Joi, 14 August 2025
RO EN

SALESFORCE mizeaza pe o crestere de peste 17% a incasarilor din anul 2020

Rezultatele aferente primului trimestru din acest an indica pentru furnizorul nord-american de solutii software CRM (customer relationship management) - Salesforce - o cifra de afaceri de 4,87 miliarde USD, cu 30% mai mare fata de nivelul raportat in perioada corespunzatoare a exercitiului financiar precedent. Fluxul operational de numerar aferent perioadei respective s-a plasat la 1,86 miliarde USD, suferind o contractie de 5% fata de anul anterior. Pentru intregul an fiscal in curs, expertii grupului mizeaza pe incasari de 20 miliarde USD, ceea ce se traduce printr-un spor de 17% fata de intervalul de referinta. Comentand informatiile respective, conducerea Salesforce a afirmat ca, in contextul actual marcat de pandemia Covid-19, rezultatele inregistrate demonstreaza capacitatea companiei de a-si executa modelul de afaceri la viteza necesara si la scara, respectiv forta necesara procesului de inovare aferent unui domeniu atat de dinamic. Salesforce a facut investitii pe termen lung ce au vizat asigurarea sanatatii angajatilor si sprijinul clientilor, livrand acestora informatii vitale pe suporturi cum ar fi work.com. De asemenea, concernul s-a dovedit deosebit de activ in sustinerea comunitatilor prin acordarea de subventii si tehnologii. In opinia oficialilor Salesforce, pandemia actuala a demonstrat faptul ca transformarea digitala este imperativa pentru toate companiile, in acest sens firma americana asumandu-si sarcina de a accelera procesul de tranzitie a partenerilor sai in noua normalitate. Revenind la noua tehnologie work.com, aceasta este destinata suportului factorilor de decizie din mediul public si privat in demersul acestora de a reporni operatiunile, de a recalifica angajatii si de a raspunde in mod eficient la provocarile Covid-19. Platforma a generat deja un interes urias din partea utilizatorilor, datorita capacitatii sale de a consolida sa de a consolida parteneriatele cu marii integratori de sistem si cu partenerii tehnologici. Avand o experienta de peste doua decenii, Salesforce ofera partenerilor sai avantajele nete rezultate din tehnologiile cloud, de comunicatii mobile, social media, Internet of Things, inteligenta artificiala, blockchain etc., pentru le facilita acestora o viziune atotcuprinzatoare asupra clientilor proprii.

Din aceeasi categorie

12 Aug 07:00 | MUM: Estompare a efectelor de incetinire generate de schimbarile de la Autodesk
08 Aug 07:00 | SAP raporteaza incasari totale de peste 9 miliarde euro pentru trimestrul al doilea
29 Iul 07:00 | Oliver Hermes, WILO: Distrugerea constructiva reprezinta singura sansa a Europei?
28 Iul 07:00 | WILO: Impact mare al inteligentei artificiale sustenabile asupra domeniului tehnologic
18 Iul 15:47 | Vertiv va achizitiona un producator de solutii personalizate pentru rack-uri
17 Iul 15:37 | Softlead: Digitalizarea ramane prioritara pentru companii si dupa schimbarile fiscale
15 Iul 11:44 | OVES: Piata IT resimte presiunea contractarii internationale si majorarilor fiscale
14 Iul 11:29 | Accenture: Productivitatea Europei este cu 24% mai scazuta decat cea a SUA
14 Iul 07:00 | ORACLE poate deveni una dintre cele mai mari companii de infrastructura cloud
11 Iul 12:44 | iCON-BI: Proiect inovator pentru transformarea digitala a sectorului constructiilor
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA