Sâmbătă, 02 August 2025
RO EN

DAIKIN: Pregatirea profesionala se reflecta direct in calitatea serviciilor prestate

Daikin Romania, subsidiara locala a unuia dintre cei mai importanti furnizori mondiali de echipamente HVAC, acorda o atentie deosebita oportunitatilor de dezvoltare profesionala pe care le pune la dispozitia partenerilor autorizati. Acestia au avut recent ocazia sa selecteze cei mai buni ingineri si tehnicieni, care sa isi testeze cunostintele si abilitatile practice in competitia Daikin Service Games. In continuare, Nicolaie Cozma, service manager, Daikin Romania, ofera mai multe detalii despre subiectul respectiv.
 
- Ce reprezinta acest concurs si care este scopul sau?
- Aflat la cea de-a 10-a editie, Daikin Service Games este o experienta unica atat pentru parteneri, cat si pentru tehnicienii de service. Concursul se organizeaza in trei faze (locala, continentala si mondiala - care se va disputa in Japonia, in 2020), scopul sau fiind de a imbunatati competentele participantilor. Competitia este stransa, anual la start aliniindu-se peste 3.000 de experti de pe intregul mapamond. La etapa europeana (DENV Service Games) vor participa 24 de finalisti (cate doi clasificati pe primele locuri la concursurile derulate in cadrul reprezentantelor Daikin), iar la cea globala se vor intrece 32 de specialisti. Nivelul de competivitate este ridicat, iar probele sunt pe masura, numai astfel fiind posibila demonstrarea capacitatii de a oferi servicii de cea mai buna calitate.
 
- De ce este importanta participarea la competitie?
- Concursul ofera ocazia testarii cunostintelor si dovedirii experientei teoretice si practice. Ii incurajeaza pe participanti sa se cunoasca si sa se autodepaseasca, sa descopere subiectele tehnice de interes si sa le aprofundeze. Toate acestea se traduc in competente esentiale pentru activitatea profesionala a fiecaruia. De asemenea, participarea la concurs si apartenenta la echipa internationala Daikin constituie un motiv de mandrie.   Editia curenta este prima care se oganizeaza si in Europa Centrala si de Est, iar bucuria este dublata de faptul ca ne intoarcem cu un premiu, printre castigatorii finalei aflandu-se si un conational, care a reusit sa se distinga dintre cei 144 de tehnicieni de service proveniti de la 62 de parteneri, ce au participat la faza nationala a concursului. El a castigat premiul „Best theoretical knowledge” la proba de testare a cunostintelor tehnice. 
 
- Ce inseamna titlul de „Tehnician Daikin nr.1” la nivel interational?
- La etapa urmatoare care se va derula in Belgia, concurentii se vor intrece in trei probe cu un grad ridicat de dificultate, constand in verificarea cunostintelor teoretice, inlocuirea unei componente frigorifice dintr-un echipament real si evaluarea abilitatilor de diagnosticare a defectelor. Miza este uriasa, la final urmand sa fie desemnat Tehnicianul nr.1 la nivel international. Pentru castigator, aceasta constituie o recunoastere a valorii profesionale pe care o are, el devenind un model atat pentru personalul tehnic al Daikin, cat si pentru partenerii grupului.

Din aceeasi categorie

18 Iul 07:00 | WILO: Impact major al inteligentei artificiale asupra strategiilor de sustenabilitate
17 Iul 07:00 | EHPA: Vanzarile de pompe de caldura sunt de 14 ori mai mari in tarile mari europene
09 Iul 07:00 | McKinsey: Dependenta intre Inteligenta artificiala vs consum de energie si apa
26 Iun 14:22 | Esenzio: Crestere a cererii pentru solutiile de incalzire decorative si personalizate
20 Iun 11:34 | Grupul de firme Melinda a realizat o cifra de afaceri consolidata de 160 mil. euro
20 Iun 07:00 | DAIKIN raporteaza o crestere de 8% a vanzarilor de echipamente in anul fiscal 2025
18 Iun 07:00 | ARISTON estimeaza o stabilizare progresiva a cererii pe pietele principale ale grupului
12 Iun 16:43 | ANAR: Buget majorat cu 55%, pentru consolidarea infrastructurii hidrotehnice
12 Iun 11:00 | TM: Constructii Erbasu si IGNA vizeaza lucrari de reabilitare retele de 50 mil. euro
10 Iun 12:32 | EVOMAG: Cestere de 50% a vanzarilor de aparate de aer conditionat in primavara
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA