Luni, 24 Februarie 2025
RO EN

evoMAG tinteste o crestere de 20% a vanzarilor catre companii, in acest an

evoMAG tinteste, pentru anul acesta, o crestere cu pana la 20% a vanzarilor pentru segmentul corporate si investeste in servicii dedicate si personalizate, menite sa raspunda nevoilor companiilor, in materie de tehnologie, echipamente, servicii, si acces la finantare.
Anul trecut, vanzarile catre segmentul de business au atins 15% din vanzarile totale, pe fondul interesului mai mare din partea companiilor de a investi in solutii tehnologice mai complexe, dar si a unei oferte tot mai diversificate din partea evoMAG.
Valoarea medie a unei comenzi plasate de companii a urcat, anul trecut, la 2.500 de lei, de doua ori si jumatate mai mult fata de acum 5 ani, spre exemplu.
„Estimam un avans de cel putin 10% a valorii medii a comenzilor pe segmentul corporate, datorita cresterii nivelului de accesibilitate la produse premium si la tehnologie de ultima generatie. Majorarea vanzarilor pe segmentul corporate este unul dintre obiectivele din planul de actiune general de anul acesta. Prin urmare, focusul pentru acest an este consolidarea echipei de profesionisti cu experienta, in masura sa acorde consiliere si suport clientilor, de segmentul corporate ocupandu-se o divizie special creata, cu traditie in companie”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.
evoMAG Corporate este departamentul din cadrul evoMAG, special axat pe cerintele si particularitatile afacerilor din Romania care au nevoie de servicii IT de calitate, de configurarea infrastructurii IT, de servere si solutii de retelistica, echipamente hardware si software pentru videoconferinte, precum si alte solutii de lucru.
Cele mai cumparate produse de catre companii au fost anul trecut laptopurile, telefoanele mobile si tabletele si, cu precadere, tot ce poate asigura o infrastructura care are ca principala trasatura mobilitatea si sustinerea unui sistem de lucru hibrid sau de la distanta.
evoMAG ofera companiilor o serie de beneficii, precum termen de plata si limita de credit, oferte dedicate, consultanta, servicii de finantare, solutii personalizate pentru beneficiarii de granturi IMM, prioritate in solutionarea situatiilor de service, livrare gratuita indiferent de valoarea comenzii, atat in Bucuresti, cat si in tara, garantie extinsa pentru produsele achizitionate, inlocuirea produselor defecte pe perioada reparatiei acestora etc.
Atentie sporita va acorda evoMAG anul acesta si zonei de achizitii publice prin platforma publica online (SICAP). Astfel, compania pune la dispozitia clientilor urmatoarele servicii:
- Plata OP, la termen, prin trezorerie sau banca;
- Termen de plata: maximum 30 de zile de la emiterea facturii fiscale;
- Transport gratuit pentru comenzile ce depasesc 399 de lei
- In cazul comenzilor care nu depasesc pragul de livrare gratuita, taxa de curierat se poate adauga in pretul produsului (la cerere)
- Raspuns in cel mult 24 de ore;
- Prioritate in solutionarea situatiilor de service;
- Livrari cu flota proprie.
Cat priveste comportamentul de consum, nevoile companiilor vizeaza produse premium si intotdeauna de ultima generatie, plaseaza comenzi cu recurenta, iar comenzile acestora contin, in medie, 5 produse.

Din aceeasi categorie

21 Feb 18:15 | CLUSTER TEC: Investitii sustenabile, inovative, digitale si eficiente - INSIDE
20 Feb 11:09 | Romania trebuie sa faca din AI o prioritate strategica pentru securitatea nationala
20 Feb 06:00 | CISCO: Majorare a performantei financiare pentru produsele si serviciile specifice
13 Feb 15:19 | Veolia & Mistral AI: Solutie revolutionara pentru gestionarea interactiva a apei
12 Feb 12:29 | SIXENSE: Zone din jurul viitoarelor linii de metrou prezinta deformari importante
12 Feb 06:00 | SAP anunta o majorare cu 40% a portofoliului de contracte cloud in anul trecut
11 Feb 13:34 | Bitdefender: Hackerii vizeaza companii printr-o inselatorie de recrutare pe LinkedIn
07 Feb 15:46 | FanCourier: E-commerce reprezinta intre 9 si 11% din comertul total al Romaniei
07 Feb 06:00 | MICROSOFT: Afacerile Cloud si AI asigura performanta trimestrului al doilea
05 Feb 11:32 | DEVHD: Crestere cu peste 25% a cifrei de afaceri in 2024 fata de 2023
Image
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA