
„In 2009, 30% din productia realizata pe plan local a fost destinata exportului, urmand ca, in 2010, aceasta cota sa urce pana la 50%”, a declarat Madalina Dumitru, country marketing manager Romania si Bulgaria. Portofoliul de produse a fost optimizat, prin introducerea de sisteme inovatoare. „Acum putem fabrica mai eficient un numar mare de produse finite. Toata aceasta eficientizare a activitatii ne-a condus catre un cost mai mic de productie, fara a face nici un compromis de calitate si fara a afecta capacitatile totale. Ne pregatim, astfel, pentru revenirea din criza financiara, pentru ca un obiectiv primordial a fost pastrarea acelorasi capacitati mari de productie de pana acum”, a declarat Janos Papp, vicepresedinte Ruukki Construction Romania si Bulgaria. Dispunand de o echipa extinsa de peste 12.200 de angajati, Rautaruukki furnizeaza componente metalice si sisteme integrate pentru industria tehnologica si de constructii si efectueaza operatiuni in 26 de tari. Vanzarile nete ale companiei in anul 2008 au totalizat 3,9 miliarde euro. Informatii suplimentare, la www.ruukki.ro