Duminică, 26 Octombrie 2025
RO EN

TotalSoft lanseaza Charisma HCM, solutie pentru feedback continuu de la angajati

TotalSoft, unul dintre cei mai importanti furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrala si de Est, lanseaza o solutie pentru feedback continuu, sub forma unui modul in Charisma HCM - solutia pentru managementul resurselor umane dezvoltata de companie. Conceptul raspunde asteptarii de feedback in timp real pe care o are noua generatie si poate contribui la dezvoltarea competentelor angajatilor, respectiv la cresterea performantei si a motivarii acestora. De asemenea, pentru angajatori faciliteaza accesarea informatiilor legate de performanta fiecarui angajat, analizarea tendintelor si nevoilor de dezvoltare a competentelor in timp real, oferind sustinere si intervenind acolo unde este nevoie.
Conceptul de feedback continuu reprezinta o metodologie care scurteaza semnificativ timpul necesar procesului de evaluare. In mod traditional, performanta angajatilor este adesea revizuita trimestrial, bianual sau o data pe an, iar in unele organizatii este posibil sa nu existe deloc sesiuni reale de feedback. Ideea de feedback continuu este aceea de a primi si de a transmite feedback la fiecare cateva zile/saptamani, in timpul sau dupa ce un proiect major a fost incheiat sau chiar dupa fiecare interactiune intre colegi. Avand un numar mai mare de feedback-uri din partea colegilor, angajatii isi pot intelege mai bine performantele actuale si pot face imbunatatiri.
„Traind intr-o lume in continua dezvoltare, traditionalele evaluari de performanta nu mai constituie cea mai fiabila modalitate prin care managerii pot comunica feedback catre angajati. Vechile sisteme de evaluare a performantei sunt depasite si ineficiente, ducand la o cultura organizationala slaba. In loc sa folosim evaluari anuale de performanta, credem ca organizatiile ar trebui sa implementeze structuri de feedback continuu, in care angajatii sa poata obtine evaluari constructive referitoare la performanta lor, in mod regulat. Acest lucru poate imbunatati motivatia angajatilor prin reducerea ori eliminarea comportamentelor negative asociate cu evaluarile de feedback, ulterior acestea conducand la angajati mai fericiti si un mediu de lucru mai propice si eficient”, a declarat Mihai Gavan, HCM Global Sales Director TotalSoft.
In acest sens, TotalSoft a dezvoltat o solutie destinata feedback-ului continuu, sub forma unui modul din Charisma HCM - solutie pentru managementul resurselor umane dezvoltata de companie. Feedback-ul se realizeaza cu ajutorul chatbot-ului Timea, la randul sau integrat cu Charisma HCM.
Functionalitatile modulului difera in functie de rolul celui care ofera sau primeste feedback. Astfel, departamentul de HR beneficiaza de un chestionar complet personalizat, care poate include imagini, si acces complet la toate feedback-urile si comentariile angajatilor. Pentru angajati, procesul este foarte simplu si presupune acordarea unei note si, optional, a unui comentariu colegului de proiect pentru care autorul feedback-ului ramane anonim.
La randul sau, angajatul care primeste feedback poate vedea numarul total de feedback-uri si numarul de colegi unici de la care a primit, scorul pentru fiecare feedback in parte precum si evolutia scorului general lunar.
Rezultatele sunt afisate intr-un mod grafic, atat in rapoarte, cat si sub forma de Dashboards, ceea ce permite managerilor sa utilizeze informatiile pentru dezvoltarea competentelor angajatilor si oferirea unui mediu pozitiv si eficient de munca.
Potrivit specialistilor TotalSoft, utilizarea acestei solutii de feedback continuu numara ca beneficii: un nivel ridicat de implicare a angajatilor (engagement), o rotatie mai mica a angajatilor, productivitate ridicata, satisfactie mai mare la locul de munca si un moral ridicat in randul angajatilor.

Din aceeasi categorie

17 Oct 07:00 | ORACLE: Patru contrate majore au dus portofoliul RPO la peste 455 miliarde USD
16 Oct 16:59 | SustainStruct vizeaza monitorizarea podurilor cu ajutorul tehnologiilor spatiale si AI
16 Oct 07:00 | CISCO anunta o cifra de afaceri de aproape 57 miliarde USD pentru anul fiscal 2025
14 Oct 07:00 | SALESFORCE utilizeaza intensiv sisteme AI si obtine rezultate remarcabile in 2025
13 Oct 11:01 | BIMcon Summit 2025: AI-ul transforma ireversibil colaborarea din constructii
10 Oct 16:25 | ICI Bucuresti si POLITEHNICA Bucuresti construiesc prima AI Factory din Romania
09 Oct 07:00 | TRIMBLE isi continua trendul ascendent de crestere a performantei si in anul curent
06 Oct 12:27 | SOFTLEAD: Cererea de solutii software, influentata de contextul economic
06 Oct 07:00 | AUTODESK: Vanzari in crestere din sectorul de arhitectura, inginerie si constructii
02 Oct 18:16 | ANIS: IT-ul romanesc se afla intr-o etapa de prudenta si consolidare
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA