Miercuri, 29 Octombrie 2025
RO EN

Devhd: Peste 90% din companii vor fi mai putin competitive, fara digitalizare

Companiile mari se lupta cu provocarile generate de transformarea digitala accelerata si adesea haotica, riscand scaderi in venituri si competitivitate
Migrarea catre platforme tehnice unitare si adoptatea AI pot fi solutia, a fost concluzia primului eveniment organizat in Romania de catre compania americana ServiceNow impreuna cu partenerul local, Devhd 
La 4 ani de la debutul pandemiei COVID, moment care a declansat o cerere nemaintalnita pentru servicii digitale, companiile se confrunta cu provocari noi, determinate tocmai de acest proces accelerat si uneori haotic al digitalizarii operatiunilor pe multiple paliere.
Importanta tot mai mare a serviciilor digitale, problemele rezultate din utilizarea acestora intr-un ritm mult mai intens decat inainte de 2020, descentralizarea echipelor IT, modul de lucru hibrid, dar si utilizarea a zeci sau chiar sute de instrumente tehnologice disparat care, in general, nu interactioneaza unul cu altul, sunt cauzele provocarilor cu care se confrunta companiile indiferent de domeniul sau geografia in care se afla.
Mai mult, cerintele de digitalizare si automatizare pe care le au acum companiile depasesc capacitatile personalului lor tehnic, si implica alocarea de resurse suplimentare. Acest aspect a fost subliniat de reprezentantii ServiceNow in cadrul primei lor prezente la un eveniment organizat in Bucuresti impreuna cu compania partenera, Devhd. Workshop-ul a reunit profesionisti din domeniul IT, manageri si reprezentanti ai companiilor interesate sa afle mai multe despre modul in care ServiceNow poate contribui la optimizarea si unificarea operatiunilor si serviciilor IT.
 
 
Daca nu investesc sustinut in aceasta directie, 92% dintre companii vor deveni mai putin competitive, 52% vor pierde bani sau reputatie, 93% nu vor putea tine pasul cu schimbarile.
Care ar fi solutia? “78% dintre companii la nivel global au inceput procesul de transformare digitala in pandemie. Companiile, mai ales cele de dimensiuni mari, cu mii de angajati, deja se confrunta cu provocari operationale cauzate de procesul accelerat de migrare catre digital si trebuie sa ia in calcul atat utilizarea pe termen lung a solutiilor de tip platforma unica cum este ServiceNow, cat si adoptarea instrumentelor bazate pe inteligenta artificiala. O platforma unica care ajuta la gestionarea operatiunilor si activelor tehnologice pe care companiile le-au acumulat in ultimii ani, dar si a diverselor fluxuri operationale (HR, Customer Service, Risk Management, ESG etc) va aduce un plus de cel putin 30% in eficienta operationala a companiei si o scadere cu peste 90% a incidentelor consumatoare de timp si de resurse”, spune Adrian Herdan, CEO al Devhd. La workshop-ul cu tema “Service Operations Technology Workshop”, au fost prezenti si Marcin Grzywacz si Michal Socha, din partea ServiceNow.
Evenimentul, organizat in premiera in Romania, a adus in atentia comunitatii de profesionisti IT din Romania beneficiile si relevanta solutiilor ServiceNow, in special in domeniul Service Operations. Service Operations este o abordare inovatoare care faciliteaza colaborarea intre echipele de servicii si operatiuni IT. Evenimentul si-a propus sa prezinte noile functionalitati de GenerativeAI ale ServiceNow si sa invete companiile cum sa evite greselile obisnuite in implementarea CMDB (Configuration Management Database), pasii principali pentru implementarea unei solutii coerente de CMDB care se poate integra cu solutiile de IT Asset Management in vederea respectarii cerintelor de raportare si conformitate.
Devhd este o companie cu actionariat romanesc, axata pe solutii de transformare digitala inovativa bazate pe tehnologie ServiceNow, cu o cifra de afaceri care a depasit in 2023 un million de euro. Compania si-a propus pentru acest an o crestere de 25% a veniturilor in Romania, dar si extinderea operatiunilor pe alte piete, in paralel cu cresterea echipei de consultanti la nivel national cu cel putin 20%.

Din aceeasi categorie

17 Oct 07:00 | ORACLE: Patru contrate majore au dus portofoliul RPO la peste 455 miliarde USD
16 Oct 16:59 | SustainStruct vizeaza monitorizarea podurilor cu ajutorul tehnologiilor spatiale si AI
16 Oct 07:00 | CISCO anunta o cifra de afaceri de aproape 57 miliarde USD pentru anul fiscal 2025
14 Oct 07:00 | SALESFORCE utilizeaza intensiv sisteme AI si obtine rezultate remarcabile in 2025
13 Oct 11:01 | BIMcon Summit 2025: AI-ul transforma ireversibil colaborarea din constructii
10 Oct 16:25 | ICI Bucuresti si POLITEHNICA Bucuresti construiesc prima AI Factory din Romania
09 Oct 07:00 | TRIMBLE isi continua trendul ascendent de crestere a performantei si in anul curent
06 Oct 12:27 | SOFTLEAD: Cererea de solutii software, influentata de contextul economic
06 Oct 07:00 | AUTODESK: Vanzari in crestere din sectorul de arhitectura, inginerie si constructii
02 Oct 18:16 | ANIS: IT-ul romanesc se afla intr-o etapa de prudenta si consolidare
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA