
Referitor la sectoarele de activitate ale societatii, toate diviziile grupului au inregistrat scaderi ale vanzarilor. Astfel, in cadrul segmentului de paneluri izolante (care a avut o pondere de 53% la cifra de afaceri) s-au raportat venituri de 594 milioane de euro, cu 31% mai mici decat in cele 12 luni anterioare. Livrarile din regiunile de centru si est ale Europei au scazut cu 25%, cele mai slabe rezultate fiind consemnate in Cehia, Ungaria, statele baltice si Romania. O depreciere semnificativa a fost inregistrata si in ceea ce priveste afacerile cu placi de izolare, care au insumat, in 2009, 215,3 milioane de euro (-38%). Pentru a preveni efectele crizei financiare, reprezentantii societatii au inceput - inca din anul 2007 - un program de reducere a costurilor, avand drept scop economii anuale de 60 milioane de euro, acest obiectiv fiind atins inca de la sfarsitul trimestrului al treilea. In acest context international, Kingspan Romania a inregistrat o reducere a afacerilor de circa 20%, in 2009. Filiala autohtona detine o cota de piata de aproximativ 10%. Produsele utilizate in tara noastra sunt importate de la fabrica din Ungaria. Informatii suplimentare, la www.kingspan.com