Miercuri, 30 Aprilie 2025
RO EN

REVO: Sistemul „Cumperi acum, platesti mai tarziu” asigura loialitatea clientilor

Revo Technologies, o companie fintech care opereaza sub brandul Mokka, specializata in servicii de tip „Cumperi acum, platesti mai tarziu” (Buy Now Pay Later), anunta intrarea pe piata romaneasca. Mokka este unul dintre cei mai importanti jucatori in Europa Centrala si de Est pe acest segment ce cunoaste o crestere rapida, care permite clientilor sa cumpere instant si sa plateasca produsele sau serviciile in baza unui plan de plata avantajos. Numai in anul 2019, Revo a finantat peste 750.000 de achizitii in peste 7.000 de magazine online si offline din regiune.
“Serviciile de tip „Cumperi acum, platesti mai tarziu” inregistreaza o crestere in popularitate in intreaga lume, atat in randul comerciantilor de top cat si al consumatorilor din Generatia Y. Suntem incantati sa fim primul fintech care introduce acest serviciu in Romania, unde vedem o oportunitate extraordinara de a transforma experienta de cumparare, oferind o alternativa mai buna la produsele bancare traditionale. Penetrarea ofertelor de finantare in randul consumatorilor din Romania este relativ scazuta si exista o cerere mare pentru alternative la banci in special atunci cand vine vorba de consumatorii mai tineri. In plus, un serviciu ca al nostru aduce beneficii clare pentru comerciantii de retail care doresc o crestere a valorii cosului de cumparaturi, o rata de conversie mai mare, cat si loialitate sporita a clientilor, a declarat Irene Shvakman, cofondatoare Revo Technologies.
Romania este a treia tara in care Revo se extinde, fintech-ul operand deja in Polonia si Rusia, piete unde are peste 4,5 milioane de clienti inregistrati. Revo a construit parteneriate cu sute de comercianti de top din domenii, precum moda, incaltaminte, bijuterii, articole pentru copii, sport, sanatate si frumusete, turism, decoratiuni pentru casa, bricolaje, electronice si altele. Revo ofera partenerilor o solutie omnichannel flexibila, ce le faciliteaza acestora procesul de integrare in platforma si le pune la dispozitie optiunea de a le oferi clientilor o modalitate de a plati in rate pentru achizitiile lor. Serviciile Revo vor fi disponibile consumatorilor finali in Romania sub marca Mokka in a doua jumatate a anului 2020.
Spre deosebire de produsele traditionale de finantare disponibile in prezent pe piata romaneasca, utilizatorii Mokka nu trebuie sa mearga la banca, sa completeze documente sau sa astepte sa primeasca aprobarea si cardul. Platforma Mokka permite inregistrarea instanta a oricarui client in mai putin de 2 minute online sau prin aplicatia mobila disponibila direct in magazinele partenerilor. Dupa inregistrare, cumparatorul poate efectua imediat achizitii, pe care le va achita ulterior cu un plan simplu de plati lunare. Clientii Mokka nu au nevoie de carduri de plata, deoarece toate tranzactiile sunt realizate digital, prin intermediul platformei proprii.
Solutia Revo ofera beneficii semnificative pentru comercianti. Datorita tehnologiei omnichannel, retailerii pot oferi serviciul Mokka, atat in magazinele fizice, cat si in cele online, inclusiv prin intermediul aplicatiilor mobile proprii. Ofertele de finantare si planurile de plata pot fi personalizate in functie de nevoile fiecarui comerciant. Experienta pe alte piete arata ca, atunci cand folosesc aplicatia Mokka, consumatorii fac cumparaturi semnificativ mai mari si mai frecvente, crescand astfel valoarea cosului de cumparaturi si a ratei de conversie in magazine.
„Suntem in discutii avansate cu numerosi retaileri si furnizori de servicii locali pentru a permite o lansare rapida in acest an. In Polonia si Rusia, milioane de utilizatori, in special din randul generatiei millennials, au descoperit deja avantajele, usurinta si comoditatea acestui mod de cumparare, devenind astfel metoda lor preferata de plata. Dorim sa construim exact acest gen de experienta si in Romania dar si pe alte piete din Europa centrala si de Est”, a declarat Stefan Vargolici, Country Manager pentru Revo Technologies Romania, responsabil de lansarea Mokka pe piata romaneasca.

Din aceeasi categorie

22 Apr 07:00 | ORACLE: Contracte de 48 miliarde USD in trimestrul al treilea al anului fiscal 2025.
17 Apr 07:00 | NEMETSCHEK: Crestere de 88% a incasarilor din abonamente si modele SaaS
15 Apr 09:40 | Costurile ridicate si durata de implementare, principalele obstacole in digitalizare
14 Apr 12:18 | Life in Codes a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 7 milioane euro
11 Apr 11:53 | DISB 2025: Tehnologii emergente, cooperare, inovatie si securitate cibernetica
10 Apr 09:45 | DISB 2025, Ziua 2: Securitate, inovatie si premiera nationala in Web 3.0
08 Apr 19:53 | Digital Innovation Summit Bucharest a debutat cu un dialog despre viitorul digital
08 Apr 09:24 | Digital Innovation Summit Bucharest (DISB) 2025 incepe astazi, la Palatul Parlamentului
07 Apr 12:19 | Adrian Vevera (ICI): Oamenii sunt esentiali pentru dezvoltarea noilor tehnologii
04 Apr 12:24 | Apple & Nvidia: Angajament de 1 miliard USD - retorica sau revolutie a relocalizarii
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA