Duminică, 26 Octombrie 2025
RO EN

evoMAG tinteste o crestere de 20% a vanzarilor catre companii, in acest an

evoMAG tinteste, pentru anul acesta, o crestere cu pana la 20% a vanzarilor pentru segmentul corporate si investeste in servicii dedicate si personalizate, menite sa raspunda nevoilor companiilor, in materie de tehnologie, echipamente, servicii, si acces la finantare.
Anul trecut, vanzarile catre segmentul de business au atins 15% din vanzarile totale, pe fondul interesului mai mare din partea companiilor de a investi in solutii tehnologice mai complexe, dar si a unei oferte tot mai diversificate din partea evoMAG.
Valoarea medie a unei comenzi plasate de companii a urcat, anul trecut, la 2.500 de lei, de doua ori si jumatate mai mult fata de acum 5 ani, spre exemplu.
„Estimam un avans de cel putin 10% a valorii medii a comenzilor pe segmentul corporate, datorita cresterii nivelului de accesibilitate la produse premium si la tehnologie de ultima generatie. Majorarea vanzarilor pe segmentul corporate este unul dintre obiectivele din planul de actiune general de anul acesta. Prin urmare, focusul pentru acest an este consolidarea echipei de profesionisti cu experienta, in masura sa acorde consiliere si suport clientilor, de segmentul corporate ocupandu-se o divizie special creata, cu traditie in companie”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.
evoMAG Corporate este departamentul din cadrul evoMAG, special axat pe cerintele si particularitatile afacerilor din Romania care au nevoie de servicii IT de calitate, de configurarea infrastructurii IT, de servere si solutii de retelistica, echipamente hardware si software pentru videoconferinte, precum si alte solutii de lucru.
Cele mai cumparate produse de catre companii au fost anul trecut laptopurile, telefoanele mobile si tabletele si, cu precadere, tot ce poate asigura o infrastructura care are ca principala trasatura mobilitatea si sustinerea unui sistem de lucru hibrid sau de la distanta.
evoMAG ofera companiilor o serie de beneficii, precum termen de plata si limita de credit, oferte dedicate, consultanta, servicii de finantare, solutii personalizate pentru beneficiarii de granturi IMM, prioritate in solutionarea situatiilor de service, livrare gratuita indiferent de valoarea comenzii, atat in Bucuresti, cat si in tara, garantie extinsa pentru produsele achizitionate, inlocuirea produselor defecte pe perioada reparatiei acestora etc.
Atentie sporita va acorda evoMAG anul acesta si zonei de achizitii publice prin platforma publica online (SICAP). Astfel, compania pune la dispozitia clientilor urmatoarele servicii:
- Plata OP, la termen, prin trezorerie sau banca;
- Termen de plata: maximum 30 de zile de la emiterea facturii fiscale;
- Transport gratuit pentru comenzile ce depasesc 399 de lei
- In cazul comenzilor care nu depasesc pragul de livrare gratuita, taxa de curierat se poate adauga in pretul produsului (la cerere)
- Raspuns in cel mult 24 de ore;
- Prioritate in solutionarea situatiilor de service;
- Livrari cu flota proprie.
Cat priveste comportamentul de consum, nevoile companiilor vizeaza produse premium si intotdeauna de ultima generatie, plaseaza comenzi cu recurenta, iar comenzile acestora contin, in medie, 5 produse.

Din aceeasi categorie

17 Oct 07:00 | ORACLE: Patru contrate majore au dus portofoliul RPO la peste 455 miliarde USD
16 Oct 16:59 | SustainStruct vizeaza monitorizarea podurilor cu ajutorul tehnologiilor spatiale si AI
16 Oct 07:00 | CISCO anunta o cifra de afaceri de aproape 57 miliarde USD pentru anul fiscal 2025
14 Oct 07:00 | SALESFORCE utilizeaza intensiv sisteme AI si obtine rezultate remarcabile in 2025
13 Oct 11:01 | BIMcon Summit 2025: AI-ul transforma ireversibil colaborarea din constructii
10 Oct 16:25 | ICI Bucuresti si POLITEHNICA Bucuresti construiesc prima AI Factory din Romania
09 Oct 07:00 | TRIMBLE isi continua trendul ascendent de crestere a performantei si in anul curent
06 Oct 12:27 | SOFTLEAD: Cererea de solutii software, influentata de contextul economic
06 Oct 07:00 | AUTODESK: Vanzari in crestere din sectorul de arhitectura, inginerie si constructii
02 Oct 18:16 | ANIS: IT-ul romanesc se afla intr-o etapa de prudenta si consolidare
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA