Marți, 16 Decembrie 2025
RO EN

Brico Dépôt: Casele bune schimba vieti, in comunitati dezavantajate din Romania

Brico Dépôt Romania anunta lansarea primei campanii de finantare a Fundatiei sale, sub sloganul „Casele bune schimba vieti”.
Misiunea principala a Fundatiei BricoDépôt o reprezinta imbunatatirea conditiilor de locuit, in comunitati dezavantajate din Romania. Studiile au demonstrat ca locuintele au un impact ridicat asupra nivelului nostru general de fericire si de bunastare. Dar, din nefericire, conform celui mai recent raport publicat de catre Institutul National de Statistica, in ceea ce priveste dimensiunile incluziunii sociale in Romania, problemele de locuit afecteaza aproape o treime din populatia tarii noastre (32,9%). Mai mult, rezultatele studiului despre conditiile de viata ale populatiei din Romania, publicat in 2019 de catre aceeasi institutie, arata ca aproape 28% din totalul locuintelor din Romania nu au grup sanitar si dus, in timp ce, in mediul rural, procentul urca la peste 53%.
“Siguranta, incredere, solidaritate. Principii extrem de importante, cu atat mai mult intr-o perioada dificila cum este cea pe care o traversam, in prezent. Dar, noi, echipa Brico Dépôt Romania, credem cu tarie ca impreuna putem depasi cu bine orice obstacol. Astfel, Fundatia BricoDépôt a luat nastere din dorinta noastra de a contribui la schimbarea unei realitati triste, in care pentru prea multi oameni, sentimentul de siguranta si starea de bine pe care ar trebui sa ni le ofere mediul in care traim sunt doar un vis indepartat.”, spune Adela Smeu, Director General, Brico Dépôt Romania.
Fundatia BricoDépôt are deja un prim proiect in desfasurare, demarat inca din momentul infiintarii, din 2019. Beneficiarul proiectului, Asociatia Casa Ioana, ofera adapost si consiliere femeilor si copiilor care se confrunta cu violenta domestica. Grupul Kingfisher si Fundatia BricoDépôt si-au asumat misiunea de a finanta refacerea curtii interioare a unuia dintre centrele asociatiei, proiect finalizat cu succes si renovarea completa a celui de-al doilea centru pe care Asociatia Casa Ioana il detine in Bucuresti, proiect in desfasurare. Investitiile alocate au fost de 32.000 de lei, respectiv 340.000 de lei.
„Suntem atenti la nevoile comunitatilor in care ne desfasuram activitatea, asadar ne adaptam in functie de provocarile cu care acestea se confrunta si ne mobilizam pentru a gasi solutii, in sprijinul celor vulnerabili. Evenimentele din ultimele luni ne-au reamintit tuturor ca implicarea face o diferenta uriasa, asadar ne pare bine ca am avut posibilitatea sa fim aproape de comunitatile dezavantajate, dar si de partenerii, clientii si angajatii nostri, pentru ca solidaritatea reprezinta o valoare esentiala pentru noi.”, spune Catalin Mazilu, Director Operatiuni, Brico Dépôt Romania si Membru al Consiliului Director al Fundatiei BricoDépôt.
Brico Dépôt Romania si Fundatia BricoDépôt s-au implicat si continua sa se implice in lupta impotriva pandemiei COVID-19 si a raspandirii noului virus. Pentru inceput, Fundatia BricoDépôt a incheiat un parteneriat strategic national cu Asociatia pentru Relatii Comunitare, in cadrul caruia a fost alocata o contributie de 50.000 de euro, la „Fondul de Urgenta”. Brico Dépôt Romania a continuat lista de proiecte menite sa imbunateasca siguranta populatiei, in contextul pandemiei, prin donarea unui total de peste 80.000 de masti de protectie, in cadrul unor programe cu anvergura nationala, precum „Fondul de Urgenta” (Asociatia pentru Relatii Comunitare), „Romania Salveaza Romania” (Crucea Rosie Romania), „Scut pentru Spitale” (Asociatia Zi de Bine) si „Reusim Impreuna” (Asociatia Daruieste Viata), iar cu ajutorul echipelor locale Brico Dépôt din intreaga tara, au fost incheiate mai mult de 15 parteneriate locale, pentru donatii in produse din magazinele Brico Dépôt. In plus, Brico Dépôt Romania a fost sustinator principal al festivalului online „Solidar Local”, organizat pentru sprijinul cadrelor medicale din prima linie, in cadrul caruia biletul de acces a fost o donatie catre Asociatia Daruieste Viata. Valoarea totala a acestor initiative este, pana in prezent, de aproape 120.000 de euro.
„Impreuna, mergem mai departe, asadar astazi lansam prima noastra campanie de finantare, <<Casele bune schimba vieti>>. Timp de 10 zile, pana la data de 23 iulie 2020, orice organizatie non-guvernamentala din Romania care indeplineste conditiile din regulamentul campaniei, poate aplica pentru finantarea cu pana la 27.000 de lei a unui proiect de imbunatatire a conditiilor de locuit, a calitatii si a sigurantei vietii, in comunitati dezavantajate din Romania. Bugetul total al campaniei este de 270.000 de lei, asadar, dupa analiza aplicatiilor primite, vom selecta 10 proiecte care vor primi finantare.”, spune Stefan Urziceanu, Manager al Fundatiei BricoDépôt si Consultant CSR, Brico Dépôt Romania.

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:10 | VEKA Romania consolideaza reteaua de parteneri si investeste in inovatie sustenabila
11 Dec 06:00 | CRH obtine rezultate-record in trimestrul al treilea, cu venituri si profit in crestere
04 Dec 06:00 | HENKEL: Vanzari de peste 5 miliarde euro si reconfirmare a estimarilor optimiste
03 Dec 06:00 | HEIDELBERG Materials: Lider in decarbonizarea industriei materialelor de constructii
26 Noi 06:00 | SAINT-GOBAIN: Revenire pe piata europeana și vânzări de peste 11,5 miliarde euro
24 Noi 06:00 | COVESTRO: Evolutia confirmă eficiența măsurilor de reducere a costurilor din 2025
19 Noi 17:50 | KNAUF Gips incepe in martie lucrarile la fabrica din Huedin, investitie 88 mil. euro
19 Noi 06:00 | BASF raporteaza vanzari de peste 4,3 miliarde euro si conservarea profitului
18 Noi 11:29 | SIPEX: Afaceri de 256 milioane de lei in primele 9 luni ale anului 2025 (+2%)
17 Noi 10:22 | ROCA Industry: Afaceri de 493 milioane lei in primele 9 luni, in crestere cu +4,5%
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA