Joi, 18 Decembrie 2025
RO EN

CESAROM: Cifra de afaceri de 38,5 milioane de euro, in 2010

Pentru anul urmator compania Cesarom previzioneaza o majorare cu circa 2% a cifrei de afaceri, in condiile in care nivelul acesteia s-a majorat cu 10% in 2010, comparativ cu 2009. Totodata, firma vizeaza marirea capacitatii de productie (de la 6,5 milioane mp cat este in prezent) si intensificarea exportului, in special pe pietele din tarile Europeni de vest. Pentru anul viitor Cesarom a creat sase noi colectii pentru care a apelat la creativitatea a 10 designeri romani si straini. Pentru dezvoltarea noilor colectii, acestia au tinut cont, in primul rand, de trendurile internationale in amenajarea si decorarea locuintelor.
 
Eduard Macarescu, director comercial al Cesarom: “La inceputul acestui an am previzionat realizarea unei cifre de afaceri de 38,5 milioane de euro, ceea ce reprezinta un avans de 10% fata de 2009. Cifrele de pana acum ne arata ca ne vom incadra in aceste previziuni pana la sfarsitul anului. Pentru 2011 estimam o majorare moderata a cifrei de afaceri (cu 2%) si o crestere de pana la 42% a cotei de piata (de la 38,5%, cat este in prezent). Daca in acest an piata de placi ceramice a fost la nivelul de aproximativ 100 milioane de euro, pentru 2011 se estimeaza o diminuare a acesteia cu 10%.
Anul viitor, in materie de placi ceramice, vor fi la moda combinatii de culori mate pe fond lucios, precum si cele cu aspect general mat sau lucios. In ceea ce priveste culorile care vor dicta in acest an pe piata de gresie si faianta, acestea indica nuantele de bej sau maro in diferite tonuri. Violetul, culoarea predominanta a anului 2010, se va afla si in preferintele anului viitor. Toate aceste tendinte se regasesc si in noile colectii Cesarom. Onda, Kriti, Waves si Obsession au fost special pregatite pentru bai, in timp ce Panda si Flavours se potrivesc perfect in bucatarii. Colectiile sunt disponibile in mai multe culori: fie violet si verde, cum este in cazul colectiei Onda, fie in nuante de maro, mov, portocaliu si bej, pentru Obsession si Waves. Motivele geometrice sau texturile ce imita lemnul, se regasesc, de asemenea, in tendintele anului 2011. Daca in acest an mai multe magazine specializate din Bulgaria, Finlanda, Serbia, Republica Moldova si Slovacia au afisat pe rafturi produsele fabricate in Romania, pentru anul viitor planurile noastre vizeaza cresterea cantitatii de placi trimise la export, in special pe pietele din Germania, Franta sau Marea Britanie”.
 

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA