Sâmbătă, 13 Decembrie 2025
RO EN

Brico Depot: Crestere de aproape 14% a vanzarilor din Romania, in primele 3 luni

Brico Dépôt Romania, parte a Grupului Kingfisher plc, compania internationala care opereaza in domeniul imbunatatirii locuintelor in opt tari din Europa, anunta vanzarile inregistrate in primul trimestru al acestui an fiscal.
 
Rezultate Brico Dépôt Romania
Vanzarile in termeni comparabili au crescut in primele 3 luni ale anului fiscal cu 13.9%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, respectiv cu 32.8% comparativ cu primul trimestru din 2019. Cresterea demonstreaza o cerere puternica din partea clientilor pentru majoritatea categoriilor de produse, in ciuda impactului restrictiilor comerciale legate de COVID, eliminate in luna martie a acestui an.
“Rezultatele reflecta eforturile din ultimii ani si orientarea catre client. Astfel, ne-am concentrat pe dezvoltarea portofoliului de produse si servicii, atat in magazinele fizice cat si in online, continuand, de asemenea, proiectele de transformare in procesele noastre interne, dar si cele pentru accelerarea digitalizarii. De exemplu, astazi putem ajunge oriunde in tara prin intermediul platformei noastre de comenzi online si a livrarilor prin curier. De asemenea, putem fi un partener in maximizarea puterii de cumparare a clientilor prin marcile noastre proprii care au o calitate excelenta la un pret foarte avantajos, prin produsele sustenabile, care inglobeaza tehnologie cu ajutorul careia clientii pot face economii semnificative de energie si apa, sau prin programe de finantare in rate, fara dobanda.” - Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt Romania.
Romania este a doua tara din Grup, dupa Polonia, care inregistreaza cresteri semnificative fata de 2021, rezultatele Brico Dépôt situandu-se, in continuare, pe un trend pozitiv.
 
Rezultate cheie la nivelul Grupului:
- In ceea ce priveste vanzarile, rezultatele au depasit nivelul inregistrat in perioada pre-pandemiei (vanzarile in termeni comparabili au crescut cu 16.2% in ultimii 3 ani), fiind sustinute si de o crestere puternica a cotei de piata.
- Au fost inregistrate vanzari de 3.2 miliarde lire sterline, in linie cu estimarile preconizate.
- Crestere stabila, atat pe segmentul DIY – Do It Yourself, cat si pe segmentele de DIFM - Do It For Me /comert.
- Vanzarile online au crescut cu 164% in ultimii 3 ani, reprezentand 16% din vanzarile totale ale Grupului. Pentru comparatie, in primul trimestru din 2019, acestea reprezentau 7%.
- Gestionarea eficienta a provocarilor generate de inflatie.
- Imbunatatirea disponibilitatii produselor la raft, la un nivel similar cu perioada pre-pandemiei.
 
Thierry Garnier, Chief Executive Officer in cadrul Kingfisher, a declarat: “Kingfisher a avut un prim trimestru cu rezultate bune, cu vanzari in termeni comparabili in crestere cu 16,2%, prin comparatie cu perioada dinaintea pandemiei. Progresul nostru strategic sustinut ne-a permis sa crestem vanzarile cu un procent semnificativ in timpul pandemiei.
Continuam sa gestionam eficient presiunile generate de inflatie si cele legate de lantul de aprovizionare. Astfel, disponibilitatea produselor noastre este in prezent foarte aproape de nivelurile „normale” pentru toate brandurile noastre si continuam sa oferim valoare adaugata clientilor nostri, prin marcile noastre proprii exclusive, la preturi competitive.
Privind in perspectiva, reiteram estimarile privind profitul preconizat pentru anul fiscal 22/23. Ne axam pe indeplinirea obiectivelor strategice si a initiativelor noastre de crestere, care includ: cresterea comertului electronic, extinderea Screwfix in Marea Britanie si Franta, noi deschideri de magazine in Polonia, cresterea portofoliului nostru de clienti.
Ne reafirmam angajamentul de a aduce rezultate favorabile pentru actionarii nostri si astazi anuntam un nou program pentru rascumpararea de actiuni, in valoare de 300 milioane de lire sterline. Acest lucru reflecta un flux puternic de numerar si increderea noastra in perspectivele Grupului”.
 
 

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA