Duminică, 27 Aprilie 2025
RO EN

RUUKKI: Compania previzioneaza o majorare cu 10% a livrarilor

 
Raspunzand unor intrebari referitoare la evolutia pietei de acoperisuri si sisteme de invelitori, Madalina Dumitru, marketing manager al Ruukki Romania, a precizat ca segmentul de acoperisuri nu s-a inscris in acelasi trend cu alte segmente din domeniu, in sensul in care, conform datelor disponibile, anul acesta deprecierea va fi nesemnificativa comparativ cu 2009. Practic, piata de acoperisuri pare sa se fi comportat cel mai bine pana acum, in raport cu alte sectoare, in care scaderea a fost mai accentuata.
 
Madalina Dumitru, marketing manager al Ruukki Romania: “Conform unui studiu elaborat de Neomar Consulting, piata a atins valoarea de 116 milioane de euro in 2009, in scadere cu 34% comparativ cu 2008, din care peste 50% reprezinta nivelul specific sectorului de tabla tip tigla, a carei pondere a crescut in ultimii ani. Trebuie spus ca a avut loc o redistribuire a cotelor de piata, care nu pare inca sa se reflecte si in analizele de pana acum. Ruukki, de pilda, a inregistrat cresteri pe acest segment, mai ales in termeni de volum, iar anul acesta se contureaza majorari importante si din punct de vedere valoric, pentru ca a sporit ponderea produselor premium.
Piata de acoperisuri nu s-a inscris in acelasi trend cu alte segmente din domeniu, in sensul in care, conform datelor disponibile, anul acesta deprecierea va fi nesemnificativa comparativ cu 2009. Practic, piata de acoperisuri pare sa se fi comportat cel mai bine pana acum, in raport cu alte sectoare, in care scaderea a fost mai accentuata.
In ceea ce priveste starea concurentiala, in vreme ce unii competitori au mizat pe lansarea de promotii si reduceri de pret in cazul lichidarii de stocuri sau anumite produse din portofoliu, altii au optat pentru relansarea de produse aflate deja in portofoliu sau pentru comunicarea tip «social media» sau alte canale atipice. Noi nu am abordat o comunicare «de criza», ci am efectuat actiuni specifice industriei noastre in conditii normale de piata, iar evolutia vanzarilor reflecta succesul acestor masuri. Astfel, s-au inregistrat rezultate spectaculoase, cum ar fi sporirea cu peste 40% a vanzarilor in perioada campaniei online, de exemplu, comparativ cu lunile precedente. De asemenea, lansarea de produse noi a avut rezultate in timp record de la introducerea produsului pe piata, cum a fost cazul sistemului de acoperis Finnera. Acesta a fost un indicator clar al faptului ca piata reactioneaza la inovatii si noutati cu adevarat reale, care aduc valoare pentru consumator, nu la sisteme depasite moral dar promovate prin mesaje insidioase de marketing.
Pentru acest an ne propunem o sporire a cotei de piata, iar vanzarile de pana acum ne sustin in acest demers si estimam o majorare de 10% a livrarilor”.
 

Din aceeasi categorie

04 Apr 11:13 | Parteneriat intre Lattonedil si Proinvest Group pentru productie panouri termoizolante
31 Mar 13:28 | ISOPAN EST: Afaceri de 81 milioane euro in 2024, pe o piata in crestere
28 Feb 06:00 | LINDAB obtine in 2024 o cifra de afaceri record datorata achizitiilor din ultimul an
17 Feb 12:53 | DONALAM: Industria siderurgica are nevoie de interventia imediata a statului roman
13 Feb 06:44 | MIRAS: Investitii semnificative in dezvoltarea fabricilor din Chitila si Banesti
17 Ian 10:37 | MIRAS marcheaza 30 de ani de excelenta cu afaceri de peste 100 de milioane de euro
13 Ian 13:43 | Marcegaglia Steel si Manni Group investesc in extinderea si consolidarea Isopan
16 Dec 06:10 | PEIKKO: Afaceri de 17 milioane euro si perspective favorabile pentru anii urmatori
11 Dec 06:49 | TERASTEEL: Extindere, diversificare a portofoliului si consolidare a cotei de piata
02 Dec 06:46 | ANALIZA: Cererea de structuri metalice ramane solida datorita proiectelor industriale
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA