
In ceea ce priveste distributia produselor respective, care sunt foarte importante in conditiile actualei epidemii cu Covid-19, aceasta vizeaza in mod prioritar sistemul national de sanatate, diferenta fiind directionata catre sectoare vitale, cum ar fi cel energetic, alimentar si farmaceutic. Din pacate, la momentul actual pe segmentul respectiv cererea depaseste cu mult oferta conjugata a industriei de profil, fiind necesara stabilirea de parteneriate viabile pentru a restabili oarecum echilibrul. Referitor la produsele contrafacute, acestea sunt considerate rezultatul unor actiuni lipsite de etica si legalitate, pe care conducerea 3M intreprinde toate demersurile necesare pentru a le stopa. Oficialii grupului au reiterat, de asemenea, decizia de a nu aplica majorari de preturi in aceasta perioada critica. Pentru a preveni fraudele, compania a facut publica lista de preturi pentru toate produsele din gama si a activat o linie fierbinte pentru a-i ajuta pe clienti sa verifice originalitatea modelelor si sa raporteze eventualele fraude. Cele mai recente date raportate de 3M indica pentru grupul din SUA o cifra de afaceri de 32 miliarde USD si un numar de 96.000 de angajati, pe plan mondial.