Sâmbătă, 26 Iulie 2025
RO EN

Brico Depot: Crestere de aproape 14% a vanzarilor din Romania, in primele 3 luni

Brico Dépôt Romania, parte a Grupului Kingfisher plc, compania internationala care opereaza in domeniul imbunatatirii locuintelor in opt tari din Europa, anunta vanzarile inregistrate in primul trimestru al acestui an fiscal.
 
Rezultate Brico Dépôt Romania
Vanzarile in termeni comparabili au crescut in primele 3 luni ale anului fiscal cu 13.9%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, respectiv cu 32.8% comparativ cu primul trimestru din 2019. Cresterea demonstreaza o cerere puternica din partea clientilor pentru majoritatea categoriilor de produse, in ciuda impactului restrictiilor comerciale legate de COVID, eliminate in luna martie a acestui an.
“Rezultatele reflecta eforturile din ultimii ani si orientarea catre client. Astfel, ne-am concentrat pe dezvoltarea portofoliului de produse si servicii, atat in magazinele fizice cat si in online, continuand, de asemenea, proiectele de transformare in procesele noastre interne, dar si cele pentru accelerarea digitalizarii. De exemplu, astazi putem ajunge oriunde in tara prin intermediul platformei noastre de comenzi online si a livrarilor prin curier. De asemenea, putem fi un partener in maximizarea puterii de cumparare a clientilor prin marcile noastre proprii care au o calitate excelenta la un pret foarte avantajos, prin produsele sustenabile, care inglobeaza tehnologie cu ajutorul careia clientii pot face economii semnificative de energie si apa, sau prin programe de finantare in rate, fara dobanda.” - Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt Romania.
Romania este a doua tara din Grup, dupa Polonia, care inregistreaza cresteri semnificative fata de 2021, rezultatele Brico Dépôt situandu-se, in continuare, pe un trend pozitiv.
 
Rezultate cheie la nivelul Grupului:
- In ceea ce priveste vanzarile, rezultatele au depasit nivelul inregistrat in perioada pre-pandemiei (vanzarile in termeni comparabili au crescut cu 16.2% in ultimii 3 ani), fiind sustinute si de o crestere puternica a cotei de piata.
- Au fost inregistrate vanzari de 3.2 miliarde lire sterline, in linie cu estimarile preconizate.
- Crestere stabila, atat pe segmentul DIY – Do It Yourself, cat si pe segmentele de DIFM - Do It For Me /comert.
- Vanzarile online au crescut cu 164% in ultimii 3 ani, reprezentand 16% din vanzarile totale ale Grupului. Pentru comparatie, in primul trimestru din 2019, acestea reprezentau 7%.
- Gestionarea eficienta a provocarilor generate de inflatie.
- Imbunatatirea disponibilitatii produselor la raft, la un nivel similar cu perioada pre-pandemiei.
 
Thierry Garnier, Chief Executive Officer in cadrul Kingfisher, a declarat: “Kingfisher a avut un prim trimestru cu rezultate bune, cu vanzari in termeni comparabili in crestere cu 16,2%, prin comparatie cu perioada dinaintea pandemiei. Progresul nostru strategic sustinut ne-a permis sa crestem vanzarile cu un procent semnificativ in timpul pandemiei.
Continuam sa gestionam eficient presiunile generate de inflatie si cele legate de lantul de aprovizionare. Astfel, disponibilitatea produselor noastre este in prezent foarte aproape de nivelurile „normale” pentru toate brandurile noastre si continuam sa oferim valoare adaugata clientilor nostri, prin marcile noastre proprii exclusive, la preturi competitive.
Privind in perspectiva, reiteram estimarile privind profitul preconizat pentru anul fiscal 22/23. Ne axam pe indeplinirea obiectivelor strategice si a initiativelor noastre de crestere, care includ: cresterea comertului electronic, extinderea Screwfix in Marea Britanie si Franta, noi deschideri de magazine in Polonia, cresterea portofoliului nostru de clienti.
Ne reafirmam angajamentul de a aduce rezultate favorabile pentru actionarii nostri si astazi anuntam un nou program pentru rascumpararea de actiuni, in valoare de 300 milioane de lire sterline. Acest lucru reflecta un flux puternic de numerar si increderea noastra in perspectivele Grupului”.
 
 

Din aceeasi categorie

25 Iul 07:00 | WURTH: Optimism moderat, dupa un semestru in care climatul de afaceri isi revine
22 Iul 07:00 | HORNBACH: Beneficiarii raman precauti privind initierea de proiectele mari in 2025
16 Iul 12:41 | Vindem-ieftin.ro: Romania risca un nou exod al fortei de munca din constructii
16 Iul 07:40 | Peikko Romania investeste in tehnologii noi si extinderea productiei locale
14 Iul 17:35 | BRAND Romania deschide o fabrica de componente metalice pentru izolatii la Ploiesti
14 Iul 17:57 | BASF a inceput operarea uzinei de reciclare pentru baterii din Schwarzheide
11 Iul 07:19 | CIROM: Importurile de ciment non-UE, avantajate de lipsa normelor privind emisiile
08 Iul 07:00 | KINGFISHER: Inceput bun al anului fiscal si prognoze optimiste pe termen scurt
30 Iun 07:52 | Regulamentul UE revizuit pentru comercializarea produselor pentru constructii
30 Iun 07:00 | WIENERBERGER: Rezultate solide in trimestrul intai datorate inovarii si rezilientei
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA