Sâmbătă, 13 Decembrie 2025
RO EN

ARMACELL raporteaza vanzari de peste 800 milioane euro pentru anul fiscal 2022

Armacell, lider global in domeniul spumei flexibile destinate pietei de izolatie a echipamentelor si furnizor de top de spuma artificiala, a raportat recent rezultatele financiare preliminare (neauditate) aferente anului incheiat la 31 decembrie 2022. Conform datelor respective, vanzarile nete au crescut cu 19% pana la 806 milioane euro, iar veniturile brute ajustate au cumulat 121 milioane euro, aferente unei marje de 15%. Aceasta performanta a fost determinata de cresterile preturilor de vanzare implementate pentru a compensa costurile mai mari ale materialelor, precum si de vanzarile suplimentare generate de procesele de fuziuni si achizitii. La cele doua elemente s-a adaugat evolutia favorabila a cursului de schimb valutar. Cresterea a fost partial compensata de livrarile mai mici cauzate de incetinirea generale a pietei si de reducerea stocurilor la parteneri, precum si de reculul industriei palelor eoliene. In plus, in aceeasi directie au actionat intreruperile continue ale lantului de aprovizionare si efectele Covid-19 in anumite zone geografice. Performanta in materie de profit a fost determinata in principal de cresterile de pret si de activitatile de fuziuni si achizitii. Comentand toate acestea, conducerea grupului a aratata ca modelul de afaceri s-a dovedit din nou a fi rezistent. Intr-un mediu economic deosebit de complex, cu costuri mari de transport si energie, Armacell a continuat sa creasca, iar nivelul istoric al vanzarilor a fost sustinut de lansarea de noi aplicatii si game de produse, precum si de achizitiile realizate in Asia-Pacific si EMEA. Este vorba, printre altele, despre doi producatori majori de tevi preizolate din Austria (Austroflex Rohr-Isoliersysteme GmbH) si din Serbia (A.D. Izolir), prin care Armacell a intrat pe piata de termoficare eficienta din punct de vedere energetic si in crestere rapida. De asemenea, odata cu preluarea afacerii de inginerie a SpiderPlus & Co. Ltd, grupul si-a consolidat pozitia pe piata de izolatie termica din Japonia. Mai trebuie mentionat faptul ca investitiile suplimentare in initiative strategice, cum ar fi protectia pasiva impotriva incendiilor si gamele de acustica, precum si digitalizarea accelerata a proceselor de operare ale Armacell, au contribuit la sustinerea cresterii companiei. Pe piata din Romania, produsele Armacell sunt livrate prin intermediul subsidiarei din Ungaria.

Din aceeasi categorie

12 Dec 06:00 | ARKEMA raporteaza cresteri pe pietele-cheie, in pofida contractiei vanzarilor din 2025
10 Dec 10:36 | EUROZID a deschis noua fabrica de adezivi si mortare uscate din Barcanesti, Prahova
03 Dec 12:12 | BAUMIT Romania aniverseaza trei decenii de activitate si anunta noi investitii
03 Dec 11:42 | Fabrica de Profile l-a numit pe Valentin Ivanescu in functia de CEO
27 Noi 10:32 | SOMFY: Investitiile in eficienta energetica reprezinta o prioritate pe termen lung
26 Noi 12:48 | KNAUF Insulation: Masurile de stabilizare bugetara deschid noi directii de dezvoltare
24 Noi 06:10 | ROCKWOOL aloca 150 milioane de euro pentru cresterea productiei locale
21 Noi 11:20 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatie performanta a crescut cu 12% in 2025
21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
20 Noi 11:41 | AkzoNobel si Axalta fuzioneaza intr-un grup cu valoare enterprise de 25 miliarde USD
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA