Duminică, 27 Aprilie 2025
RO EN

RUUKKI: Majorare de 250% a vanzarilor de acoperisuri din trimestrul I

 
Producatorul de materiale de constructii Ruukki Romania a anuntat o crestere de 250% a vanzarilor pe segmentul de acoperisuri in primul trimestru al anului in curs (fata de aceeasi perioada din 2010), fiind atins nivelul corespunzator intervalului similar din anul de varf al pietei constructiilor, anterior recesiunii. Avansul vanzarilor diviziei respective este triplu comparativ cu evolutiile inregistrate pe alte piete, unde compania finlandeza este prezenta. La nivel de grup Rautaruukki (concern din care face parte Ruukki Romania) a inregistrat, in primul trimestru a.c., o crestere a vanzarilor de aproximativ 35%. Cele mai importante majorari au fost raportate de divizia de constructii, care include si segmentul de productie /comercializare a elementelor pentru acoperisuri, vanzarile respective sporind, la nivel international, cu 86%. "Ne propunem sa mentinem acest ritm de crestere la nivelul intregului an. Rezultatele optime au fost posibile datorita regandirii portofoliului si adaptarii acestuia la specificul cererii autohtone, precum si avantajelor pe care le ofera statutul de producator local, lansarii de sisteme noi, investitiilor in marketing si activitatii intense a retelei de peste 150 de distribuitori in toata tara", a declarat Zoltan Szoke, director al diviziei de acoperisuri pentru Romania si Bulgaria.
Cererea din primele trei luni ale acestui an a fost dominata, precum cea din 2010, de comenzile de sisteme de acoperire noi, utilizate in cadrul unor proiecte de renovare, fiind preferate produsele din gama premium.
Anul trecut, Ruukki Romania a inregistrat un avans al vanzarilor de tigla metalica de 8% comparativ cu 2009. Valoarea pietei specifice din tara noastra a fost de 75 milioane de euro, acoperisurile metalice detinand, in 2010, o pondere de 50% din totalul acesteia. Comparativ cu anul precedent ponderea vanzarilor de invelitori metalice tip tigla in ansamblul pietei de acoperisuri s-a diminuat cu aproximativ 5%.
In ansamblu, afacerile din 2010 ale Ruukki Romania au sporit cu 18% fata de nivelul din cele 12 luni anterioare, pentru anul in curs fiind estimata o majorare de cel putin 10% a vanzarilor. Principalele produse comercializate de Ruukki la nivel local sunt constituite de structuri /tigle metalice si panouri termoizolante -toate acestea avand marcajul CE. Informatii suplimentare, la www.ruukki.ro
 

Din aceeasi categorie

04 Apr 11:13 | Parteneriat intre Lattonedil si Proinvest Group pentru productie panouri termoizolante
31 Mar 13:28 | ISOPAN EST: Afaceri de 81 milioane euro in 2024, pe o piata in crestere
28 Feb 06:00 | LINDAB obtine in 2024 o cifra de afaceri record datorata achizitiilor din ultimul an
17 Feb 12:53 | DONALAM: Industria siderurgica are nevoie de interventia imediata a statului roman
13 Feb 06:44 | MIRAS: Investitii semnificative in dezvoltarea fabricilor din Chitila si Banesti
17 Ian 10:37 | MIRAS marcheaza 30 de ani de excelenta cu afaceri de peste 100 de milioane de euro
13 Ian 13:43 | Marcegaglia Steel si Manni Group investesc in extinderea si consolidarea Isopan
16 Dec 06:10 | PEIKKO: Afaceri de 17 milioane euro si perspective favorabile pentru anii urmatori
11 Dec 06:49 | TERASTEEL: Extindere, diversificare a portofoliului si consolidare a cotei de piata
02 Dec 06:46 | ANALIZA: Cererea de structuri metalice ramane solida datorita proiectelor industriale
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA