Luni, 28 Aprilie 2025
RO EN

KUMA ROMANIA: Extindere a unitatii de productie din Prahova

Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii marcile Kuma si Nordline, a anuntat o noua investitie in crearea unei noi sectii pentru productia de lavoare standard in cadrul fabricii de la Banesti (judetul Prahova), deoarece comenzile pentru astfel de modele se afla in crestere. O alta investitie planificata vizeaza dotarea sectiei de turnare din cadrul unitatii de productie cu o instalatie de tip BreezeAir, in vederea mentinerii unei temperaturi optime pentru lucru in timpul verii. Anul trecut, compania a inregistrat o crestere anuala a cifrei de afaceri, pana la  3 milioane de euro, pentru anul in curs fiind previzionat un nivel similar al incasarilor. Activitatile de export au continuat sa detina o pondere semnificativa, respectiv de 80% din totalul livrarilor, iar din punct de vedere regional, piata nord-europeana si cea romaneasca au inregistrat evolutii anuale de 8% fiecare. "Anul 2013 se anunta tot un an de criza, la fel de anost ca 2012. In acest sens, estimarile de stabilizare a cifrei de afaceri va reprezenta rezultatul tendintei de scadere a preturilor, ce va fi evidenta prin prisma lipsei cumparatorilor, - piata imobiliara si sectorul de creditare fiind deficitar in toata Europa. Totusi, cateva trenduri internationale pe piata lavoarelor ne-au determinat sa lansam noi modele, a caror scurgere se face din planuri inclinate sau prin sistemul deja omologat de noi, Kuma 7, diferita de scurgerea normala, cu ventil. De asemenea, am mai pregatit lavoare gen monobloc, cu design exclusivist. Se vor mentine, insa, in trend si obiectele sanitare cu forme organice, dar spre deosebire de cele ceramice sau din portelan cu aceste forme, care sunt albe, Kuma va lansa produse similare, in nuante inchise de granit, ce contrasteaza cu asezarea acestora pe blaturi cu diverse insertii", a declarat Camelia Olesen, director executiv al Kuma Romania. Din punct de vedere al vanzarilor, cel mai solicitat produs din oferta companiei a fost lavoarul lung cu mai multe boluri pe blat, utilizat preponderent pentru spatii publice din mall-uri, aeroporturi sau cladiri de birouri, in timp ce, in retail, s-au remarcat lavoarele pe lungimi mai mari de 120 cm, cu boluri dreptunghiulare. Aproximativ 70% din comenzile Kuma au fost pentru lavoare speciale, personalizate pe spatiul disponibil, cele mai multe comenzi provenind din orasele Bucuresti si Ploiesti. Informatii suplimentare, la www.kumaromania.ro
 
 

Din aceeasi categorie

15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
01 Apr 07:00 | Interconnection: Revigorare a pietei europene de panouri sandwich in 2024
26 Mar 14:47 | Florin Popescu, ROCKWOOL: Noul P118 adoptat face cladirile din Romania mai sigure
14 Mar 06:00 | ARKEMA: Rezilienta si capacitate de adaptare, atuuri pentru contextul economic dificil
11 Mar 06:30 | FDP: Obiectiv de crestere a exporturilor pana la 5 milioane euro pe an, pana in 2030
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA