
In 2015, vanzarile Depaco, cea mai importanta companie din grup, s-au plasat la 107 milioane de lei, in crestere cu 30% fata de anul anterior.
"Cresterile obtinute sunt semnificative si chiar ne-au depasit asteptarile. Dar si mai multumiti suntem de faptul ca am reusit sa ne consolidam afacerea si sa asiguram o baza sanatoasa de dezvoltare pe termen mediu si lung. Ne-am concentrat pe cresterea productiei si a productivitatii, precum si pe imbunatatirea organizarii si a nivelului de pregatire profesionala a echipei. Realizari importante au fost finalizarea unor proiecte consistente de investitii si lansarea pe piata a trei produse noi (Wetterbest Click, Wetterbest Gladiator si W60)", a declarat ing. Dragos Irimescu, directorul general al Depaco.
Pentru anul acesta, reprezentantii companiei au in vedere o crestere mai moderata, de pana in 20%, dar cu eficienta mai mare. Printre planurile companiei se afla lansarea a cinci produse noi. "Anul trecut am avut placuta surpriza sa constatam sporirea cererii de tigla metalica de calitate superioara. Anul acesta, raspundem prin diversificarea ofertei de produse premium", a completat Dragos Irimescu.
Depaco detine doua fabrici, una la Baicoi (judetul Prahova) si alta la Podari (judetul Dolj). Compania detine 33 de linii automate si cinci hale de productie, precum si o linie moderna de fabricatie a accesoriilor pentru drenaj.