Marți, 29 Aprilie 2025
RO EN

BRICK: Crestere de 15% a afacerilor in primul semestru si planuri de extindere

Compania Brick Romania, primul brand de magazine de bricolaj, home improvement si proiecte DYI din tara, cu traditie de aproape 20 de ani pe piata, confirma si in 2021 tendinta de crestere pe segmentul sau de activitate: in primul semestru al acestui an, compania dobrogeana a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 15% fata de aceeasi perioada a anului precedent, ridicandu-se la 62,6 milioane de lei. Totodata, managementul companiei confirma planurile de extindere la nivel national a retelei de magazine Brick: primul din aceasta serie este centrul regional din orasul constantean Ovidiu care va fi inaugurat pe 2 iulie, urmand a fi finalizate negocierile pentru alte orase din tara precum Bucuresti, Ploiesti, Cluj sau Satu Mare. Pentru viitorul magazin din Oradea compania a depus deja documentatia PUZ.
In ciuda restrictiilor din pandemie, compania Brick Romania a incheiat anul 2020 cu cresteri importante, astfel ca cifra de afceri a crescut cu aproape 7 procente fata de anul 2019, ajungand la peste 116 milioane de lei. Si profitul companiei a crescut de la 2,8 milioane de lei in 2019 la 4,8 milioane de lei in 2020. Rezultatele financiare ale companiei sustin planurile de extindere pe care le are Brick Romania pentru anul in curs.
Primul nou magazin Brick de anul acesta este centrul regional Ovidiu, care va fi inaugurat pe 2 iulie. Noua locatie va fi deschisa in orasul Ovidiu, pe strada Tulcei nr. 1 si se adreseaza unui areal de 60.000 locuitori care este neacoperit comercial pana acum in judet si care va avea acces rapid la varietatea produselor comercializate de brandul dobrogean. Brick Ovidiu este construit pe o suprafata utila de 2.728,10 mp, iar la exterior sunt amenajate aproximativ 150 locuri de parcare. De asemenea, odata cu noul centru 30 de noi angajati s-au alaturat echipei Brick Romania.
„Datorita cererii existente in piata, ne-am dorit sa avem un magazin Brick mai aproape de arealul de 60.000 locuitori din localitati precum Lumina, Mihail Kogalniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Sacele. In plus, noua locatie este mai apropiata si de locuitorii din Navodari si Mamaia Sat”, spune Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick Romania.
„Facem primul pas in strategia noastra de extindere din acesta vara cu inaugurarea centrului regional din localitatea Ovidiu, care vine pe fondul cererii existente in piata. Acesta va oferi o gama variata de articole pentru bricolaj, decoratiuni, lacuri si vopsele, electrocasnice, instalatii sanitare sau placaje ceramice, cu un portofoliu de peste 40.000 produse ce satisfac orice proiect de constructie sau amenajare. Industria in care activam, aceea a bricolajului si a bunului de larg consum, este foarte dinamica si competitiva, prin urmare ne bucura proportia mare de clienti care revin in magazinele noastre, dar si faptul ca reusim sa ii fidelizam prin diversitatea produselor, serviciilor si prin preturile noastre accesibile. Suntem un brand cu profil popular, cu preturi mici si ne adresam clientilor cu venituri mici si medii, care cauta cel mai bun raport calitate-pret”, declara Oana Nechita, Director Executiv Brick Romania.
Identificarea de locatii noi pentru magazine face parte din strategia pe termen mediu si lung a companiei, astfel ca pentru vara lui 2021 managementul Brick Romania are in plan finalizarea negocierilor pentru alte magazine in Ploiesti, Bucuresti, Cluj si Satu Mare. Totodata, pentru viitorul magazin Brick din Oradea, compania a depus deja documentatia PUZ, iar acesta va avea un spatiu de vanzare cu o suprafata de 9.800 mp, precum si parcare si spatii de depozitare. „Bugetul de investitii pentru urmatorii ani este destinat in totalitate deschiderii de noi locatii. Numai anul trecut, am vandut un numar de 15 milioane de articole, iar cresterile inregistrate in ciuda contextului pandemic si cererea existenta in piata ne sustin planurile de dezvoltare pentru urmatoarea perioada. Vrem sa ducem principiile brandului Brick si in alte zone ale tarii, in orase precum Oradea, Ploiesti, Cluj, Satu Mare sau Capitala, mai ales ca printre clientii nostri fideli se numara deja persoane din aceste regiuni”, adauga Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick Romania.

Din aceeasi categorie

28 Apr 07:00 | ING Bank: Ceea ce a fost mai greu a trecut pentru industria materialelor de constructii
24 Apr 07:00 | KINGFISHER: Vanzari de aproape 13 miliarde lire sterline in anul fiscal precedent
21 Apr 07:00 | HORNBACH raporteaza vanzari de 6,2 miliarde euro pentru anul fiscal 2024/2025
16 Apr 13:14 | HOMPLEX a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 44 milioane de lei
16 Apr 10:49 | ROMCIM achizitioneaza doua unitati de productie de beton in judetul Iasi
09 Apr 07:00 | HENKEL: Rezultatele obtinute in 2024 probeaza succesul planului de crestere
08 Apr 18:57 | SYMMETRICA a investit peste 60 milioane euro in productie, in ultimii 2 ani
08 Apr 18:23 | MAM Bricolaj si-a extins de 16 ori gama de produse in 14 ani de activitate
03 Apr 12:37 | CEMACON se lanseaza pe piata din Ungaria si participa la CONSTRUMA 2025
28 Mar 16:38 | NOKIAN Tyres incepe livrarile de anvelope produse la fabrica din Oradea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA