Sâmbătă, 02 August 2025
RO EN

KLUDI: Crestere cu 13% a cifrei de afaceri din 2011

Kludi Romania, filiala autohtona a producatorului german de instalatii sanitare Kludi, a inregistrat o crestere de 13% a cifrei de afaceri din 2011, pana la nivelul de 7,2 milioane de lei. Pentru 2012, conducerea companiei estimeaza continuarea trendului ascendent al afacerilor. Principalele investitii realizate de societate anul trecut au vizat programele intensive de pregatire a distribuitorilor proprii din toata tara, numarul profesionistilor instruiti sporind, astfel, cu 50% fata de cele 12 luni anterioare.
Florin Barabas, director general al Kludi Romania: "Cresterea de 13% a cifrei de afaceri a fost realziata in contextul declinului consemnat pe piata materialelor de constructii. Anul trecut am derulat o campanie sustinuta de comunicare catre beneficiarii finali, aceasta incluzand un program amplu de oferte promotionale, cu rezultate financiare deosebite. Mai mult, am dezvoltat semnificativ reteaua de distributie la nivel national, numarul punctelor de vanzare majorandu-se, in 2011, cu 54 de unitati fata de nivelul din 2010. Totodata, strategia de vanzari s-a orientat si mai mult catre segmentul «business-to-business», in vederea implicarii in dotarea cladirilor nerezidentiale noi, cum ar fi hotelurile, cladirile de birouri, spitalele si centrele comerciale. O alta cauza a cresterii cifrei de afaceri a fost reprezentata de dezvoltarea livrarilor pe segmentului de bricolaj si de extinderea prezentei noastre in magazinele respective. In plus, am inregistrat vanzari importante pentru noile game de produse lansate la targul ISH Frankfurt 2011, cel mai mare targ de echipamente sanitare pentru bai la nivel mondial. Din punct de vedere al structurii livrarilor, produsele din categoriile de lux continua sa reprezinte un segment important in totalul afacerilor, ponderea acestora inregistrand o crestere in totalul veniturilor de la 45% in 2010, la 47,5% in 2011. Din punct de vedere valoric, incasarile provenite din comercializarea acestor echipamente a sporit cu 20% anul trecut, fata de nivelul din 2010. Totodata, vanzarile pentru produsele partenerilor companiei (distribuite pe plan local de Kludi Romania, respectiv marcile Esprit si Joop) s-au majorat cu 48%, ponderea acestora din totalul cifrei de afaceri sporind de la 4,7% la 6,2%".

Din aceeasi categorie

18 Iul 07:00 | WILO: Impact major al inteligentei artificiale asupra strategiilor de sustenabilitate
17 Iul 07:00 | EHPA: Vanzarile de pompe de caldura sunt de 14 ori mai mari in tarile mari europene
09 Iul 07:00 | McKinsey: Dependenta intre Inteligenta artificiala vs consum de energie si apa
26 Iun 14:22 | Esenzio: Crestere a cererii pentru solutiile de incalzire decorative si personalizate
20 Iun 11:34 | Grupul de firme Melinda a realizat o cifra de afaceri consolidata de 160 mil. euro
20 Iun 07:00 | DAIKIN raporteaza o crestere de 8% a vanzarilor de echipamente in anul fiscal 2025
18 Iun 07:00 | ARISTON estimeaza o stabilizare progresiva a cererii pe pietele principale ale grupului
12 Iun 16:43 | ANAR: Buget majorat cu 55%, pentru consolidarea infrastructurii hidrotehnice
12 Iun 11:00 | TM: Constructii Erbasu si IGNA vizeaza lucrari de reabilitare retele de 50 mil. euro
10 Iun 12:32 | EVOMAG: Cestere de 50% a vanzarilor de aparate de aer conditionat in primavara
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA