Sâmbătă, 06 Decembrie 2025
RO EN

SALESFORCE: Inteligenta artificiala, noul instrument folosit in multe aplicatii CRM

Furnizorul nord-american de solutii CRM Salesforce a anuntat recent rezultatele financiare aferente primului trimestru al anului fiscal 2025, incheiat la 30 aprilie 2024. Conform raportului oficial, cifra de afaceri din perioada respectiva a cumulat 9,13 miliarde USD, fiind in crestere cu 11% fata de perioada de referinta. Aceasta valoare a inclus veniturile din abonamente si asistenta, in cuantum de 8,59 miliarde USD, ceea ce constituie o majorare de 12%. Marja operationala in sistem de raportare contabila GAAP s-a plasat la 18,7%, in vreme ce in varianta non-GAAP a fost de 32,1%. Obligatia de performanta curenta ramasa a totalizat in intervalul supus analizei circa 26,4 miliarde USD, cu 10% mai mare fata de anul precedent. In ceea ce priveste fluxul operational de numerar din primele trei luni ale anului, acest indicator a suferit o corectie pozitiva de 39% pana la  6,25 miliarde USD, in vreme ce flux liber de numerar (FCF) s-a cifrat la 6,08 miliarde USD, corespunzator unui avans de 43%. Grupul a returnat catre actionari 2,2 miliarde USD sub forma de rascumparari de actiuni si 0,4 miliarde USD sub forma de plati de dividende. Pentru al doilea trimestru al anului financiar in curs se preconizeaza vanzari de 9,2 - 9,25 miliarde de USD, reprezentand un spor de 7% - 8% fata de perioada similara din anul precedent. Expertii Salesforce isi mentin de asemenea evaluarile referitoare la intregul an fiscal, pentru care se estimeaza o cifra de afaceri de 37,7 miliarde USD – 38 miliarde USD, in urma unei cresteri de 8% - 9%. In ceea ce priveste dinamica veniturilor din abonamente si asistenta, aceasta a fost reevaluata la putin sub 10% fata de anul precedent. In aceste conditii, profitabilitatea operationala GAAP va ajunge la 19,9%. Conducerea grupului a aratat ca traiectoria de crestere profitabila asigura o generare puternica de fluxuri de numerar, Salesforce aflandu-se in prezent in fata unei oportunitati uriase de a asigura conectarea partenerilor cu clientii proprii cu ajutorul inteligentei artificiale.

Din aceeasi categorie

02 Dec 06:00 | NEMETSCHEK inoveaza si continua cresterea puternica /profitabila din 2025
01 Dec 06:00 | TRIMBLE: Strategia „Connect & Scale”, axata pe solutii digitale integrate in constructii
24 Noi 06:49 | LEVIATAN: Digitalizarea si AI-ul rescriu impreuna regulile industriei de constructii
21 Noi 06:44 | WIZROM: Digitalizarea in constructii, de la avantaj competitiv la pilon strategic
19 Noi 06:00 | MICROSOFT: Platformele Cloud si AI stimuleaza cresterea accelerata a vanzarilor
17 Noi 06:20 | GRAITEC Romania estimeaza o crestere solida a vanzarilor de software in 2025
13 Noi 06:27 | Digitalizarea in constructii - De la lipsa de control la management in timp real
12 Noi 06:00 | SAP anunta vânzări în urcare cu 22% și profit majorat cu 14% în trimestrul al treilea
11 Noi 11:49 | HumAInity: Romania are o crestere de 20% in digitalizarea administratiei, in 2025
07 Noi 10:50 | Centrele de servicii partajate, solutia pentru o administratie publica mai eficienta
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA