul intai 2025
09 Mai 07:00 | DOW are ca obiective flexibilitatea financiara si competitivitatea pe termen lung
07 Mai 07:00 | SAINT-GOBAIN consemneaza inceputul redresarii pietei europene a constructiilor
05 Mai 07:00 | SGS raporteaza o crestere de 7,5% a cifrei de afaceri, pe baza achizitiilor sustinute
30 Apr 10:56 | BASF investeste intr-o noua fabrica de acid sulfuric pentru semiconductori
29 Apr 17:46 | METIGLA: 20% crestere a afacerilor in 2024 si planuri de investitii pe termen lung
28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 11:05 | ASFOR: Lemnul si padurea sunt cheia tranzitiei catre un viitor verde si sustenabil
24 Apr 10:59 | MET Group a realizat venituri consolidate de 17,9 miliarde de euro in 2024
24 Apr 10:45 | DVI Production inaugureaza fabrica de BCA din Iernut, dupa investitii de 40 mil. euro
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA