Miercuri, 26 Februarie 2025
RO EN

SALESFORCE mizeaza pe o crestere de peste 17% a incasarilor din anul 2020

Rezultatele aferente primului trimestru din acest an indica pentru furnizorul nord-american de solutii software CRM (customer relationship management) - Salesforce - o cifra de afaceri de 4,87 miliarde USD, cu 30% mai mare fata de nivelul raportat in perioada corespunzatoare a exercitiului financiar precedent. Fluxul operational de numerar aferent perioadei respective s-a plasat la 1,86 miliarde USD, suferind o contractie de 5% fata de anul anterior. Pentru intregul an fiscal in curs, expertii grupului mizeaza pe incasari de 20 miliarde USD, ceea ce se traduce printr-un spor de 17% fata de intervalul de referinta. Comentand informatiile respective, conducerea Salesforce a afirmat ca, in contextul actual marcat de pandemia Covid-19, rezultatele inregistrate demonstreaza capacitatea companiei de a-si executa modelul de afaceri la viteza necesara si la scara, respectiv forta necesara procesului de inovare aferent unui domeniu atat de dinamic. Salesforce a facut investitii pe termen lung ce au vizat asigurarea sanatatii angajatilor si sprijinul clientilor, livrand acestora informatii vitale pe suporturi cum ar fi work.com. De asemenea, concernul s-a dovedit deosebit de activ in sustinerea comunitatilor prin acordarea de subventii si tehnologii. In opinia oficialilor Salesforce, pandemia actuala a demonstrat faptul ca transformarea digitala este imperativa pentru toate companiile, in acest sens firma americana asumandu-si sarcina de a accelera procesul de tranzitie a partenerilor sai in noua normalitate. Revenind la noua tehnologie work.com, aceasta este destinata suportului factorilor de decizie din mediul public si privat in demersul acestora de a reporni operatiunile, de a recalifica angajatii si de a raspunde in mod eficient la provocarile Covid-19. Platforma a generat deja un interes urias din partea utilizatorilor, datorita capacitatii sale de a consolida sa de a consolida parteneriatele cu marii integratori de sistem si cu partenerii tehnologici. Avand o experienta de peste doua decenii, Salesforce ofera partenerilor sai avantajele nete rezultate din tehnologiile cloud, de comunicatii mobile, social media, Internet of Things, inteligenta artificiala, blockchain etc., pentru le facilita acestora o viziune atotcuprinzatoare asupra clientilor proprii.

Din aceeasi categorie

26 Feb 06:00 | M+M: Schimbarile de sistem au incetinit cresterea, dar prognozele sunt pozitive
24 Feb 12:34 | evomag: Digitalizarea accelereaza investitiile companiilor in tehnologie
21 Feb 18:15 | CLUSTER TEC: Investitii sustenabile, inovative, digitale si eficiente - INSIDE
20 Feb 11:09 | Romania trebuie sa faca din AI o prioritate strategica pentru securitatea nationala
20 Feb 06:00 | CISCO: Majorare a performantei financiare pentru produsele si serviciile specifice
13 Feb 15:19 | Veolia & Mistral AI: Solutie revolutionara pentru gestionarea interactiva a apei
12 Feb 12:29 | SIXENSE: Zone din jurul viitoarelor linii de metrou prezinta deformari importante
12 Feb 06:00 | SAP anunta o majorare cu 40% a portofoliului de contracte cloud in anul trecut
11 Feb 13:34 | Bitdefender: Hackerii vizeaza companii printr-o inselatorie de recrutare pe LinkedIn
07 Feb 15:46 | FanCourier: E-commerce reprezinta intre 9 si 11% din comertul total al Romaniei
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA