Marți, 29 Aprilie 2025
RO EN

Brico Dépôt: Casele bune schimba vieti, in comunitati dezavantajate din Romania

Brico Dépôt Romania anunta lansarea primei campanii de finantare a Fundatiei sale, sub sloganul „Casele bune schimba vieti”.
Misiunea principala a Fundatiei BricoDépôt o reprezinta imbunatatirea conditiilor de locuit, in comunitati dezavantajate din Romania. Studiile au demonstrat ca locuintele au un impact ridicat asupra nivelului nostru general de fericire si de bunastare. Dar, din nefericire, conform celui mai recent raport publicat de catre Institutul National de Statistica, in ceea ce priveste dimensiunile incluziunii sociale in Romania, problemele de locuit afecteaza aproape o treime din populatia tarii noastre (32,9%). Mai mult, rezultatele studiului despre conditiile de viata ale populatiei din Romania, publicat in 2019 de catre aceeasi institutie, arata ca aproape 28% din totalul locuintelor din Romania nu au grup sanitar si dus, in timp ce, in mediul rural, procentul urca la peste 53%.
“Siguranta, incredere, solidaritate. Principii extrem de importante, cu atat mai mult intr-o perioada dificila cum este cea pe care o traversam, in prezent. Dar, noi, echipa Brico Dépôt Romania, credem cu tarie ca impreuna putem depasi cu bine orice obstacol. Astfel, Fundatia BricoDépôt a luat nastere din dorinta noastra de a contribui la schimbarea unei realitati triste, in care pentru prea multi oameni, sentimentul de siguranta si starea de bine pe care ar trebui sa ni le ofere mediul in care traim sunt doar un vis indepartat.”, spune Adela Smeu, Director General, Brico Dépôt Romania.
Fundatia BricoDépôt are deja un prim proiect in desfasurare, demarat inca din momentul infiintarii, din 2019. Beneficiarul proiectului, Asociatia Casa Ioana, ofera adapost si consiliere femeilor si copiilor care se confrunta cu violenta domestica. Grupul Kingfisher si Fundatia BricoDépôt si-au asumat misiunea de a finanta refacerea curtii interioare a unuia dintre centrele asociatiei, proiect finalizat cu succes si renovarea completa a celui de-al doilea centru pe care Asociatia Casa Ioana il detine in Bucuresti, proiect in desfasurare. Investitiile alocate au fost de 32.000 de lei, respectiv 340.000 de lei.
„Suntem atenti la nevoile comunitatilor in care ne desfasuram activitatea, asadar ne adaptam in functie de provocarile cu care acestea se confrunta si ne mobilizam pentru a gasi solutii, in sprijinul celor vulnerabili. Evenimentele din ultimele luni ne-au reamintit tuturor ca implicarea face o diferenta uriasa, asadar ne pare bine ca am avut posibilitatea sa fim aproape de comunitatile dezavantajate, dar si de partenerii, clientii si angajatii nostri, pentru ca solidaritatea reprezinta o valoare esentiala pentru noi.”, spune Catalin Mazilu, Director Operatiuni, Brico Dépôt Romania si Membru al Consiliului Director al Fundatiei BricoDépôt.
Brico Dépôt Romania si Fundatia BricoDépôt s-au implicat si continua sa se implice in lupta impotriva pandemiei COVID-19 si a raspandirii noului virus. Pentru inceput, Fundatia BricoDépôt a incheiat un parteneriat strategic national cu Asociatia pentru Relatii Comunitare, in cadrul caruia a fost alocata o contributie de 50.000 de euro, la „Fondul de Urgenta”. Brico Dépôt Romania a continuat lista de proiecte menite sa imbunateasca siguranta populatiei, in contextul pandemiei, prin donarea unui total de peste 80.000 de masti de protectie, in cadrul unor programe cu anvergura nationala, precum „Fondul de Urgenta” (Asociatia pentru Relatii Comunitare), „Romania Salveaza Romania” (Crucea Rosie Romania), „Scut pentru Spitale” (Asociatia Zi de Bine) si „Reusim Impreuna” (Asociatia Daruieste Viata), iar cu ajutorul echipelor locale Brico Dépôt din intreaga tara, au fost incheiate mai mult de 15 parteneriate locale, pentru donatii in produse din magazinele Brico Dépôt. In plus, Brico Dépôt Romania a fost sustinator principal al festivalului online „Solidar Local”, organizat pentru sprijinul cadrelor medicale din prima linie, in cadrul caruia biletul de acces a fost o donatie catre Asociatia Daruieste Viata. Valoarea totala a acestor initiative este, pana in prezent, de aproape 120.000 de euro.
„Impreuna, mergem mai departe, asadar astazi lansam prima noastra campanie de finantare, <<Casele bune schimba vieti>>. Timp de 10 zile, pana la data de 23 iulie 2020, orice organizatie non-guvernamentala din Romania care indeplineste conditiile din regulamentul campaniei, poate aplica pentru finantarea cu pana la 27.000 de lei a unui proiect de imbunatatire a conditiilor de locuit, a calitatii si a sigurantei vietii, in comunitati dezavantajate din Romania. Bugetul total al campaniei este de 270.000 de lei, asadar, dupa analiza aplicatiilor primite, vom selecta 10 proiecte care vor primi finantare.”, spune Stefan Urziceanu, Manager al Fundatiei BricoDépôt si Consultant CSR, Brico Dépôt Romania.

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA