Miercuri, 30 Aprilie 2025
RO EN

KASPERSKY primeste premiul Red Dot Award 2020 pentru design si brand

Brandul Kaspersky a primit Red Dot Award, pentru sectiunea Brand & Communication Design 2020, care premiaza cele mai bune branduri si lucrari creative ale anului. Compania globala de securitate cibernetica a dovedit ca acorda o importanta deosebita designului, alaturi de un management integrat al marcii.
In 2020, un numar de 6.992 de proiecte creative si brand-uri din 50 de tari au intrat in competitia Red Dot. Cu scopul de a selecta si premia brandurile care au demonstrat cea mai buna initiativa in “cautarea unui design creativ”, cei 24 de jurati internationali au evaluat participantii cu o atentie deosebita in ceea ce priveste conceptul, ideea si impactul brandurilor. In final, cei care i-au convins pe experti ca design-ul lor este unul inalt calitativ, dand totodata dovada de creativitate, au primit o distinctie.
"Suntem bucurosi si mandri sa ne aflam printre castigatorii unuia dintre cele mai respectate concursuri de design din lume. Faptul ca brand-ul nostru, Kaspersky, a fost premiat la categoria Brands & Communication Design la un an dupa rebranding, este o recunoastere importanta a ceea ce compania a facut pana acum si continua sa faca. Kaspersky si-a modificat foarte mult atat identitatea vizuala, cat si modul de comunicare, toate aceste schimbari reflectand evolutia de la focusul de business al companiei in ceea ce priveste securitatea cibernetica, catre conceptul mai larg, de imunitate cibernetica, precum si noua noastra misiune – construirea unei lumi mai sigure", spune Andrew Winton, Vice President, Marketing, la Kaspersky.
Kaspersky a trecut prin procesul de rebranding in Iunie 2019, cand a introdus un nou logo si o noua identitate vizuala, abordand totodata o noua filozofie a securitatii digitale, pentru un viitor mai sigur. Noul brand reflecta viziunea companiei asupra viitorului si abordarea sa cand vine vorba de afaceri. Kaspersky trece acum dincolo de laboratorul anti-virus si devine un lider tehnologic, cu un portofoliu avansat si cuprinzator de solutii si servicii de securitate.
Noul brand al Kaspersky a mai fost recunoscut anterior, in 2019, atunci cand a primit premiul Brand of the Year in categoria Anti-virus Software, la World Branding Awards.
Nu este prima data, insa, cand brand-ul Kaspersky castiga premiul Red Dot - in 2017, platforma lor online, interactiva, Earth 2050, care oferea o imagine futurista despre cum va arata lumea peste 30 de ani, a primit premiul Red Dot Best of the Best. In 2015, site-ul de e-learning interactiv, One Dollar Lesson, care demonstra principiile de baza ale securitatii online, folosind exemplul unei calatorii virtuale de un dolar, a obtinut premiul Red Dot in categoria Communication Design/ Website.
Lucrarile castigatoare de la Red Dot Awards 2020 vor fi puse la dispozitia publicului, online, pe site-ul Red Dot, incepand cu luna octombrie 2020. Anuarul international Brands & Communication Design 2020/2021 va fi lansat in noiembrie 2020. In plus, brand-ul Kaspersky va fi prezentat in diverse expozitii, oferind tuturor celor interesati posibilitatea de a vedea calitatea marcii.
 

Din aceeasi categorie

22 Apr 07:00 | ORACLE: Contracte de 48 miliarde USD in trimestrul al treilea al anului fiscal 2025.
17 Apr 07:00 | NEMETSCHEK: Crestere de 88% a incasarilor din abonamente si modele SaaS
15 Apr 09:40 | Costurile ridicate si durata de implementare, principalele obstacole in digitalizare
14 Apr 12:18 | Life in Codes a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 7 milioane euro
11 Apr 11:53 | DISB 2025: Tehnologii emergente, cooperare, inovatie si securitate cibernetica
10 Apr 09:45 | DISB 2025, Ziua 2: Securitate, inovatie si premiera nationala in Web 3.0
08 Apr 19:53 | Digital Innovation Summit Bucharest a debutat cu un dialog despre viitorul digital
08 Apr 09:24 | Digital Innovation Summit Bucharest (DISB) 2025 incepe astazi, la Palatul Parlamentului
07 Apr 12:19 | Adrian Vevera (ICI): Oamenii sunt esentiali pentru dezvoltarea noilor tehnologii
04 Apr 12:24 | Apple & Nvidia: Angajament de 1 miliard USD - retorica sau revolutie a relocalizarii
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA