Miercuri, 18 Iunie 2025
RO EN

SALESFORCE mizeaza pe o crestere de peste 17% a incasarilor din anul 2020

Rezultatele aferente primului trimestru din acest an indica pentru furnizorul nord-american de solutii software CRM (customer relationship management) - Salesforce - o cifra de afaceri de 4,87 miliarde USD, cu 30% mai mare fata de nivelul raportat in perioada corespunzatoare a exercitiului financiar precedent. Fluxul operational de numerar aferent perioadei respective s-a plasat la 1,86 miliarde USD, suferind o contractie de 5% fata de anul anterior. Pentru intregul an fiscal in curs, expertii grupului mizeaza pe incasari de 20 miliarde USD, ceea ce se traduce printr-un spor de 17% fata de intervalul de referinta. Comentand informatiile respective, conducerea Salesforce a afirmat ca, in contextul actual marcat de pandemia Covid-19, rezultatele inregistrate demonstreaza capacitatea companiei de a-si executa modelul de afaceri la viteza necesara si la scara, respectiv forta necesara procesului de inovare aferent unui domeniu atat de dinamic. Salesforce a facut investitii pe termen lung ce au vizat asigurarea sanatatii angajatilor si sprijinul clientilor, livrand acestora informatii vitale pe suporturi cum ar fi work.com. De asemenea, concernul s-a dovedit deosebit de activ in sustinerea comunitatilor prin acordarea de subventii si tehnologii. In opinia oficialilor Salesforce, pandemia actuala a demonstrat faptul ca transformarea digitala este imperativa pentru toate companiile, in acest sens firma americana asumandu-si sarcina de a accelera procesul de tranzitie a partenerilor sai in noua normalitate. Revenind la noua tehnologie work.com, aceasta este destinata suportului factorilor de decizie din mediul public si privat in demersul acestora de a reporni operatiunile, de a recalifica angajatii si de a raspunde in mod eficient la provocarile Covid-19. Platforma a generat deja un interes urias din partea utilizatorilor, datorita capacitatii sale de a consolida sa de a consolida parteneriatele cu marii integratori de sistem si cu partenerii tehnologici. Avand o experienta de peste doua decenii, Salesforce ofera partenerilor sai avantajele nete rezultate din tehnologiile cloud, de comunicatii mobile, social media, Internet of Things, inteligenta artificiala, blockchain etc., pentru le facilita acestora o viziune atotcuprinzatoare asupra clientilor proprii.

Din aceeasi categorie

10 Iun 13:11 | Schneider Electric: Noua initiativa pentru dezvoltarea unui ecosistem nativ AI
10 Iun 11:46 | Propuneri APMGS pentru dezvoltarea domeniului monitorizarii structurale/geotehnice
06 Iun 11:49 | MAZARS: Circa 70% dintre companiile din Romania utilizeaza AI in procesele interne
06 Iun 11:39 | ANCPI: Aproape sapte milioane de hectare, cadastrate gratuit pentru cetateni
05 Iun 12:53 | Companiile care folosesc Softlead Digital DNA sunt deschise catre digitalizare
04 Iun 10:33 | XARI Agency: 70% din siteurile companiilor romanesti nu sunt conforme cerintelor UE
03 Iun 09:20 | APMGS aniverseaza 3 ani de activitate in monitorizarea structurala si geotehnica
03 Iun 07:00 | NEMETSCHEK: Presiunea pe digitalizare va creste accelerat pe fondul crizelor actuale
29 Mai 17:22 | InfoCons si DNSC anunta un parteneriat strategic in domeniul securitatii cibernetice
29 Mai 11:02 | Arctic Stream & Eximprod lanseaza Cyber Arena, pentru pregatirea in cybersecurity
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA