Marți, 29 Aprilie 2025
RO EN

KLUDI: Crestere cu 13% a cifrei de afaceri din 2011

Kludi Romania, filiala autohtona a producatorului german de instalatii sanitare Kludi, a inregistrat o crestere de 13% a cifrei de afaceri din 2011, pana la nivelul de 7,2 milioane de lei. Pentru 2012, conducerea companiei estimeaza continuarea trendului ascendent al afacerilor. Principalele investitii realizate de societate anul trecut au vizat programele intensive de pregatire a distribuitorilor proprii din toata tara, numarul profesionistilor instruiti sporind, astfel, cu 50% fata de cele 12 luni anterioare.
Florin Barabas, director general al Kludi Romania: "Cresterea de 13% a cifrei de afaceri a fost realziata in contextul declinului consemnat pe piata materialelor de constructii. Anul trecut am derulat o campanie sustinuta de comunicare catre beneficiarii finali, aceasta incluzand un program amplu de oferte promotionale, cu rezultate financiare deosebite. Mai mult, am dezvoltat semnificativ reteaua de distributie la nivel national, numarul punctelor de vanzare majorandu-se, in 2011, cu 54 de unitati fata de nivelul din 2010. Totodata, strategia de vanzari s-a orientat si mai mult catre segmentul «business-to-business», in vederea implicarii in dotarea cladirilor nerezidentiale noi, cum ar fi hotelurile, cladirile de birouri, spitalele si centrele comerciale. O alta cauza a cresterii cifrei de afaceri a fost reprezentata de dezvoltarea livrarilor pe segmentului de bricolaj si de extinderea prezentei noastre in magazinele respective. In plus, am inregistrat vanzari importante pentru noile game de produse lansate la targul ISH Frankfurt 2011, cel mai mare targ de echipamente sanitare pentru bai la nivel mondial. Din punct de vedere al structurii livrarilor, produsele din categoriile de lux continua sa reprezinte un segment important in totalul afacerilor, ponderea acestora inregistrand o crestere in totalul veniturilor de la 45% in 2010, la 47,5% in 2011. Din punct de vedere valoric, incasarile provenite din comercializarea acestor echipamente a sporit cu 20% anul trecut, fata de nivelul din 2010. Totodata, vanzarile pentru produsele partenerilor companiei (distribuite pe plan local de Kludi Romania, respectiv marcile Esprit si Joop) s-au majorat cu 48%, ponderea acestora din totalul cifrei de afaceri sporind de la 4,7% la 6,2%".

Din aceeasi categorie

29 Apr 07:59 | REHAU: Prognoze de crestere a vanzarilor pe piata de tubulatura din plastic, in 2025
28 Apr 07:39 | HARVIZ SA va semna un contract de investitii de peste 300 milioane euro prin PDD
25 Apr 07:44 | CA Arad SA pregateste noi proiecte majore de investitii in retelele de apa/canalizare
24 Apr 07:59 | CA Buzau va implementa proiecte de circa 1,6 miliarde lei prin PDD 2021-2027
23 Apr 07:32 | APAVITAL continua dezvoltarea infrastructurii de apa si canalizare prin PDD 2021-2027
22 Apr 07:39 | CASSA a realizat 85% din proiectul de dezvoltare a infrastructurii de apa POIM/PDD
21 Apr 07:26 | HOVAL Romania: Anul 2024 a fost cel mai bun din istoria companiei
18 Apr 07:29 | ENVI Group estimeaza o crestere de 20% a cifrei de afaceri din acest an
16 Apr 07:00 | EHPA: De ce au scazut vanzarile de pompe de caldura din Europa in anul 2024?
15 Apr 13:39 | AUX intra pe piata HVAC din Romania si vizeaza o cota de piata de 20%, in 3 ani
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA